Andrea1983 Posted March 13, 2013 Share Posted March 13, 2013 Hallo ladies,Ik weet het nu echt niet meer hoor... Ik dacht een goede bh gevonden te hebben zoals op mijn profielfoto. Ik had hem een paar uurtjes aan gehad en toen ik hem uitdeed had ik 2 rode plekken van de beugels in mijn borst.Ik denk dat het probleem is dat mijn borsten te dicht bij elkaar staan, het is hartstikke mooi, maar het lijkt wel of er geen beugels meer tussen passen. Wat moet ik nou?? Voor altijd in een sportbh??? Of niet zeuren en rode plekken op mijn borst???Hoe is dit bij julllie?Xx andrea Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlinder Posted March 13, 2013 Share Posted March 13, 2013 Hahaha Vlinder hier !!!!!!!!!!!! Echt een topic voor mij whahaha. Zoals je denk ik wel weet ben ik de grootste zeikerd van het forum wat bhs betreft! Heb er echt al zeker 100 gehad en weer verkocht! Enkel sapphs zitten goed,en 2 die ik gekocht heb bij hunkermoller ,ja hoe bestaat het he...de winkel die ik helemaal nix vindt. Maar heb ook altyd striemen en afdrukken van bhs echt een drama en is lelijk,en jeukt! Of ze vallen uit de bhs ,ook de bh van mn profielfoto heeft dat,dus ook die kan ik niet aan,want t stoort mij. En heb zoveel prachtige bhs gehad van duur tot goedkoop.. een 80F is me vaak te klein maar een 75G weer te strak een 80G is de bovenzijde weer te wijdt,om debiel van te worden toch?? Ja ik heb als enige tip,probeer een sapph ....verder is t uitvogelen welke echt lekker zit.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
engelke69 Posted March 13, 2013 Share Posted March 13, 2013 Damn, dan wilt een mens als een mooiere borsten om beter in bh's te passen, dan vind ge er geen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlinder Posted March 13, 2013 Share Posted March 13, 2013 gat in de markt neptieten bhs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrea1983 Posted March 13, 2013 Author Share Posted March 13, 2013 gelukkig ben ik niet de enige met dit probleem Vlinder, idd een gat in de markt! Gelijk patent aanvragen!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted March 13, 2013 Share Posted March 13, 2013 Bboob had dit probleem ook na haar vorige operatie.. Volgens mij had zij hét gevonden bij Freya.. Vraag haar anders eens Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlinder Posted March 13, 2013 Share Posted March 13, 2013 Freya vind ik vreselijk kriebelen.(die zonder vulling ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted March 13, 2013 Share Posted March 13, 2013 Hm... volgens mij vond Bboob hem perfect.... Wat een verschillen haha. Ik draag trouwens ook heel graag Sapph. Zitten heel lekker en zijn goed stevig xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrea1983 Posted March 13, 2013 Author Share Posted March 13, 2013 Ik denk dat ik eens een grote stad op moet zoeken en naar de Bijenkorf en V&D moet.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted March 13, 2013 Share Posted March 13, 2013 Nou, dat denk ik ook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlinder Posted March 13, 2013 Share Posted March 13, 2013 ja t stomme is dat ik in de winkel al snel denk:die is oke,en dan als ik m eenmaal echt draag ik later pas denk..m toch niet mijn ding,of mn tepels rollen eruit,of hij irriteert of zit te strak,of dit of dat,ik begin die bhs onderhand ECHT te haten,whahaha.Welke ik wel redelijk vind is die van de Marc& Spencer , en ja Sapph is idd goed stevig!Die moet je er gewoon bij hebben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrea1983 Posted March 13, 2013 Author Share Posted March 13, 2013 vind het ook lastig hoor, die witte bh heb ik ook echt in de winkel gepast en was de enige die mooi viel, dus toen al van het idee van voorgevormd afgestapt. Na een poosje dragen irriteerde hij idd en bij het uittrekken zag ik de rode plekken van de beugel... Helaas dus ook niet helemaal mijn goede bh. Nu vraag ik me zelfs af of ik ooit nog wel beugelbh's kan dragen.... Het is ook nooit goed genoeg he... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlinder Posted March 13, 2013 Share Posted March 13, 2013 ja ik zie t maar als hobby whahaha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.