Ga naar inhoud

Shining Star : 8 mei 2013 : Dr. Verhelle : St. Barbara ziekenhuis : Lanaken


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Na lang twijfelen heb ik toch besloten om voor een bv te gaan. Ik vond altijd dat ik maar tevreden moest zijn met wat moeder natuur mij gegeven heeft maar uiteindelijk heb ik toch gemerkt dat het verlangen naar grotere borsten dieper zat.

Na heel wat lezen op internet (oa hier) en gesprekken met pc's heb ik na mijn consultatie bij dr. Verhelle vandaag besloten dat ik het bij hem ga laten doen.

Heb heel veel goede verhalen over hem gehoord dat hij echt naar je lichaam kijkt en moest hij zien tijdens de operatie dat het niet goed zit, dat hij het dan aanpast/groter maakt/... zodat je het resultaat krijgt wat je wilt.

Ik was heel zenuwachtig voor de consultatie vandaag, zo erg dat ik zelfs mijn lijstje met vragen vergeten was :145: Gelukkig heeft hij zo goed al alles besproken. Hij was vrij zakelijk en dat vond ik wel fijn, want ik voel me toch een beetje ongemakkelijk als de pc meteen heel persoonlijke vragen gaat stellen. Wel kon er af en toe een grapje af dus het was niet dat hij heel koel was.

Hij heeft mij alles over de verschillende implantaten uitgelegd en foto's laten zien en dan moest ik zeggen wat ik mooi vond.

Dan was het tijd om naar mijn boobies (of wat er van is) te kijken. Hij zei dat door een breed borstbeen, ze sowieso nooit dicht bij elkaar kunnen gaan staan maar toch wel dichter dan wat het nu is. En ik was blij dat hij zei dat een bv mogelijk was omdat in het begin van het gesprek hij meteen duidelijk had gemaakt dat als het niet ging of niet mooi ging zijn, hij het absoluut niet wou doen! Toen was ik wel eventjes bang :22:

Hij heeft me ook uitgelegd dat als ik eventueel naar een andere pc wou gaan dat ik zeker moest vragen welke merken hij gebruikt omdat er eigenlijk maar twee goede zijn. Dus dat was wel leuk hij kwam totaal niet opdringerig over. Hij gaf heel objectief informatie zonder enige reclame voor zichzelf :35:

Ik ga volgende week terug om te passen en om samen met hem te kijken voor hoeveel cc we gaan.

Toen ik naar mogelijke complicaties vroeg, zei hij dat het kon dat ze ongelijk zouden zijn. Maar dan hoop ik dat als hij dat merkt tijdens de operatie of ervoor dat hij voor twee verschillende gaat zodat ze uiteindelijk gelijk zijn. Naar wat ik gehoord heb, zou hij dat normaal doen. Maar omdat hij het zei, maak ik me nu wel zorgen.. Maar dat vraag ik even na als ik daar volgende week ga!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste Reactie

hoi hoi

Fijn dat je zo een goed consult gehad hebt!!

Ben wel benieuwd naar die twee merken prothesen die jouw pc bestempelt als de enige twee goede? Doelde hij op Silimed en Polytech? Er zijn namelijk sommige pc's die zijn nogal fan van de polyurethaan prothesen.. Weet echter niet of hij dat ook is.

Het is een nieuwe generatie implantaten, sinds het laagje polyurethaan volgens de fabrikant niet meer los kan laten van het siliconengedeelte.

Maar goed, misschien waren het wel twee andere merken haha. Dat kan natuurlijk ook :)

Wanneer is je datum?? En in welke kliniek zal het zijn?

Dan passen we je titel aan en verhuizen we ja naar de operatieverslagen :) Kun je ook in dit topic na je operatie gewoon blijven doorschrijven. Wel zo gemakkelijk :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr. Verhelle zei dat in België Natrelle en Mentor de enige goede merken waren.. Wat denk jij hiervan?

De precieze datum weet ik pas volgende week vrijdag! Hij werkt samen met Ziekenhuizen Oost-Limburg en volgens mij opereert hij van die ziekenhuizen in St-Barbara in Lanaken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben nu gummibeertjes aan het eten en ik moet dan weer aan boobies denken haha. Hoe hij zei dat de siliconen er vanbinnen uitzien zoals een gummibeertje :lol: Ik ben nu al helemaal obssessed en ik heb niet eens een datum...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben nu gummibeertjes aan het eten en ik moet dan weer aan boobies denken haha. Hoe hij zei dat de siliconen er vanbinnen uitzien zoals een gummibeertje :lol: Ik ben nu al helemaal obssessed en ik heb niet eens een datum...

Gummytits :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

De datum van mijn operatie is bekend! Het wordt 8 mei.

Ik krijg Natrelle MF 335 cc achter de spier. Ik heb nu een kleine 75B en het zou een 75C en hoogstwaarschijnlijk D worden. Maar eerlijk gezegd twijfel ik nog over het aantal cc want met een shirtje erover leek het niet zo veel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal je datum aanpassen!!! En gefeliciteerd met je datum!!!

Nou.. die 335 cc gaan jou geen C geven hoor :45: Dat wordt een E-tje (of een grote volle D) Ze gaan er dan wel uitzien als een volle C of kleine D :)

Die prothese heeft een projectie van 5,1 cm en no way dat dat maar een C wordt in bh :)

Oh en welke kliniek ging je? Lees er vast overheen....

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is in het Sint-Barbara ziekenhuis in Lanaken.

Ja ik zag ook dat die protheses nogal wat breder waren van vorm... Maar als het een volle D wordt dan ben ik blij :126:

Ik was echt enorm aan het twijfelen omdat ik ze niet te groot wil maar ik wil ze ook niet te klein haha... Maar toen ik de 335 paste toen zag ik ook meteen dat hij dat de beste oplossing vond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, dat wist ik niet! Maar ik denk dat ik liever die datum houd omdat 9 mei is het een feestdag en dan ben ik niet alleen thuis en erna is het weekend dus dat komt wel goed uit. Heb al vrede met de datum, met de beslissing over het aantal cc is wat anders :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Volgende week rond deze tijd...... :1bouncingboobs: Ik kan niet wachten! Ben eigenlijk helemaal niet zenuwachtig, maar misschien komt dat nog wel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.