Ga naar inhoud

Even voorstellen! (en ongelijke borsten) dus wil BV!


Gast

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

Ik lees sinds kort mee op dit forum en dacht meld me toch maar even aan. Ik ben Debbie, 27 jaar en denk over een borstvergroting. De reden hiervan is de ongelijkheid van mijn borsten. Dit irriteert me behoorlijk, vooral in de zomer..

Zijn er meer mensen die om deze reden hier over nadenken of al een vergroting hebben? Zo ja, waar moet ik beginnen?

Groetjes Debbie

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Debbie

Welkom op het forum!

Ja, er zijn er meerderen idd, die een vergroting gedaan hebben om van hun ongelijkheid af te komen, maar wie dat precies zijn, kan ik zo even niet bedenken.. Rechtsboven zit een zoekfunctie.. misschien als je op: ongelijkheid zoekt, dat je dan wat vindt in topics? of op: ongelijke?

Zorg wel dat het grijze vakje voor de loep op: forums staat ;)

Sja en verder.. waar moet je beginnen.. Lees vooral veel verhalen hier, en plan eens een consult bij een pc waar je je goed bij voelt. Dat kun je misschien bepalen aan de hand van de verhalen die je hier leest :)

Heel veel lees- en forumplezier en ik hoop dat je nog reacties krijgt van meiden die ook ongelijke boobs hebben/hadden!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.