Ga naar inhoud

Swimmam: 15 maart 2013: Dr. Hofman: Havenziekenhuis.


Aanbevolen berichten

Hoi jeanette, welkom! Je wordt al snel geopereerd hoor. Waar ga je naartoe? Weet je al wat je krijg? Hier kun je van alles lezen over borstvergrotingen. Veel plezier op het forum.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wordt geopereerd door dr. Hofman van het maasstad, maar in het havenziekenhuis.

ik krijg cup E of D. Ik hoop zelf cupD, Als het dan weer gaat groeien dan kan dat.

ik heb nu een G cup, mijn moeder had toen ze zo oud was als ik een Ecup, maar nu cupJ, vandaar dat ik er nu wat aan laat doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Swimmam!!

Welkom op het forum!!

Goed dat je er nu iets aan laat doen idd. Naarmate je ouder wordt en idd misschien nog wel grotere borsten krijgt (zoals je moeder) kun je maar beter evt. rug- of nekklachten voor zijn.

Heb je alles geregeld met de verzekering?

En gefeliciteerd met je datum!! Mogen wij die ook weten? Of bedoel je dat ja aanstaande vrijdag geopereerd wordt?

Als je je datum nog even vermeldt, dan passen we je titel aan en kunnen we je verhuizen naar de operatieverslagen. Dan kun je dit topic gewoon blijven gebruiken, ook na je operatie :)

Ik zal je titel nu even wat aanpassen, zodat de bvk-dames ook een kijkje nemen :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

he! wat spannend zeg!

vrijdag is het al zover(ja he ? lees ik het goed? )

wens je alvast heel veel succes

en het zal toch een pak lichter zijn

die twee dingen van mij leiden ook een eigen leven

zijn een tijdje terug weer beginnen groeien

ontsteken en weet ik veel

dus ga ik ook voor een bvk

wens jou heel veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thx. iedereen voor de reacties.

Ja ik wordt inderdaad al een vrijdag geopereerd, zou eerst 7 juni zijn, maar er viel er een uit en ik mocht op die plek.

ben op 12 feb voor het eerst naar de pc geweest, dus bijna geen tijd om zenuwachtig te zijn.

Met het voorkomen van nek schouder en rug klachten ben ik al te laat, loop al 3 jaar bij de fysio.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

En swimmam, hoe is het gegaan?

Vanavond weer in je eigen bedje, lekker naar het plafond kijken ....

Ben benieuwd naar je verhaal.

Rust goed uit!

Anma

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hoi hoi Iedereen

he he eindelijk even achter de pc.

mijn op ligt inmiddels bijna 3 weken achter me.

het is allemaal goed verlopen en IK HEB EEN D CUP.

dat is heel lang geleden, ik denk dat ik 18 was dat ik voor het laatst een d cup had.

Mijn op is heel goed verlopen, na een 3 kwartier lag ik op zaal.

ik weet nog dat ik op de tafel ging liggen en mijn armen neerlag daarna weet ik nog dat ik weer bijkwam op de uitslaapkamer, keek naar beneden en dacht o het is al gebeurd. ik vroeg gelijk hoe lang ik daar lag, dat was een half uurtje, mocht gelijk naar zaal.

de pijn waarover iedereen het altijd heeft is bij mij erg meegevallen, heb niet meer als paracetamol gebruikt, soms wel 4000mg op een dag, maar niets sterkers.

de dag erna ging ik met drains en al naar huis, omdat het weekend was moest ik tot maandag wachten dat ze eruit mochten.

12 dagen na de op zijn de knoopjes van de hechtingen verwijderd. en vandaag mocht ik zelf de pleisters eraf halen, nu is het allemaal heel gevoelig. de bloeduitstortingen zijn nog niet helemaal weggetrokken en de interne hechtingen trekken heel erg maar verder gaat het prima met me.

groetjes Swimmam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig n teken van leven! Tis zo vreemd voor ons als we na de ok niks meer horen! Zaltoch wel goed zijn gegaan.. :45: maar bij jou wel dus, proficiat met je d!

Mijn d werd alsnog n e, dus latenwe hopen dat t ook n d blijft hihi!

Nog ff rustig aan doen he!

Xx anma

Link naar reactie
Delen op andere sites

vandaag voor het eerst litteken ingesmeerd met creme, weer een mijlpaal.

heb begin deze week bh's gepast die ik nog had liggen, omdat ik ze te mooi vond (en te duur om weg te gooien) en ze passen.

ik heb dus gewoon al weer 3 bh's van prima donna als ik weer beugels mag gaan dragen.maar ik ga zeker nog een nieuwe kopen, ik zit te denken aan die roze die nu veel in de verschillende bladen staat in de advertentie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.