Jump to content

Even voorstellen! bvk *Fake*

Eva1967

Recommended Posts

Hallo mede-forumers!

Ik ben Eva, 45 jaar. Ik werk in de zorg en begeleid zegmaar mensen die niet zelfstandig kunnen wonen.

Ik heb een vriend, Martin van 47 jaar. We zijn al bijna 8 jaar gelukkig samen en wonen sinds 4 jaar dan ook samen. Hiervoor was ik niet zo succesvol in de liefde.

Ik heb een aantal vraagjes voor jullie!

Zoals jullie misschien hebben gelezen op mijn profiel twijfel ik eraan om een borstverkleining te doen. Na het zien van enkele fotos wil ik wel eens weten bij wie ik nou het beste een operatie kan ondergaan. Ik vind, nadat ik een antal fotos heb bekeken, het resultaat van sommigen van jullie ontzettend gaaf!!

Zou ik jullie mogen vragen om advies, wat bijvoorbeeld de bete chirugen zijn in het land? (het staat vast wel ergens op het forum maar ik ben niet zo handig met computers e.d en heb het dan blijkbaar niet kunnen vinden hihi)

Even over mij, want ik ben helemaal niet blij met mijn E75 cup.

Voor mijn postuur zijn ze vele malen te groot.. Ik heb er echt last van namelijk.. Als ik in een bikini loop is het alof ik dikker ben dan ik in werkelijk heid ben. Mannen praten niet tegen mij maar tegen mijn borsten, daarom ben ik ook altijd wantrouwig geweest tegenover de mannen.. Ik heb heel lang gedacht dat ze in plaats van voor mij, voor mijn borsten gingen, dit ging ten koste van mijn liefdesleven. (al heb ik nu een schat van een vent!!). Ook heb ik er geen lekkere gevoelens bij op het werk. Ik begeleid dus mensen die niet op zichzelf kunnen wonen. Ik kom dan ook wel bij mannen op de kamer om even een praatje te maken of de medicijnen te geven en merk dan dat ze voortdurend naar mijn borsten kijken. Dat vind ik een erg naar gevoel. Dat belemmert mijn concentratie enorm, ik wil dan eigenlijk zo snel mogelijk weg. En als ik straks nog ouder wordt (dan ik al ben .. hihi) ben ik bang dat ze enorm gaan hangen. Ik kan ze ook heel erg moeilijk ''verbergen'' in kleding, doordat ik niet zo groot ben en mijn borsten wel vallen ze namelijk enorm op..

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Alvast bedankt,

Eva

hey Eva,,

ik zag net je fotos en echt waar ,ik vind ze geweldig,zo groot! :101:

Maar goed,nu ik je verhaal lees,snap ik je probleem ook wel weer,dat is ook niet echt een pretje,je voelt je niet serieus genomen.

Wat ik wel weer zo apart vind :

Ik heb een 75G of 80F en jij een 75E terwijl die 10 maal groter zijn.

Verder heb ik totaal geen ervaring met verkleiningen ,ik moet eerlijk bekennen dat ik enkel de borstvergrotingen lees.

Maar er zijn vast meiden die je hiermee kunnen helpen.

Succes met je keuze van arts/kliniek etc,en veel forumplezier . :116:

Ik kan je ook niet helpen maar ben jaloers joh, die leeftijd en dan nog zulke mooie borsten.. ik met mn 24 zie er niet uit..

Guest Lucky71

Hoi Eva,

welkom hier!!!!

Ik heb net je foto's ook gezien en ze zijn idd mega... En dan te bedenken dat je nu een 75e hebt...ze lijken veel groter. Ikzelf heb nu na mijn bv een 75e, maar dan is het verschil toch echt wel te zien tussen natuurlijke boobs en de nepperds.

Ik snap zo dat je onzeker word van dat gestaar naar je boobs ipv dat ze jou recht in het gezicht aankijken.

vooral omdat je al zo tenger bent..pfff.. beetje dolly Parton idee heb ik nu bij je, niet verkeerd opvatten he??

Ik hoop dat je veel aan het forum hebt en er goede informatie vind die je nodig hebt

Liefs

Wat ik wel weer zo apart vind :

Ik heb een 75G of 80F en jij een 75E terwijl die 10 maal groter zijn.

Dat komt, mijn liefste Vlinder, omdat die foto's niet van hem/haar ( whatever) zelf zijn, en gewoooooon willekeurig van internet af geplukt zijn.

Een 75E, je bedoel cup 75K die op de fotos staat :45:

Dus.. Mark, Eva, Martin.. of hoe je jezelf ook wil noemen:

Ga alsjeblieft ergens anders lopen speuren naar rondborstige dames, want zo te zien schijnt dit je geen moeite te kosten.

Hieronder een grip uit het assortiment uit de gallerij van "Eva's Boobs". Dan weten jullie ook meteen waar zulke prachtge borsten te vinden zijn, voor het geval dat jullie twijfelen aan mijn mededeling :44:

http://www.lustyfatty.com/bbw-gallery-2.htm

http://www.datingfotos.nl/tieten/763.html

http://www.prive-contact.nl/een-sexdate-met-rinthoron1_304298.html

Zèlfs de profielfoto is fake, mokkelboulevard.nl >> inkijkfoto's. :45:

Wat andere linken heb ik weggelaten, omdat daar wat meer foto;s te zien waren dan me lief is.

