Ga naar inhoud

hoi meiden,,welke kliniek zou ik kiezen?


Su&ru

Aanbevolen berichten

hallo allemaal,

even voorstellen,

ik ben 25 jaar, en moeder van 2 jongens( 7 maanden en 2.5 jaar)

ik wilde al heel lang borstvergroting doen. en tijd is gekomen dat ik dat ga doen.

maar er is zoveel informatie over de klinieken ik weet niet welke ik moet lezen alles gaat door elkaar.

ik wil het eigenlijk in belgie doen, omdat het daar goedkoper is. maar belangrijkste is natuurlijk dat het goed gedaan wordt en als niet tevreden bent dat ze bereid zijn om het opnieuw te doen.

zou het probleem zijn als mijn zoon van 7 maanden ga optillen? ik heb wel iemand geregeld voor overdag maar 'snacht moet ik zelf voeding geven en op schoot houden? zou dat zwaar zijn\? eerste week? eerste maand?

en

zijn er meiden die het in belgie laten doen? bij wie en wat kostte het? was de nazorg ook goed??

help me aub met uitkiezen van een kliniek ik wil het voor 15 april gedaan hebben!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Welkom op het forum!!

Als dat je wensen zijn, dan zou je niet moeten kiezen voor een plaatsing achter de spier. Dan mag je namelijk 6 weken niet tillen!

Dus wordt het een plaatsing voor de spier.. De keuze wordt dan al minder groot.....

De enige twee chirurgen die me zo even te binnen schieten, die voor de spier plaatsen, zijn dr. van der Weij (boerhaave in Amsterdam) en dr. Demeyere in Gent (www.artemedis.com)

Bij dr. Demeyere ligt een bv met een ronde en een anatomische prothese rond de 3000 euro (consult 30 euro, maar wordt verrekend met het bedrag van de bv als je kiest bij hem te gaan) Ik ben zelf bij hem geweest en ben supertevreden!

Dr. van der Weij in Boerhaave is ook goed. Als er een ronde prothese geplaatst kan worden, omdat je voldoende weefsel daarvoor hebt, dan kost het bij hem ook rond de 3000, dacht ik. Echter een anatomische prothese is duurder daar.

Oh, en volgens mij plaatst dr. Nio, in het SLAZ of in parkkliniek (werkt in beide), ook regelmatig voor de spier. Als je bij hem wilt gaan, kun je beter in het SLAZ gaan, want daar is het goedkoper dan in de parkkliniek.

Je kunt de genoemde pc's eens opzoeken hier op het forum. Rechtsboven is een zoekbalk, waar je kunt zoeken op pc, kliniek of andere woorden. Zorg dat het grijze vakje voor het loepje op; forums staat, dan vind je de topics die over hun gaan.

En misschien zijn er nog meer meiden die je een tip kunnen geven!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ikzelf ben 1,5 week geleden in belgie geopereerd, bij kliniek beaucare door dr bosselaers.. voor de spier geplaatst, het koste mij 2650 euro. hoe mn boobs worden geen idee, ben er nu nog niet zo blij mee... maar hopelijk wel als alles genezen is.. ben eerder bij beaucare geweest en vind het een goede kliniek, al had het consult wel beter gekund.. zou eerst achter de spier krijgen en dat bleek niet mogelijk bij mij..

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor jullie reacties,

wat is het verschil tussen anatomische prothese en ronde prothese??

welke is beter?

is de nazorg(als er problemen zou zijn, niet mooi, niet zakken enz) bij doktor demeyere ook goed?

hebben mensen slecehte ervaringen bij doktor demeyer?

en ik zat ook naar wellness kliniek te kijken, prijs is ook wat goedkoper. is het daar wel goed?

zijn er mensen die ontevreden zijn?

en dana88 ik heb totaal geen idee of je het later mooi zal vinden of het mooier gaat worden. ik ben nog maar paar dagen bezig met onderzoeken. ik weet nog niet eens wat kapsel is of die afkortingen die de andere leden gebruiken ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

anatomisch is een druppelvormige prothese en een ronde is rond ;)

Je zou het eens kunnen opzoeken op google misschien?

Nazorg en alles is prima bij dr. Demeyere!!

Je kunt zoeken op verslagen hier op het forum.

Gewoon intikken rechtsboven in de balk: Demeyere (of wellnesskliniek) en dan het grijze vakje voor de loep op; forums zetten en dan op het loepje drukken.

Dan krijg je heel veel te lezen over wat je zoekt!! Veel meer als dat je hier reacties zult krijgen ;)

Slechte verhalen zijn volgens mij niet te vinden over Demeyere, daarom heb ik zelf ook voor hem gekozen!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bij dr visser geweest in wellness kliniek belgië. Zij plaatst ook voor de spier, mits je genoeg vet hebt. Heb ik ook gehad. Was 2400 euro en bijna geen wachttijd. Nazorg prima. Heb geen complicaties gehad, dus een belletje nadien was voldoende. Was me allemaal duidelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trouwens waarom en wanneer wordt het voor het spier of achter get spier geplaatst? Wat bedoelen jullie met voldoende weefsel in de borst?

Nou dat is van vele factoren afhankelijk. Je hebt pc's die plaatsen nou eenmaal graag voor de spier en je hebt er die plaatsen graag dual plane (half achter de spier) of volledig achter de spier. Maarrrrrrr

Normaal gesproken wordt er alleen voor de spier geplaatst als je voldoende borst- of vetweefsel van jezelf hebt. Dat kan gemeten worden dmv de pinch-test.

Ik denk dat je gewoon eens een consult moet plannen, of hier vooral veel lezen :) OP die manier kom je al achter heel veel dingen ;)

Het is niet zomaar iets, zo een borstvergroting. Er zijn veel dingen waar je zelf op kunt letten, maar daar zul je wat onderzoek voor moeten doen en eens moeten rondkijken hier :)

Heel veel leesplezier!!

En uiteraard als je nog vragen hebt, dan mag je die altijd stellen. Echter, er is ook al heel veel te vinden hier op het forum! :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo meiden , ik heb een vraagje. Moeten we na borstveroting speciale badpak bikinis dragen? Ik zie op internet dat er protheesbikinis/tankinis bestaan moet ik dan hele leven van mij, ( na bv) speciale badpak/bikinis kopen of is het tijdelijk? En als het wel zo is wat is de reden daarvoor??

Alvast bedankt allemaal!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je mag aan wat je wilt zolang je littekens t eerste jaar maar bedekt blijven of ingesmeerd worden met hoge sunblock.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.