summer29 Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 Hallo allemaal,Ik ben een jonge meid van 29 jr oud, heb 2 kids van 2 en 10 jaar ouden woonachtig in zeelandSinds mijn 13e had ik al een F cup en had ik daar diverse klachten bij , zoals nek en rugklachten en vooral met bewegen zaten ze al erg in de weg. Omdat ik nog te jong was en ook al wat overgewicht had kwam ik op dat moment niet in aanmerking voor een verkleining.Een paar jaar terug opnieuw geprobeerd alles uit te zoeken, maar waar ik al bang voor wasik was erg veel aangekomen en nu was een operatie dus helemaal van de baan..\Vorig jaar heb ik een maagoperatie ondergaan, en inmiddels ben ik 50 kilo afgevallenIk ben van een 100G-H cup naar een 80G gegaan. Erg blij met die 20cm minder maar het zijn nu net theezakjes, met als gevolg dat de nek en rugklachten erger worden, omdat ik mijn bhs zo strak en hoog moet optrekken dat het nog een beetje lekker zit:SNu dus de stoute schoenen aangetrokken, mij hier aangemeld, en ik ga op onderzoek uitwaar in de buurt kan het evt, zijn er wachtlijsten , er zijn veel vragenMischien kunnen jullie me een beetje op weg helpenZou het leuk vinden als iemand hierop reageertgr S. Link to comment Share on other sites More sharing options...
guppie Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 hoi hoi en welkom,super knap van je.misschien kun je eens kijken bij ingrid KZij was ook heel veel afgevallen en heeft daarna ook gekozen om sommige dingen te laten herstellen.Misschien kun je haar een persoonlijk berichtje sturen.Ik heb haar in het begin ook dingen gevraagd en ze is er aardig en behulpzaam.Succes, Groetjes Ik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Summergirl13 Posted March 15, 2013 Share Posted March 15, 2013 Ten eerste: knap dat je zoveel bent afgevallen! Wauw, echt mooi!Wel heel jammer dat het daarna is gaan hangen. Kan me daarom goed voorstellen dat je een bvk wil.Ik ben zelf ook nog zoekende hier op het forum, dus ik ga ze zeker volgen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.