Ga naar inhoud

Welke bh na borstvergroting


Happy

Aanbevolen berichten

Na mijn operatie krijg ik van het ziekenhuis zo' n strakke band om en 1 extra mee naar huis voor als de andere in de was zit. Je moet deze geloof ik 2 tot 6 weken dragen. Daarna een sportbh. Welke is fijn/ goed ? Heb deze nog nooit gedragen. Nu weet ik mijn exacte maat nog niet dus beter strax aanschaffen toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb bij bonprix 1tje gekocht was erg goed. Ook met voorsluiting maar ik zelf vond voorsluiting helemaal niet fijn helemaal de eerste dagen niet. gelukkig zat er ook een achtersluiting aan. Heb nu medium sports van de Hema top sport bh! Was ook goedgekeurd door de plastisch chirurg, heb de heavy sports van de Hema geprobeerd maar die pasvorm zat bij mij niet mooi. Ps. Heb de sport bh van de Hema al aan vanaf dag 1.

Suc6!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een speciale bh van de kliniek gekregen, maar voor de afwisseling als die in de was zit heb ik de heavy sports van de Hema, die zit ook erg lekker en geeft veel steun.

Geeft die van de hema voldoende om door de dag te dragen? Leek mij echt maar een licht model...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij geeft mij met 600cc voldoende steun door de dag, ik heb dan wel de heavy sports. Hij heeft alleen helaas geen voorsluiting. Maar ik vind hem ieder geval fijn en niet zo duur, dus niet erg om er 2 te kopen ;). En zeker in combi met een band zou hij goed zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.