Ga naar inhoud

Even voorstellen! bvk *Fake*


Eva1967

Aanbevolen berichten

Aan heel veel dingen kunnen we dat zien, als we er wat tijd instoppen.. niet alleen de foto's hoor..

Ik dit geval was t snel gefixt ..soms kan het weken duren, maar de foto's bevestigde in dit geval dat diegene niet eerlijk is, en dan is het einde oefening.

Als men hier niet eerlijk wil zijn, dan hebben we ook niets aan diegene zijn/haar bijdrage.

Maar, er was echt wel ietsje meer waardoor ik persoonlijk er van overtuigd was dat het een man betrof.

Ja bb.. ik heb de ip board niet eens hoeven gebruiken :45: Toen ik die cup E zag hangen, wist ik al genoeg :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja op deze manier word t wel even wat minder he,en ja Piepke roggelt t wiel,neem haar maar niet in de maling,die komt overal achter hahaha , :140:

Vaak wel ja, kan er weken op zitten azen als ik mn twijfels heb. Heb er een bloedhekel aan, fakers.

hahahahahahaha, ik was er nog niet aan toe gekomen hem/haar op te zoeken in het ip.board, maar haar/zijn eerste zin in de shoutbox, nadat hij aangemeld was, was zoiets als: Hoi, ik lig al lekker samen met mijn mannetje in bed

Goed dat je het nagekeken hebt piep!! :35:

Weg met die rukkers :45:

Ja bb.. ik heb de ip board niet eens bekeken :45: Toen ik die cup E zag hangen, wist ik al genoeg

En ik kwam echt alleen maar ff piepen, en ik zie die nieuwe foto's en dacht al "oh jee.. dat gaat nachtwerk worden" hahahaha!

Hoe weet je dat dat fake prielen zijn? Aan de foto's? Top dat je het zo goed in de gaten houdt!

Aan heel veel dingen kunnen we dat zien, als we er wat tijd instoppen.. niet alleen de foto's hoor..

Ik dit geval was t snel gefixt ..soms kan het weken duren, maar de foto's bevestigde in dit geval dat diegene niet eerlijk is, en dan is het einde oefening.

Als men hier niet eerlijk wil zijn, dan hebben we ook niets aan diegene zijn/haar bijdrage.

Maar, er was echt wel ietsje meer waardoor ik persoonlijk er van overtuigd was dat het een man betrof.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha....verbaast me niks...wat een eikels zeg....te triest voor woorden....de eerste foto zijn die tepels zo anders dan de andere foto's...had er al zo'n "onderbuikgevoel" bij...dus he Piep goed gedaan!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar haar/zijn eerste zin in de shoutbox, nadat hij aangemeld was, was zoiets als: Hoi, ik lig al lekker samen met mijn mannetje in bed

Hehe, ja idd! :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Creepy, leek inderdaad een doorsnee verhaal, ook het 'werken in de zorgsector' en de rest van de voorstelling...

Proficiat en bedankt, Piepke!! Super dat we jou hier hebben!! En ook Best-boobie, die schat heeft hier ook al veel gedaan voor ons ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

En deze muts was er compleet ingetrapt :(

Normaal laat ik mensen niet snel toe om foto's van mij te mogen bekijken, en nu doe ik het 1 keer wel...e voila!!!!

Goed werk Piepke!!!! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach,sommigen vinden mensen voor de gek houden veel leuker,snap t ook niet,maar ken meerdere hier die zich voordoen voor iemand met de biggest boobs ever,maar in t echt maar kleine erwtjes hebben,lolol.,sja als je er blij van wordt?

Kom aleen niet klagen achteraf...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.