Ga naar inhoud

Soof81 : 29 maart 2013 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Zo! Vind het nu weleens tijd worden om mezelf voor te stellen.

Ik ben 31 jaar, getrouwd en moeder van 2 prachtge meiden van 5 en 1 jaar. Na 2 keer met alle liefde van de wereld borstvoeding te hebben gegeven is er weinig van mijn borsten over. Ik heb nooit grote borsten gehad (75A), maar ik heb ze wel altijd mooi gevonden. Dat is nu dus wel anders. Ik irriteer mezelf er mateloos aan. En maand of 2 geleden ben ik vol goede moed een lingeriewinkel binnen gestapt. 10 bh's later stront chagerijnig met lege handen de winkel weer uitgelopen. Geloof dat dat het moment was dat ik heeeeel serieus over een bv ben gaan nadenken.

Toen moest ik het nog aan mijn wederhelft vertellen. Hoe raar ook, niet iets waar ik heel veel zin in had.In eerste instantie reageerde hij niet heel enthousiast. Hij vind het ook niet nodig. Maar ondertussen ziet hij wel in hoe ongelukkig ik me op dit moment in mijn eigen lijf voel.

Ben verder helemaal tevreden met mezelf. (1.78 lang en 57 kg) De laatste zwangerschapkilo's zijn er af, maar helaas kan ik zelf helemaal niks doen aan die lelijke theezakjes.

Vanmiddag naar de bergman kliniek gebeld en 11 maart heb ik een afspraak met dr. Koopman. Whaaaaaaa!

Vind het nu al spannend!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Welkom op het forum!!

Je leest het vaak, na de zwangerschappen en borstvoeding....Toch eindelijk de knoop doorhakken :)

Fijn dat je man wel ziet wat het met je doet en dus achter je beslissing staat :) Dr. Koopmann, heb er goede verhalen over gelezen hier. Je zou zelf ook eens kunnen zoeken, als je dat nog niet gedaan hebt? Rechtsboven in de het forum zit een zoekbalk :35:

Gaat toch al snel he, dat je je consult hebt! Super!

Heel veel lees- en forumplezier!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel herkenbaar jou verhaal!!!! Vooral het stukje in de lingeriewinkel, bh's of bikinis kopen zijn een echte marteling!! de laatste keer dat ik nog eens een poging gedaan heb, zei de verkoopster tegen mij "sorry maar ik kan je niet helpen" en toen was de maat vol voor mij! Ik krijg mijn bv op 11 maart!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ best_boobie, ik heb de zoekbalk gevonden, hoor! Fijn om ervaringen van anderen te lezen. Verder snap ik nog niet heel veel van het forum, maar gaat vast goed komen! Hahaha...

@ elien, spannend! Als ik mijn eerste afspraak heb, krijg jij nieuwe borsten! In welke kliniek?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Vandaag op consult geweest bij dr. Koopman (Bergman). Had er een goed gevoel bij. Vond 'm zakelijk, maar wel duidelijk!

Ben absoluut niet preuts, maar moet wel zeggen dat het toch best apart is als er vreemde in je tieten staat te knijpen haha...Toen de pasprotheses aan. Ook best apart! Toen ze vroegen of ik ze nog groter wilde passen was ik heel duidelijk dat ik dat absoluut niet wilde. Mijn man vond de 300 cc ook groot genoeg. Daar stonden ze wel een beetje raar van te kijken. "De meeste mannen willen ze zo groot mogelijk" Nou, die van mij dus niet!!!

Het worden ronde protheses, medium profile, 300cc. Toen gelijk maar een datum plannen. Het word 29 maart, 12 of 18 april. Krijg waarschijnlijk woensdag de definitieve datum te horen. Ze wist niet helemaal zeker of het op 29 maart en 12 april kan. Dat moest nog nagekeken worden, vandaar. 18 april kan sowieso. Maar ik ga toch maar duimen voor 29 maart. Kan het maar gehad hebben!!! Spannend!!!!!

gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend, spannend, spannend!! Maar dus nog even wachten op de definitieve datum.

Toch heerlijk he, als je weer een stapje dichterbij komt!

O ja, had je foto's meegenomen?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaaa! Heel spannend!

Begint nu steeds echter te worden. Ik heb dus uiteindelijk geen foto's meer meegenomen. Maar ben volgens mij heel duidelijk geweest over wat ik wil. Volgens mij heeft de dr. me ook goed begrepen.

gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Leuk dat je binnenkort weet wat je datum gaat worden!! Spannend zeg!

