Ga naar inhoud

Ik ben hier nieuw dus ik stel me even voor!


Rania89

Aanbevolen berichten

Dag meiden,

Ik ben een meid van 23 jaar met een cup AA. Gelukkig ben ik wel klein gebouwd en heb een lengte van 1.60m waardoor mijn erwtjes vreemd genoeg niet zo erg opvallen. (of ik ben mijn lichaam gewoon gewend!)

Ik zit al jaren met mijn kleine "borsten" en heb altijd al een borstvergroting gewild, maar ik heb er nooit werk van durven maken.

Ik heb een hele hechte familie die zich overal mee bemoeid. Borstvergroting is een taboe.Maar na positieve gesprekken te hebben gevoerd met mijn

ouders heb ik de knoop doorgehakt en heb ik een afspraak gemaakt voor een consult bij ACCZ kliniek op 29maart met Dr Onselen. Ik vind het super spannend!

In verband met een vakantie die ik gevoekt heb voor eind april/ begin mei, lijkt mij juni een goede maand om de bv te doen.

Nou zit ik met een aantal issues en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen:

1) Ik zit in het laatste jaar van mijn drukke studie die waarschijnlijk midden juni afloopt. In principe sluit ik de studie alleen af met een eindgesprek dus heel veel (lichamelijke) inspanningen verwacht daar niet bij. Hoe lang duurte het voordat jullie na de bv naar buiten konden gaan? en kan ik er vanuit gaan dat ik na 1,5 week zo'n gesprek kan voeren op school?

2) 7 augustus ga ik voor 3 weken op vakantie. Als het zo uitkomt dat ik begin juni mijn bv onderga wat kan ik dan verwachten van mijn vakantie? Denk aan zwemmen/zonnen/warm klimaat

3) Ik wil graag geheim houden op mijn werk, school en stage dat ik een bv doe. Ik moet natuurlijk wel verklaren waarom ik ongeveer 2 weken niet aanwezig ben. Als ik daarna ga werken dan moet ik verklaren waarom ik mijn armen niet omhoog kan doen om bijv spullen van de plank te pakken... Ik zit eraan te denken dat ik zeg dat ik geopereerd wordt aan mijn oksels ofzo... Help.. Iemand een betere smoes haha?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hallo ik ben ook aan het overwegen een afspraak vast te leggen bij dokter demeyer.

Ik zat ook met de vraag hoe die borstvergroting de vakantie kan beïnvloeden. Hou ons zeker op de hoogte van je consult en zo. Ik ben ook nie groot en ook kleine borsten . Ik volg zeker je onderwzrp gr kimpie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kimpie18
Ben beetje aan het uitvogelen hoe het hier werkt, maar wat spannend dat je ook de overweging maakt om op consult te gaan. Of bedoel je een afspraak vastleggen in de zin van de bv? Ik zal jullie zeker op de hoogte houden en misschien zijn het ook vragen die ik op het consult kan stellen. Met uitzondering van een goede smoes voor werkgevers haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom!

Ik kon de dag erna al naar buiten. Had zeer weinig last.

Als excuus kan je ook zeggen dat je een rib gekneusd hebt of zo. Of je schouder.

Op vakantie weet ik zelf niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.