Jump to content

Hoeveel hebben jullie betaald voor je BV

Recommended Posts

Ben wel benieuwd, hoeveel hebben jullie betaald voor je BV? Volgens mij was dit topic er nog niet? (Zo ja, dan mag ie dicht hoor)

Ik heb € 3250,00 betaald, dit was incl. consult en sportbh. Anatomisch

Ben benieuwd!

• Replies 71
  • Created
  • Last Reply

hahhaha ja jebt gelijk picwickie...ze zeiden tegen mij dat die bh 150€ kostte, volgens mij kan je dat gewoon bij de hema voor minder halen..maar ik verheug me wel op de dag dat ie er af mag...

Nou precies, de sportbh was 150 euro.

Maare.. misschien is het verschil tussen jou (Carola) en mij dat ik andere heb? Ik heb Cereform siliconen 360cc. Misschien dat het verschil daar in zit? Wat heb jij?

Er zit toch wel wat verschil in prijzen he? Het zou in Nederland duurder zijn dan in Belgie? Weet iemand hoe dat komt?

Grtjs

Ik weet het niet.. ze zeggen idd dat België goedkoper is, maar zo veel goedkoper was het bij jou niet als in NL zie ik, of was je in NL geholpen?

Excella,

Nee, ben in Belgie geholpen. Blijkbaar valt het prijsverschil nog mee.

Maar het gaat wel van 5000 naar 2000.. Wat een verschil!

Er zal wel veel meespelen, privekliniek of niet, soort protheses enz..

Grtjs!

Guest Carola2

@ Excella, ik heb cereform 380, dus daar kan het niet aan liggen.... Ik kan me niet voorstellen dat ik 150 euro moet betalen voor 20 cc :131:

• 3 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.