Ga naar inhoud

Hoeveel hebben jullie betaald voor je BV


Aanbevolen berichten

  • 6 months later...
  • Reacties 71
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast pechvogel

ik heb gisteren te horen gekregen dat het tss de 3400 en de 3800€ gaat kosten, all in (behalve de cocktail en de strandzetel :125:

Ik vertrok bij de pc met een enorm schuldgevoel. Mijn eerste borstvergroting heb ik als alleenstaande in het jaar 2000 85.000fr betaald van mijn eigen geld. Mijn (spijtig dat ze nodig is) tweede borstvergroting kan alleen bekostigd worden door ons spaargeld van ons gezinnetje aan te spreken en dat vind ik héél erg.

De uiteindelijke kostprijs zal bepaald worden door de keuze tss ronde of anathomische prothesen en het feit dat ze een gekorreld oppervlak hebben en vaste siliconenegel.

Ik durf niet te vertellen dat het zo duur is tegen mijn man. Daar hij nogal prijsbewust is(lees zuinig) zal hij wel zeggen dat het voor hem niet moet en dat ik zelf de beslissing moet nemen (ons spaargeld door het raam te gooien).

Link naar reactie
Delen op andere sites

alles bij elkaar zat ik op de 5250,- maarrrr daar zat ook t verwijderen van 10 mamavlekken bij!

voor de bv all in zat ik op 3650,-

vin ik dan wel meevallen voor een privekliniek in nederland!

enne...butterfly....mijn god 10.000gulden,dan is t door de jaren heel wel wat in prijs gezakt zeg!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee het is niet gezakt hoor, die kliniek was toen de duurste.

En ik dacht toen hoe duurder hoe beter :blink:

Moet wel zeggen dat het een prachtige villa is en prachtig gelegen.

Er kwamen ook veel bekende mensen, dus ik dacht dan ga ik ook maar :blush:

Heb zelfs nog 1 bekend iemand gezien :101:

Maar goed achteraf was het ook teveel geld vergeleken bij andere.

De ingreep die ik nu ga doen is 5310,- en bij de chirurg die daar toen opereerde kost het geloof ik nu wel 6600,-! :83:

alles bij elkaar zat ik op de 5250,- maarrrr daar zat ook t verwijderen van 10 mamavlekken bij!

voor de bv all in zat ik op 3650,-

vin ik dan wel meevallen voor een privekliniek in nederland!

enne...butterfly....mijn god 10.000gulden,dan is t door de jaren heel wel wat in prijs gezakt zeg!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Ik was bij het Boerhaave MC € 4.250 kwijt inclusief alle pré + postconsults.. Anatomische protheses.. Een "ppprrrrachtige" sportbeha.. Littekencreme.. En een lekkere verpleger! DAT dan weer wel.. Helaas mocht die niet mee naar huis.

Maar mijn ouders hebben het mij kado gedaan. Heel lief :)

:1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ik heb 3800 euro betaald, dit is exclusief sportBH en littekenpleisters (á 120 euro).

Gewoon gemiddeld I guess.

(plus: moest voor een consult bij het Maxima Medisch Centrum in Eindhoven 110 euro betalen, dat vond ik wel echt duur!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Ik was bij het Boerhaave MC € 4.250 kwijt inclusief alle pré + postconsults.. Anatomische protheses.. Een "ppprrrrachtige" sportbeha.. Littekencreme.. En een lekkere verpleger! DAT dan weer wel.. Helaas mocht die niet mee naar huis.

Same here! :D:136: Al ga ik over een jaar of 10 denk ik toch voor ronde óp de spier... :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik ook. Als ik hoor dat ik 110 euro voor een consult moet betalen, dan zou ik wel ergens anders naartoe gaan voor een consult. Misschien niet de juiste instelling, maar wat als het daar niks is? Ben je 110 euro armer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stond ik hier nog niet eens bij?

Na...ik heb(na ja me man dan) € 4400,- betaald incl consult,incl 2 sportbhs,maar die hadden ze best mogen houden,wat een krengen waren dat!

Een volgende keer wil ik toch liever naar Belgie,durfde ik de eerste keer niet dacht ik moet de beste kliniek hebben,en moet in de buurt zijn,en beter wat duurder dan goedkoop en slecht,bladibla..

Maar achteraf vond ik het eigenlijk best wel erg duur....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik ook. Als ik hoor dat ik 110 euro voor een consult moet betalen, dan zou ik wel ergens anders naartoe gaan voor een consult. Misschien niet de juiste instelling, maar wat als het daar niks is? Ben je 110 euro armer

Ja ik vind het ook echt belachelijk!

Wist ook niet dat het zo duur was, had ergens '40 euro' in mn hoofd, tot ik vorige week de rekening kreeg :20:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.