Ga naar inhoud

Wie van jullie heeft 300cc extra high profile?


Aanbevolen berichten

Ik wordt vrijdag geopereerd. Op het consult gaf ik aan dat ik een kleine C wou en toen raadde ze 270 cc aan, ronde protheses, achter de spier. Na verschillende topics te hebben gelezen denk ik toch dat ik voor een grote C wil gaan. Ik denk ook aan 300 cc. Ook high profile of extra high profile omdat ik heel smal ben van boven. Ik ben 1,64 en weeg 54 kg. Ooh ja, ik heb nou ook een AA-A...spannend!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik start met een AA cup en hoop ook uit te komen op een goed gevulde C, kleine D..
Dr. Visser zei dat ze er bij mij echt niet meer zou inkrijgen :-(

Hoop zo dat ik zal tevreden zijn over de grootte maar heb wel vertrouwen in haar advies dus we zien wel hé.

Spannend é voor jou!!!

Hou me zeker op de hoogte hoe het verlopen is!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook 300cc! 11cm breedte, 5,6cm projectie. Misschien heb je daar wat aan?

Ben nu 2 maanden po en heel erg tevreden over de maat.

Ben van een 70A naar een 70D en ook zelfs 70E gegaan. Voor jou klinkt dat misschien veel (mij eerst ook) maar het ziet er echt niet 'huge' uit. Verre van zelfs. Zo had het altijd al moeten zijn :-)

Weet zeker dat je heel blij gaat zijn!

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

I know! Maar het ziet er heel natuurlijk uit vind ik zelf :-).
En ik hoor van veel meiden dat ze eerder spijt hebben dat ze kleiner zijn gegaan dan groter.
Heb zelf ook even getwijfeld tussen 260 en 300 maar ben heel blij dat ik voor 300 ben gegaan (ben een keertje extra gaan passen bij de kliniek).

Komt helemaal goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ik heb ook 300cc en ben er vandaag achtergekomen dat ik 75c heb. :D Ik was niet zo gebrand op de cupmaat, wel op dat ik een bh mooi kon vullen.

Waar je uiteindelijk op uit komt hangt af van verschillende factoren. Ten eerste is high profile bij het ene merk een moderate profile bij een ander. De high van eurosiliconen is bijv. kleiner in projectie dan de moderate van cereform etc. etc.. Daarnaast bepaalt de hoeveelheid borstweefsel die je al had ook een hoop en zo zijn er nog een aantal andere factoren.

Ik heb er niet zoveel verstand van als andere dames op het forum, maar als 'ervaringsdeskundige' met 300cc kan ik je dit wel meegeven. Ik ben blij dat ik niet meer heb gedaan en mijn pc had dit ook niet gedaan, ook al zou ik het willen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

merci voor de reacties!

Ik denk dat iedereen het erover eens is, het moet er mooi en sexy uitzien en liefst wat groot :3: Hoop ook uit te komen op een D cup zodat het er als een mooie grote C uitziet!!!!

Man man, ik lijk wel een peuter die een snoep krijgt!!!! Zo happy!!!!!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Mij is ook 300cc high profile van eurosiliconen geadviseerd.

hoger kon helaas bij mijn borsten niet, dus word het 300cc. wil uiteindelijk een grote volle C.

High profile ben ik nog niet over uit, wil liever moderate plus profile, dat lijkt mij mooier.. maar is me verteld dat ze die niet hebben bij bergman.

iemand tips daarover?

Link naar reactie
Delen op andere sites

moderate plus profile bestaat alleen bij het merk Mentor.

Wat eurosilicone wel heeft is de prothese met het nummer 805N, dat is net als de moderate plus profile, een bredere prothese, maar toch wat meer projectie..

Deze wordt echter meestal gebruikt bij mensen die een iets grotere cupmaat willen dan ze met de medium profile kunnen bereiken, en die te breed zijn om dan de high profile te nemen...

High profile geeft toch over het algemeen een natuurlijk resultaat, zeker de high profile van eurosilicone (die is maar voor 85% gevuld) en 'valt' dus meer als een anatomische prothese.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.