Ga naar inhoud

Shining Star : 8 mei 2013 : Dr. Verhelle : St. Barbara ziekenhuis : Lanaken


Gast

Aanbevolen berichten

Dankjewel!

Ik moest om 7u in het ziekenhuis zijn dus moest al om 5u op! Eenmaal aangekomen en papieren klaargemaakt, mocht ik naar mijn kamer en daar werd verteld dat ze mij om kwart voor 8 kwamen halen. Ik wist niet dat je geen nagelak op mocht dus die moest er af. Gelukkig had ik voor de zekerheid toch nagelakremover mee maar helaas niet genoeg, dus had echt vreselijke nagels :P

Daarna kwamen de verpleegsters mij halen, allemaal superlief. Kwam pc mij aftekenen en werd dus besloten om 2 verschillende protheses te gebruiken omdat m'n borsten ongelijk waren.

Daarna mocht ik door naar de operatiezaal waar ik nog even gepraat heb met de anesthesiste en verpleegsters. Ze zeiden "ga nu maar mooi dromen" maar er gebeurde niets haha! Toen zei de anesthesiste: de verpleegster is het slaapmiddel vergeten, zo gaat het niet lukken, oké na een valse start nu echt! En even later voelde ik me wegdraaien.

Ik werd wakker en meteen werd gevraagd of ik pijn had enzo maar ik voelde helemaal niet, was alleen enorm slaperig en dat is zo tot half 4 in de namiddag gebleven. Ik viel heel de tijd terug in slaap en werd er zelf kwaad van haha!

Ik werd goed verwend in het ziekenhuis met cola en pudding. Pas rond 16u kreeg ik mijn eerste pijnstiller (op aandringen van de verpleegster).

En uiteindelijk is rond 16.30u de pc gekomen om alles te controleren en mocht ik naar huis.

De eerste nacht ging eigenlijk super goed, heb kunnen doorslapen en ben enkel wakker geworden voor de pijnstillers te nemen.

Vanmorgen toen ik opstond had ik wel enorm veel pijn en was ook bijna flauwgevallen van de pijn, maar voor de rest gaat het nu goed!

Heb ook al paar keer gekeken en oh wat zijn ze mooi! :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste Reactie

Jawel, om 2u en om 8u 's morgens! Maar erna heb ik gewoon lekker verder geslapen.
Vandaag toch heel wat meer pijn gehad maar nu gaat het terug goed, heb overdag nog zo'n 2,5u geslapen.

Ben benieuwd naar nacht 2 :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thx Lau!

Vandaag 2 dagen PO en de pijn is al heel wat minder, ben ik toch blij om! Alleen blijf ik gehandicapt met spullen pakken enz. Straks douchen, eens kijken hoe dat lukt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Shining Star, hoe gaat het nu? Dag 2 was het ergste voor mij :-( Maar goed daarna beter ... Je zei dat je twee verschillende protheses hebt gekregen, weet je ook hoeveel cc per borst? Ik had ook twee ongelijke borsten voor de opmaar goed voor mij maakte het niet uit dus heb beide nu 320cc anatomisch achter de spier. Mijn afmetingen zijn 12,5, 13, en 5,1 projectie maar goed ben nu 4 dagen PO en kan me niet voorstellen dat het groter als een C wordt we zullen het wel zien na een tijdje denk ik...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jilly!

Vandaag gaat het goed, veel minder pijn als gisteren...

Ja bij mij waren ze niet enkel ongelijk van grootte maar ook van vorm.. Ik heb links Natrelle MF 335cc gekregen en rechts Natrelle MM 320cc en nu zijn ze gelijk alleen de linkse heeft de andere vorm nog steeds. Maar dat ging nog even duren voordat mijn borst aan de prothese aangepast ging worden zei hij.

Qua cupmaat zei hij ook bij mij dat het een C maar bij mij waarschijnlijk een D ging worden. De grootte kan nog wel veranderen de komende weken, dus geen paniek!

