Ga naar inhoud

Even voorstellen.. en benieuwd


summer29

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben een jonge meid van 29 jr oud, heb 2 kids van 2 en 10 jaar oud

en woonachtig in zeeland

Sinds mijn 13e had ik al een F cup en had ik daar diverse klachten bij , zoals nek en rugklachten en vooral met bewegen zaten ze al erg in de weg. Omdat ik nog te jong was en ook al wat overgewicht had kwam ik op dat moment niet in aanmerking voor een verkleining.

Een paar jaar terug opnieuw geprobeerd alles uit te zoeken, maar waar ik al bang voor was

ik was erg veel aangekomen en nu was een operatie dus helemaal van de baan..\

Vorig jaar heb ik een maagoperatie ondergaan, en inmiddels ben ik 50 kilo afgevallen

Ik ben van een 100G-H cup naar een 80G gegaan. Erg blij met die 20cm minder maar het zijn nu net theezakjes, met als gevolg dat de nek en rugklachten erger worden, omdat ik mijn bhs zo strak en hoog moet optrekken dat het nog een beetje lekker zit:S

Nu dus de stoute schoenen aangetrokken, mij hier aangemeld, en ik ga op onderzoek uit

waar in de buurt kan het evt, zijn er wachtlijsten , er zijn veel vragen

Mischien kunnen jullie me een beetje op weg helpen

Zou het leuk vinden als iemand hierop reageert

gr S.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi en welkom,

super knap van je.

misschien kun je eens kijken bij ingrid K

Zij was ook heel veel afgevallen en heeft daarna ook gekozen om sommige dingen te laten herstellen.

Misschien kun je haar een persoonlijk berichtje sturen.Ik heb haar in het begin ook dingen gevraagd en ze is er aardig en behulpzaam.

Succes, Groetjes Ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Summergirl13

Ten eerste: knap dat je zoveel bent afgevallen! Wauw, echt mooi!

Wel heel jammer dat het daarna is gaan hangen. Kan me daarom goed voorstellen dat je een bvk wil.

Ik ben zelf ook nog zoekende hier op het forum, dus ik ga ze zeker volgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.