Ga naar inhoud

klein deukje aan de binnekant van borst !?


Aanbevolen berichten

Hey meiden !

Ik ben nu bijna een jaar po , en heb. bij mn rechtrboob aan de binnekant (onder)

Een klein deukje zitten .

Ik voel het ook aan de proteses dat het een beetje uhmm ja rimpelachtig is .

Ik had zelf een beetje het idee dat dat erbij hoorde maar wil het toch even zker weten .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Missboobymoon

Heb het wel al eerder gelezen zo een deukjes.. Volgens mij had Tuuntje70? het (maar die heeft ze voor de spier)

Maar als je een dunne spier hebt, kan het ook zichtbaar worden...

Jij had toch ook tubulaire borsten dacht ik he? of vergis ik me nu? Of iets met je borstbeen? Pfff, lang geleden, maar er was iets.... Het is zo als je borstbeen dieper ligt, dat het ook sneller kan optreden, wat ik gehoord heb van iemand laatst, die het aan haar pc gevraagd had...

Echter het kan ook gewoon ontstaan, als je spier dun genoeg is, dan kun je een klein rimpeltje gaan zien.. Ben je nog afgevallen de laatste tijd? Want dat kan ook ervoor zorgen dat je minder vetweefsel hebt en dus dit soort dingen net zichtbaar gaan worden...

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was al aan het zoeken geweest :) vond het een en ander in de gallery maar net niet genoeg om mn vraag te te beantwoorden .

Ik heb een trechterborst borstbeen naar binnen toe .

Mn implantaten zitten daar een beetje op en staan ook goed naar binnen.

Afgevallen niet gelukkig ja klinkt beetje raar voor sommige mischien , maar ben er heel trots op dat ik binnen een jaar 10 kilo erbij heb :) 11 met borsten haha .

Voel wel duidelijk dat het mn implantaat is .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zie je!! er was IETS.. Trechterborst

Het zou daar misschien nog wel mee te maken kunnen hebben, maar je zou dit het beste even aan Plovier kunnen vragen..... Weet daar ook niet meer van..

Het is in ieder geval gewoon een rimpeltje van je prothese en als het niet erger wordt is er meestal niet veel aan te doen....

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.