Ga naar inhoud

Help, BH-probleem!!!


Aanbevolen berichten

Hallo ladies,

Ik weet het nu echt niet meer hoor... Ik dacht een goede bh gevonden te hebben zoals op mijn profielfoto. Ik had hem een paar uurtjes aan gehad en toen ik hem uitdeed had ik 2 rode plekken van de beugels in mijn borst.

Ik denk dat het probleem is dat mijn borsten te dicht bij elkaar staan, het is hartstikke mooi, maar het lijkt wel of er geen beugels meer tussen passen. Wat moet ik nou?? Voor altijd in een sportbh??? Of niet zeuren en rode plekken op mijn borst???

Hoe is dit bij julllie?

Xx andrea

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha Vlinder hier !!!!!!!!!!!! :45:

Echt een topic voor mij whahaha. :43:

Zoals je denk ik wel weet ben ik de grootste zeikerd van het forum wat bhs betreft!

Heb er echt al zeker 100 gehad en weer verkocht!

Enkel sapphs zitten goed,en 2 die ik gekocht heb bij hunkermoller ,ja hoe bestaat het he...de winkel die ik helemaal nix vindt.

Maar heb ook altyd striemen en afdrukken van bhs echt een drama en is lelijk,en jeukt!

Of ze vallen uit de bhs ,ook de bh van mn profielfoto heeft dat,dus ook die kan ik niet aan,want t stoort mij.

En heb zoveel prachtige bhs gehad van duur tot goedkoop..

een 80F is me vaak te klein maar een 75G weer te strak een 80G is de bovenzijde weer te wijdt,om debiel van te worden toch??

Ja ik heb als enige tip,probeer een sapph ....verder is t uitvogelen welke echt lekker zit..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja t stomme is dat ik in de winkel al snel denk:die is oke,en dan als ik m eenmaal echt draag ik later pas denk..m toch niet mijn ding,

of mn tepels rollen eruit,of hij irriteert of zit te strak,of dit of dat,ik begin die bhs onderhand ECHT te haten,whahaha.

Welke ik wel redelijk vind is die van de Marc& Spencer , en ja Sapph is idd goed stevig!Die moet je er gewoon bij hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

vind het ook lastig hoor, die witte bh heb ik ook echt in de winkel gepast en was de enige die mooi viel, dus toen al van het idee van voorgevormd afgestapt. Na een poosje dragen irriteerde hij idd en bij het uittrekken zag ik de rode plekken van de beugel... Helaas dus ook niet helemaal mijn goede bh. Nu vraag ik me zelfs af of ik ooit nog wel beugelbh's kan dragen.... Het is ook nooit goed genoeg he... :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.