Ik voeg even je voorsteltopic hier toe, dan heb je straks alles bij elkaar staan :) En hoef je maar 1 topic bij te houden. Tegen de tijd dat je je datum definitief weet, vermeldt je het maar hier in het topic, dan passen we de titel voor je aan!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Zooooooo, ik heb ze!!!!

Vanochtend om kwart over 7 vertrokken naar den haag. Ik moest om 9 uur aanwezig zijn. We waren er om half 9, gelukkig geen files gehad. Mocht gelijk met de verpleging mee. Op m'n kamertje werd nog het een en ander uitgelegd. Om 5 over half 10 mocht ik m'n charmante outfit mee naar de ok. Gek genoeg had ik op dat moment nog steeds geen zenuwen. Alleen een beetje kriebels!

Op de ok werd alles heel rustig en duidelijk uitgelegd. Toen het infuus in m'n hand. Au!! Niet fijn. Er werd gevraagd of ik al palmbomen in m'n hoofd had en toen was ik weg. Om kwart voor 11 was ik weer terug op m'n kamer en begon ik een beetje bij te komen.

Het bijkomen vond ik zelf best lang duren. Ik viel elke keer weer weg. Kan me wel alles nog herinneren . Toen ik aan de verpleegster vroeg of ze mooi geworden waren, kreeg ik als antwoord. "Ze zijn heel mooi, maar dit is de tiende keer dat je het aan me vraagt" Oooh sorry, heb geloof ik een beetje bevestiging nodig haha...Toen heeft de verpleegster m'n man gebeld, om te vertellen dat alles goed was gegaan en dat hij om kwart over 2 mocht komen. Toen heb ik nog even gevaagd hoe het was gegaan bij de dame voor mij (shine84) en of ze de groetjes wilde doen. Daarna lekker liggen doezelen.

Moet zeggen dat ik een hele lieve verpleegster had, die me goed in de gaten heeft gehouden en een aantal keer van extra pijnstilling heeft voorzien. Om half 1 was ik eindelijk echt goed wakker en had ik echt ontzettend dorst. Een lekker bakje thee gedronken en een paar koekjes op. Ondertussen naar m'n ventje gewhats-appt dat ik helemaal goed bij was en voor ik het wist zat hij aan m'n bed. Toen de bh aanmeten. Dat was niet echt een succes. Werd hartstikke beroerd en kon weer gaan liggen. Uiteindelijk zijn we om half 4 vertrokken uit de kliniek.

De terugreis was geen succes. Veel pijn en ontzettend misselijk. Thuis gekomen gelijk op bed gaan liggen om even bij te komen van de reis. Wat gegeten en na 1,5 uur naar beneden gegaan, omdat ik niet meer wist hoe te liggen. Het overeind komen gaat wonderbaarlijk goed. Heb blijkbaar goede buikspieren!!!! De pijn is nu gelukkig draaglijker dan vanmiddag! Hopen dat dat zo blijft!!!!!

X soof

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey soof!!! Je hebt je boobies!!!

Hoe gaat het intussen met je, nu er alweer een paar dagen voorbij zijn?

Tevreden met het resultaat?

Maandag ben ik eindelijk aan de beurt...brrrrr

Sorry voor de late reactie, maar met het drukke paasweekend ben ik niet op het forum geraakt...

Groetjes, en een vlot herstel.x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey maran,

Jaaaa, ik heb ze!!! Ben er erg blij mee! Heb ze net nog even bewonderd. Staan nog erg strak, maar gaat goed komen. Daar ben ik van overtuigd.

Heb erg veel last gehad van m'n rechterborst. Links doet absoluut geen pijn, maar rechts dus wel. Gaat nu al wat beter, maar de eerste dagen waren geen pretje. Maar goed, wie mooi wil zijn......

Voor jou duurt het nu ook niet lang meer. Ben je erg nerveus?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd, wie mooi wil zijn...

Ik hoop dat je rechterborst ook snel meewerkt in het herstel, en dat je dan volop kan beginnen genieten van je aanwinst. :51:

Ikzelf zit met momenten toch al wel met de kriebels hoor...keibelachelijk, want dat helpt toch niets. Ik kijk er enorm naar uit, en tegelijkertijd kijk ik er ook tegenaan.

Vreemd he, die tegenstrijdige gevoelens?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.