Ga naar inhoud

Hoi Hoi


jvdveen

Aanbevolen berichten

Hi Dames,

Ik zit al een paar weken op dit forum maar heb me nog niet voorgesteld. Heb een paar vragen dus hoop dat ik die gelijk in dit bericht kan stellen!

Ik ben 25jaar en heb anderhalf jaar geleden een dochter gekregen. Voor mijn zwangerschap had ik 75D maar na een half jaar borstvoeding is 75B overgebleven, vandaar dat ik kies voor borstvergroting! Het is nu volumeloos en hangt, dus ik heb er erg veel zin in!

2 weken geleden ben ik op consult geweest bij Bergman clinics voor consult. Daar werd mij 270cc dual plane geadvisseerd, zonder lift. Na hier veel gelezen te hebben ging ik twijfelen of dit genoeg was, arts gemaild maar die bleef daar toch bij. Afgelopen donderdag ben ik bij ACCZ geweest voor nog een consult (las veel goede verhalen (dr van Onselen, stuk goedkoper ook!). Daar heb ik met de vrouw die me hielp 480cc dual plane besproken. Vandaag belde ze mij op, ze had overlegt met dr van Onselen en hij ging ook voor 480cc alleen VOOR de spier om een lift te voorkomen. Ik zat in de auto toen ze belde dus kon me niet helemaal focussen, ga haar mailen want heb toch wat vragen over het voor de spier plaatsen. Maar ben ook benieuwd naar jullie meningen/ervaringen?

Ze gaf aan dat het wel natuurlijk bleef omdat de implantaat druppelvorm is, maar wat zijn volgens jullie de verschillen als het voor de spier geplaatst wordt?

Ben erg benieuwd naar jullie reacties!

Groetjes! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Bij welke arts ga je in Accz en bij welke ben je bij Bergman geweest? Adviseerden ze in Bergman ook anatomisch of gingen ze daar voor rond?

Sorry, veel vragen meteen haha, maar ben wel benieuwd :)

En wilden ze in Bergman dual plane of ook voor de spier?

*edit* sorry zie dat je al zei dat ze dual plane zouden plaatsen bij bergman :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Best_boobie,

Bij Bergman had ik consult met dr Luijendijk, en hij advisseerde idd 270cc, anatomisch dual plane.. En bij ACCZ had ik het consult met een vrouw, maar de pc zou zijn dr. van Onselen. Ze heeft vandaag met hem overlegd en hij advisseerd 480cc anatomisch voor de spier.

Maar voor de spier worden ze toch nog groter?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi,

wat een verschil in cc's (al zegt niet alles)

Heb je bij het tweede consult ook gezegd dat je graag wat groters wil of twijfelt over een lift wat je misschien bij het eerste consult niet gezegd hebt?

Of zijn beide consults hetzelfde geweest betreffende vragen en infromatie die zij vroegen en jij gaf?

Groetjes Guppie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Guppie,

Ik heb bij het 2e consult idd wel aangegeven dat ik twijfelde of het advies van het eerste consult wel genoeg was, en of zij ook van mening was dat ik geen lift nodig had. De vrouw van het 2e consult (niet dr van Onselen zelf) gaf aan hoe groter de protese, hoe meer ze kunnen opvullen waardoor minder snel lift nodig is..

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi,

Als ik eerlijk ben had ik al verwacht dat het gesprek idd de tweede keer anders is gegaan.

Ik ben persoonlijk van mening dat alleen een pc kan zeggen wat er in kan/moet/mag en niet iemand die consulten doet...natuurlijk weten zij er echt wel iets van af maar daar zit zo veel verschil in per consultant dat als je ze niet langer kent je niet in kan schatten in hoeverre zij vakbekwaam zijn.

Ik denk ook dat als (zo) iemand aanvoelt dat je meer wil deze niet her risico zal nemen om je hetzelfde te vertellen als degene waar je al geweest bent...ze willen allemaal hun brood verdienen natuurlijk.

Misschien kun je de moed op brengen om nog een derde consult te doen bij nog iemand anders en daar niet de informatie te geven die je bij de tweede hebt gegeven maar hun in het ongewisse laten en alleen je einddoel prijs geven.

Kijken wat die dan zeggen en adviseren...dan heb je wel een eerlijk en open visie van diegene.

Voor jezelf kun je dan vergelijken en op je gevoel af gaan.

Ik heb zelfs 5 consulten gedaan.

Niets is een garantie natuurlijk maar laat je aub goed informeren.

Groetjes Ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was ook al van mening dat je idd bij je consult bij accz aangegeven had toch meer te willen. Maar... vergis je niet over het aantal cc.. Want dit zegt niet altijd iets!!!

Ik heb het uit nieuwsgierigheid eens even nagekeken, en ik denk dat Luijendijk jou een advies gegeven heeft dat bij jouw wensen paste in dat eerste gesprek!

270 cc van eurosilicone kan twee soorten prothesen geweest zijn:

1. heeft een projectie van 4,7 cm

2. heeft een projectie van 5,4 cm

Bij accz hebben ze het over 480 cc

Dat kunnen ook 2 soorten prothesen geweest zijn:

1. heeft een projectie van 5,5 cm

2. heeft een projectie van 5,8 cm

Als je het dus goed bekijkt, heb je twee keer vergelijkbare prothesen voorgelegd gekregen!!

Die paar mm verschil tussen 5,4 cm en 5,5 of 5,8 dat is verwaarloosbaar namelijk!!

Dussssss, zoals Guppie al zegt, cc's zeggen niet alles.

Misschien idd toch nog eens ergens anders een vergelijkend oordeel vragen? Of ben je nu in 1 keer overtuigd? Kan hoor, geen probleem, maar ik ben zelf ook bij mijn wissel op 4 plaatsen op consult geweest om zeker te weten dat ik het nu goed deed. :)

Succes!!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@guppie en best_boobie,

Ik kan me wel vinden in jullie verhaal hoor! Achteraf gezien idd niet helemaal handig om op het 2e consult mijn twijfel over het eerste consult kenbaar te maken.. Ik sta zeker open voor een nieuw consult, denk liever wat langer goed na dan een overhaaste beslissing natuurlijk!

Thanks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan alleen maar adviseren: ga voor plaatsing voor de spier. Ik heb ook plaatsing voor de spier gekregen. Als je genoeg weefsel heb, zou ik hiervoor gaan. Veel sneller herstel, zo goed als geen pijn. Er wordt niet in een "gezonde" spier gesneden en je borsten zullen niet onnatuurlijk mee bewegen zodra je je borstspieren aanspant. Buiten dat is het ook een veel natuurlijker uiterlijk. Zeker in combinatie met ronde half cohesive protheses. Deze zijn veel zachter en flexibeler. Anatomisch hebben een veel hardere vorm, want die moeten hun vorm behouden en zullen ook op je lichaam blijven liggen. Terwijl de ronde prothese, net als echt borsten mooi opzij vallen als je op je rug gaat liggen. Stel je een ballonnetje voor gevuld met water, als je deze van boven vasthoud, doet het zwaartekracht zijn werk en krijg je een natuurlijke druppelvorm. Dat doet een ronde zachte prothese (cohesive I). Veel succes met je keuze. Groetjes Corine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.