Dus bij deze : end of story, houdoe en bedankt, Next!! :48:

Ban er bovenop, want op deze onzin zitten we niet te wachten, ga een ander voor de gek houden zeg.

@Piepke..... nu weet ik het zeker !!!!!

jij gluurt echt heel het net af :45: :45:

nee even serieus.... weer helemaal top lieverd !!

opzouten met dit soort figuren.

je maakt me wel nieuwsgierig naar die ander linken !!!!! :56::98:

Hahaha, goed werk rechercheur!!

Vind het behoorlijk psychopathologisch dat iemand zich zo een identiteit probeert aan te meten voor aandacht en wat gluurwerk. :S Weten jullie wat de drijfveren achter dit soort patiënten zijn?

Liefs

Hahaha, goed werk rechercheur!! Vind het behoorlijk psychopathologisch dat iemand zich zo een identiteit probeert aan te meten voor aandacht en wat gluurwerk. :S Weten jullie wat de drijfveren achter dit soort patiënten zijn? Liefs

oooh dat is zo breed, die drijfveer.

De een komt hier zijn vrouw checken, de ander wil alleen maar tieten zien, de ander wil alle ins en outs weten voor bijvoorbeeld zo een georganiseerde boobiedag die de dames op touw zetten zodat ze daar ten tonele kunnen verschijnen, de ander zit in een identiteitscrisis, en tja.. dat het vrouw is sluit ik in dit geval eigenlijk wel uit, Maar het zal niet de eerste vrouw zijn die hier mensen een verhaal op de mouw komt spelden met zogenaamde gigaboobs. Het typische is, heb nooit een faker getroffen met cup A, het is allemaal ruimmm boven het gemiddelde wat zich hier dan komt exploiteren :17:

Zonde van Eva haar tijd, al het zoekwerk naar boobies, heel verhaal typen.. klamme handjes van uhm....de spanning :44: en dat allemaal voor niks. :42:

En het grappige vind ik dan : cup E75 wordt er dan geschreven, zo zie je maar... die mannen hebben compléét geen benul van de afmetingen :45:

Ik heb dit topic nu even laten staan als een soort wake-up call voor sommige, zodat je ziet dat dit soort dingen gebeuren. If it looks like a duck, if it sounds like a duck, it's a duck! :101:

Bij twijfels, geef iemand van de Administratoren een prive berichtje, dan kunnen we direct even checken :35:

Wat ik mij toch wel afvraag:

Hoe weet jij van waar die foto's komen?? :45:

Zo bekend met bepaalde sites? :D

Goh, het komt wel geloofwaardiger over dan somigen profielen hier, die hier al maanden zitten met 1 of 2 posts, geen foto's,...

Dat iemand er zoveel moeite kan insteken... Ik was er echt mee weg...

Wat ik mij toch wel afvraag:

Hoe weet jij van waar die foto's komen?? :45:

Zo bekend met bepaalde sites? :D

Geheim van de smid ;)

2 drukken op de knop, en het is uitgevonden. Dus dat scheelt :35:

Jeetje...., word intocht eventje stil van hoor. Dat er mensen zijn die zoveel moeite doen een geloofwaardig verhaal te typen (tot het "ik ben werkzaam in de zorg") om hier dus alleen rond te neuzen? Ook wel 'creepy', ben blij, Piepke, dat er mensen zijn zoals jij die hier alert op zijn.. En supersnel ontmaskerd, die Eva. Daar moet hij/zij/het toch bewondering voor hebben!!! :) :)

Ja op deze manier word t wel even wat minder he,en ja Piepke roggelt t wiel,neem haar maar niet in de maling,die komt overal achter hahaha , :140:

geheim vd smit idd, :143:

Ja 75E das nix haha,dat kan dus eigenlijk helemaal niet als wij al met een F/G/H/I ronddartelen,hihi. :45:

Boem patat!

Ik was er mee weg hoor, vond niets vreemd aan het hele verhaal. Kon er me zelfs iets bij voorstellen door het hele werken-in-de-zorg deel.

Boem patat!

Ik was er mee weg hoor, vond niets vreemd aan het hele verhaal. Kon er me zelfs iets bij voorstellen door het hele werken-in-de-zorg deel.

ja ik ook... Hier zijn veel "verdachtere" profielen vind ik :)

Ja dat klopt Engelke, er zijn meer aparte profielen.
Je mag ze me mailen als je wil, dan kunnen we het nakijken :35: Vermoedens mag je altijd uitspreken, dat houden we voor onszelf dus daar hoeft niemand voor te vrezen dat er ineens gezegd wordt "Engelke denkt dat jij fake bent" :44:

Er staat ook bijna overal een tabblad "rapporteer". Als je hierop klikt, krijgen we een melding en daar kun je uitleg bij geven.
Dat kan bij aanstootgevende foto's zijn, bij priveberichten die je krijgt en waar je twijfels over hebt, over reacties op foto's die niet door de beugel kunnen, of bij twijfelachtige profielen :35:

Iedereen mag zich aanmelden, daar zijn geen restricties aan verbonden. Aan de inhoud die ze verspreiden echter wel.

hahahahahahaha, ik was er nog niet aan toe gekomen hem/haar op te zoeken in het ip.board, maar haar/zijn eerste zin in de shoutbox, nadat hij aangemeld was, was zoiets als: Hoi, ik lig al lekker samen met mijn mannetje in bed

Goed dat je het nagekeken hebt piep!! :35:

Weg met die rukkers :45:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.