engelke69 Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 Nu heb ik niks pijn gehad van mijn borsten zelf, maar ik heb verschrikkelijk veel last van mijn bh.allemaal schaafplekken op mijn borst en aan mijn oksel.Smeer er dagelijks bio-oil op, steek er wattenschijfjes onder (gedrenkt in bio-oil) maar het helpt niet.heb al geprobeerd met een topje onder de bh, maar dat vind ik helemaal niet aangenaam zitten.Had een nieuwe sportbh gekocht, daar had ik totaal geen last van, maar die bleek na enkele uren toch enorm te in de omtrek.Dus voorlopig moet ik het met de kliniekbh verder doen.Dus... zijn er nog meer tips om die pijn te verlichten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piepke Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 de shouderbandjes wat langer zetten, zodat hij niet teveel in je oksel aan het irriteren is misschien? Link to comment Share on other sites More sharing options...
engelke69 Posted March 14, 2013 Author Share Posted March 14, 2013 bwa, mijn oksel valt nog mee, het ergste is aan de bovenkant van mijn borst.En als ik de bandjes losser zet, verliest hij dan geen steun? Dan staat die toch veel minder stevig? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piepke Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 Als de bh in de oksels snijd, dan zou hij te hoog kunnen zitten, en mag het geen probleem zijn om de bandjes wat te verlengen. Maar als hij ook op je borsten snijd ( heb even je foto's gekeken) dan denk ik dat je een maat groter moet hebben. Uiteraard moet de bh stevig zitten, en de eerste paar weken zit hij hartstikke strak, maar nogmaals, ik heb je foto;s gezien, en ik denk dat je cup meer bedekking mag geven, en dat je daarmee ook het '' snijden " kwijt bent. Dus voor nu a la minute geen oplossing Link to comment Share on other sites More sharing options...
engelke69 Posted March 14, 2013 Author Share Posted March 14, 2013 Als de bh in de oksels snijd, dan zou hij te hoog kunnen zitten, en mag het geen probleem zijn om de bandjes wat te verlengen. Maar als hij ook op je borsten snijd ( heb even je foto's gekeken) dan denk ik dat je een maat groter moet hebben. Uiteraard moet de bh stevig zitten, en de eerste paar weken zit hij hartstikke strak, maar nogmaals, ik heb je foto;s gezien, en ik denk dat je cup meer bedekking mag geven, en dat je daarmee ook het '' snijden " kwijt bent. Dus voor nu a la minute geen oplossing Die foto van vandaag is met de nieuwe bh. En bij die had ik geen last. Van de kliniekbh heb ik geen foto. Morgen maar gaan shoppen dan en hopelijk vind ik daar iets deftig. En de nacht en morgen doorkomen met wattenschijfjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piepke Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 Nee, dat had ik wel door dat de foto van vandaag met een nieuwe bh was. Eej.. Piep is wel blond, maar dat is kunstmatig blond hè Had naar je foto gekeken met het zwarte hempje aan Link to comment Share on other sites More sharing options...
engelke69 Posted March 14, 2013 Author Share Posted March 14, 2013 Binnen de cirkel is de plek die helemaal rood is op mijn borst.dus het is niet enkel de naad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
engelke69 Posted March 14, 2013 Author Share Posted March 14, 2013 Nee, dat had ik wel door dat de foto van vandaag met een nieuwe bh was. Eej.. Piep is wel blond, maar dat is kunstmatig blond hè Had naar je foto gekeken met het zwarte hempje aan Ah ok maar dat is van dezelfde dag van de operatie. Dus dan heeft de kliniek mij een te kleine bh aangedaan? Of zijn mijn boobs in tussentijd zo hard gegroeid? Dit is een D80, dus een E80 kopen dan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piepke Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 Zou ik zeker doen, als hij kwa omvang goed zit... dan vind ik een cup groter mooier om de borsten sluiten, meer ingepakt zeg maar Link to comment Share on other sites More sharing options...
engelke69 Posted March 14, 2013 Author Share Posted March 14, 2013 Zou ik zeker doen, als hij kwa omvang goed zit... dan vind ik een cup groter mooier om de borsten sluiten, meer ingepakt zeg maar Hopelijk zit hij dan niet te los Maar de dame van de lingeriewinkel zal ook wel kunnen helpen zeker? En anders kom ik met m'n gsm ff online om foto's te posten en raad te vragen ohlalaaaa, een E Me like! Thx voor het advies Link to comment Share on other sites More sharing options...
bbc80 Posted March 15, 2013 Share Posted March 15, 2013 Ik heb er ook erg last van. de post on band zit aan de bh maar kruipt steeds omhoog in me oksels. erg pijnlijk. ik doe nu overdag de band losjes en snachts wat strakker. Tja die bh zit prima maar is niet fijn. succes met winkelen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michelle Posted March 27, 2013 Share Posted March 27, 2013 Ik heb nu sinds 1 dag en nacht ook een sportbeha aan. Deze zit erg goed (dacht ik toch?) maar snijd en drukt nu enorm aan de bovenkant van mijn borsten.. Er staat ook gewoon een afdruk op mijn borsten zeg maar, kan dat kwaad?! Is dat niet slecht voor de prothesen of mijn borsten en kunnen ze nog wel zakken als ze zo strak zitten?Xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelly4 Posted March 27, 2013 Share Posted March 27, 2013 Ik heb gisteren ook een sport BH gekocht. Bij Perry sport met extra brede bandjes etc. Dan snijd het niet zo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlinder Posted March 27, 2013 Share Posted March 27, 2013 Voor mij was het echt 6 weken afzien......haatte dat ding! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.