Ga naar inhoud

thema feestje ideeën?


Andrea1983

Aanbevolen berichten

Hallo ladies,

Binnenkort word ik 30 en dan geef ik een feestje. Ik denk erover om er een themafeestje van te maken. Ik heb een simpele locatie tot mijn beschikking, muziek is ook geen probleem. Ik ben alleen niet zo creatief, dus wat ideeen zijn van harte welkom!

Xx Andrea

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met zo'n mooie borsten zou ik Adam en Eva thema doen. Kan je ze tenminste showen

Nee serieus. Ik heb zelf wel vaker zo'n feestjes gehad.

Wat ik het leukste vond was gangster thema, jaren 60 thema en vampier.

Is ooit eens begonnen bij iemand die zo'n feestje hield en opeens hield iedereen in onze vriendenkring een thema feest. Maar was zeker leuk.

Ben wel blij dat het nu weer is over gewaaid want wordt anders een dure hobby met al die kostuums aanschaffen hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb de 50's, Disney, film en Barbie al gehad als thema.

je kan briefjes maken met allemaal thema's die je leuk vind. Steek die in een doosje, en elke keer je een feestje hebt, neem je er een briefje uit...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij hebben een x pimps&ho's party gehad. Ontzettend gelachen en door de gekke outfits is de stemming al lekker los en gek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of een playboy mansion party hihi.. show the boobiess! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb pas jaren 70 en 80 feestje gehad, hilarisch! Abba, grease, disco! Of wat denk je van "fout en stout" ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.