Ga naar inhoud

Zeepbelx : 5 maart 2013 : Dr Rogge : AZ Maria Middelares : Gent


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben nu een week PO en ben voorlopig heel tevreden over het resultaat!

De operatie was via de oksel, dus geen littekens op de borst! JEAJ!!

nu vraag ik me wel af of jullie dit ook hebben::

heel de dag heb ik van niets geen last, geen pijn in de borst, maar als ik smorgens wakker word (en mijn vriend moet mij nog altijd recht duwen) dan heb ik zo'n grote druk in men rechterborst..

+

sinds de operatie is men buik zoveel dikker geworden, hebben jullie dit ook gehad? of komt dit door constant stil te zitten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Gefeliciteerd met je boobs!!!

Over je vragen:

Het drukgevoel in de ochtend, dat is heel normaal. Komt tenminste heel vaak voor! Kan een tijdje duren.. Ik had zelfs weken last van een gevoel of ze op hun plek moesten dalen als ik rechtkwam. Ook heel irri!

Dus, zolang je jezelf verder goed voelt en geen koorts hebt, is dit geen probleem

Het hebben van een dikke buik.. Sja.. twee oorzaken waarschijnlijk
1. aankomen door minder beweging

2. nog belangrijker: vocht ontstaan door de narcose.

Tip: drink heel veel water en thee!!! (wel 2 liter per dag) En laat de koffie staan!! Water en thee voeren vocht af en koffie zorgt ervoor dat je vocht gaat vasthouden! Dus opletten ;)

Verder oppassen met het eten van zout. Ook door veel zout ga je extra vocht vasthouden!!

Een goed herstel verder!

Bij welke pc was je en welke kliniek? Dan pas ik je titel even aan, zodat ie op de rest lijkt ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Dr Rogge in AZ Maria Middelares Gent

Ja ik drink nu bijna constant water, en 'k hoop snel te genezen, want met die buik wil ik niet leven!

Dus sporten dan maar vanaf ik mag/kan!

Ja idd het is precies of ze op zen plaats zakken.. maar overdag voel ik me goed... morgen terug op consultatie

kan niet wachten om ze opnieuw te zien!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis ik heb dat ook. Zodra ik wakker word moet ik die bh uit en band af anders word ik gek.

Na paar minuutjes kan t weer aan.

Buik had ik ook. Is nu al stuk meer weg.. komt goed hoor!

Niet te veel of vet gaan eten nu je stil zit want je verbrand niets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja 'k zou graag es na buiten gaan, maar krijg de deur van het appartement beneden niet open (veel te zwaar) mss vanmiddag es op wandel met de dochter (als vriend ook thuis is)

ja men buik is ondertussen al klein beetj minder (gelukkig) en da gevoel smorgens is ook al wa weg, kvoel me heel goed vandaag! hopelijk blijft het zo!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahah idd!!

Sinds dat ik het verband af heb en ik kijk denk jeetje voelt alsof ik zwanger ben want in mijn zwangerschap had ik ook die mooie ballen :P en zo strak in het velletje. en vooral dan 's ochtend met die "stuwing" erbij lijkt het al helemaal zo.

Maar moet wel zeggen dat het steeds minder word. niet meer zo erg als eerst wat ik dacht oefff die knalle straks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zijn alweer 16dagen PO! En alles gaat zoveel beter als ik had kunnen denken... (behalve dan het auto rijden)

Ze zijn al mooi aan het zakken, en de littekens zijn ook mooi aan het genezen, gisteren op controle geweest en ziet er allemaal goed uit, maar de plakkers onder de oksels hangn wat op slechtere plaats... (met dat het litteken onder oksel zit, kan ik dus niet ontharen,) en de plakker trekt wat aan de haartjes... dus tis wel lastig :( maar die plakker is al veel losser dan gistrn! dus komt goed!

heb ook zelden nog pijn, slapn gaat goed (op de rug) en kan toch men kleren zelf aan doen... binnen 3weken terug op controle!

men beha die ik nu aan heb (die van ziekenhuis) is een 80C! Dus wat ben ik blij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.