Hoe gaat het nu met je? Ik moet zeggen dat ik bij het douchen wel wat duizelig werd..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, gelukkig minder pijn voor je vandaag ik had het zoooo zwaar dag 2 ;-(. Ben benieuwd hoe dat eruit gaat zien bij je aangezien ik dus ook 320cc heb.. Ik heb wel Eurosilicone anatomisch en dan de ook de MF ben zooooo benieuwd hoe dat zich gaat aanpassen inderdaad komende weken! Gaat goed met mij vandaag vrijwel geen pijn al blijft links wel meer opgezet dus ik loop met compressen in de bh aan die kant, dat helpt goed. Ook veel water drinken helpt enorm al moet ik er wel de hele tijd van plassen hahahhahaa. Goh misschien ben je toch wat overmoedig geweest dan als je duizelig werd onder het douchen.. rustig aan blijven doen hoor doe ik ook, vandaag blijf ik lekker in me bedje gewoon effe rusten. Zitten in de douche volgende keer? Ik sta in de badkuip te douchen onze douche zit in het bad dus kan ik ook wel lekker zitten alleen het opstaan is effe rustig an doen natuurlijk... Zit je helemaal ingetapet ook of alleen sportbh?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd, ik had gisteren heel de tijd een enorm drukkend gevoel op mijn borst, dat is vandaag bijna helemaal weg gelukkig! Maar dag 1 en 2 zijn normaal de zwaarste zei mijn pc. Ja ik ben ook benieuwd, dat wordt geduld hebben :P

Hopelijk trekt de zwelling snel weg bij jou, compressen helpen idd goed, heb gisteren ook eentje bovenop gelegd omdat ik het zo benauwd had door de zwelling! Ja dat met dat water en plassen herken ik maar al te goed haha :P

Ja ik denk ook dat het douchen ietsje te lang duurde en gaan zitten durfde ik niet omdat ik niet wist hoe ik terug recht zou moeten geraken haha. Voel me nu nog wat slap dus ga nu even slapen en om 14u mag ik mijn pijnstillers weer!

Ik heb enkel een sportbh, jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ook enkel sportbh, gelukkig voor mij want ik denk dat ik echt gek zou worden van de druk onder zo een verband!! Ik ben trouwens eigenlijk pijnstilling af nu maar ik moet wel de ontstekingsremmende 2x per dag blijven nemen denk ik.. Doe ik ook maar voor de zekerheid, ik ga nu ook effe me ogen sluiten heerlijk! Alleen weer eerst effe piesen whahahha, Slaap lekker !! :lazy2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dat is heel goed dat je nu zonder pijnstillers kunt! Die ontstekingsremmer idd best blijven nemen! Toen ik wakker werd het eerste wat ik moest doen was... jawel naar de wc haha :P

Het is precies altijd de laatste 2u voordat ik mijn pijnstillers moet nemen dat ik wat slaperig word, heel raar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag een week PO! En het gaat goed! Wel krijg ik een stijve nek van het op mijn rug slapen, dan valt mijn hoofd altijd naar links of rechts en dan als ik wakker word, krijg ik mijn hoofd amper recht haha! Iemand tips?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey Francien!

Met mij gaat het goed, morgen 3 weken PO. Heb wel wat meegemaakt, een stoot gehad tegen m'n borst, maar volgens de pc kon dat geen kwaad. En de pijn/stijfheid is daar ook weg!

Ben 10 dagen PO op controle geweest, draadjes mochten eruit. Hij was verrast van het resultaat, ze waren al veel beter van vorm dan hij verwacht had dat ze zouden zijn. Dus alles heel positief! Moet alleen wat meer bewegen met mijn armen van hem omdat ik anders erg stijf blijf maar durf dat nog altijd niet zo goed :P

Ik heb nog geen BH's gepast maar toen ik een tweede sportbh ging halen, zei de vrouw in de lingeriewinkel dat het zeker een D ging zijn, misschien een E omdat de sportbh wel in D mocht maar dan gingen de bandjes niet strak genoeg bij mij. Daarom uiteindelijk terug een 75C genomen maar die zit wel erg strak.

Als je me als vriend toevoegt, kan je foto's zien. Ik zal er straks ook foto's van nu opzetten.

Hoe is het met jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag voor het eerst op mijn zij geslapen, deed wel goed! Alleen werd ik opeens wakker met de gedachte dat ik ook even op mijn buik heb geslapen, maar heb geen flauw idee of dat ook echt zo was of dat ik het gewoon gedroomd heb :45: zal waarschijnlijk het laatste zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 4 weken PO en superblij!

Ze voelen echt alsof ze er altijd waren, ook al zitten ze soms nog in de weg haha :45:

De laatste 2 weken mogen stilaan wel snel voorbij gaan, dan kan ik eindelijk vrij met m'n armen bewegen, want dat vind ik toch nog het ergste.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.