Ga naar inhoud

PIJN..gaat OVER


Aanbevolen berichten

Ja ik snap de diverse kanten die ik lees. Maar ik denk dat guppie juist ook het positieve wil benadrukken, dat we er hier voor elkaar zijn. Het fijne aan het forum vind ik dat we elkaar eigenlijk met alle ervaringen kunnen helpen. Goede ervaringen, slechte ervaringen, veel pijn, weinig pijn, van kleine naar grote boobies en niet te vergeten van grote lange boobies naar kleinere boobies.

;)

Xx anma

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Ik had ook geen complicaties...maar wel onwijze pijn,en natuurlijk heb je pijn er voorover ,en hoort het erbij,maar als je niet eens kan liggen,zitten ,lopen,uit bed komen,ook niet met hulp,echt gewoon als een invalide rondstrompeld...vind ik dat echt niet gewoon meer en het erbij horen,want DAT is mij nooit verteld.

En ja,ik moest het maar met wat roze pilletjes doen,die geen reet hielpen.........uhu!

Mn man moest me omhoog duwen uit bed,moest echt van 1.......2.......3...........en me sterk houden,en dan moest ik nog eens opstaan,en nee ik ben geen aansteller,want daar hou ik zelf niet van.

Maar de tranen rolden over mn wangen,zonder dat ik zelfs echt huilde,raar toch.Gewoon zoveel pijn.

Ja dat gaat uiteindelijk over,maar was het me allemaal verteld,dan had ik gewoon voor de spier gekozen.

Slapen kon enkel op mn rug,moest dan direct in DIE houding blijven liggen tot de volgende ochtend,bewegen ging niet,nou sorry dan mogen ze van mij wel wat eerlijker zijn!!

Dual plane......tssssssss

ik heb idd precies ut zelfde als jij ervaren met de pijn!

zekers met het uit bed komen t lijkt potverdorie net alsof je huid eraf scheurt en je rug in tweeen !

bij iedereen is de pijn weer anders en ervaard dit op zijn eigen manier.

we blijven mensen toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu ja als er een mes in je lijf gaat, en je spieren worden opgehoffen om er een vreemd projectiel in te zetten, gaat dat niet leuk voelen. Dat is normaal. Maar bij mijn consult zei de chirurg dat het voelt alsof je té hard hebt gesport en je spieren daardoor pijn doen. Dat lijkt me een beetje rooskleurig en ik verwacht net iets meer pijn. Ik denk dat het goed is om voorbereid te zijn.

Ik zou in elk geval mijn medicatie consequent nemen en de eerste drie dagen niet eerst afwachten om te zien of het pijn doet.

Maar ik heb ook een tong en navelpiercing. Dat is totaaaaaaaaal anders dan een implantaat natuurlijk. Maar als ik lange tijd zat en terug rechtstond tijdens de eerste dagen na mijn navelpiercing, scheurde het wondje weer open, dat 'steekte' een beetje. Mijn tong was ook drie keer zo groot en ik beet soms per ongeluk op de piercing erin; dat was wel een beetje pijnlijk. Maarja die pijntjes waren allemaal draaglijk want ik koos er zelf voor...
Kan ik die stekende pijnen ook verwachten bij de hechtingen onder de borst, kunnen de wondjes een beetje openscheuren bij beweging ?

groetjes X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het fijn dat je van alles kan vragen aan elkaar hier op het forum. Alle onzekerheden worden snel weggenomen als je hoort dat anderen het ook hebben. En ook fijn dat anderen je het vooruitzicht bieden hoe de ervaring zal gaan worden omdat ze 1 of 2 weekjes verder zijn. Alle pijnbeschrijvingen stelden mij gerust eerlijk gezegd. Ik dacht al snel dat het aan het ontsteken was ofzo. Maar dan bleek het er gewoon bij te horen. En ja de verhalen over complicaties lees ik ook. En dan even bij jezelf nagaan of je dat ook hebt. Dus denk dat iedereen vrij moeten kunnen zijn om te schrijven wat ie wil. Uiteindelijk staat er dan toch weer een trotse foto dus relativeren we bijna allemaal erg positief. En ja als je enorme hangborsten hebt met tepels die naar beneden kijken dan ben je ook trots als deze verplaatst zijn en dat zijn in 1e instantie beetje enge foto's maar ik kan wel meevoelen dat ook deze dames heel trots zijn dat hun tepels weer de wereld inkijken en niet naar de grond. Ook zij hebben een oppepper nodig. (Ik heb nl. Veel energie gehaald uit dit forum)

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wat te denken van pijn in je portemonnee?!?!? Pfffff mijn man blijft zeuren dat ik teveel shop!! Duh?!?! Er is een nieuwe wereld voor me open gegaan..... De lingerie wereld!!

ja daar moeten we dan ook maar fijn van genieten hoor,alles staat nu zo mooi :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik vind het super dat je hier kan nagaan dat hetgene wat je voelt , normaal of veelvoorkomend is. Zo moet je niet voor het minste naar je pc bellen. Toch moet je voor jezelf relativeren dat niet elk lichaam hetzelfde is en complicaties niet voor iedereen zijn. Ik vind het een super forum waar ik al veel aan gehad heb!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.