Ga naar inhoud

Hoi, ik ben Lore


loregobert

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

even voorstellen: ik ben Lore, net 36 geworden, heb een dochter van 10 en had in 2005 een borstvergroting om mijn door de borstvoeding verslapte borsten opnieuw gevuld te krijgen.

Dat is toen gebeurd in Aalst bij dr. Lefevre. Ik kreeg 350cc voor de spier. Voor de zwangerschap had ik cup 90C, na de borstvoeding eigenlijk niets meer, en na de operatie een mooie ronde, stevige 90D. Ik was er erg blij mee!

Ondertussen zijn we enkele jaren verder, ben ik vijf kilo afgevallen en lijken mijn nieuwe borsten echt te groot. Bovendien zie je links de rand van het implantaat zitten.

Het is tijd geworden voor een lifting, en ik wil naar een kleinere cupmaat. Daar zal een prothese voor nodig zijn, want van mezelf heb ik zo goed als géén borstweefsel meer.

Ben enkele weken geleden terug op consult gegaan bij dr. Lefevre, en die raadt, naast de lifting, een druppelvormig implantaat aan achter de spier, minstens 240cc. Dit vind ik zelf echt de maximumgrootte.

Vorige week bij dr. Myny van kliniek De Baronie in Brugge kreeg ik weer andere raad: géén druppelvorm, maar rond wegens het risico op draaien van de prothesen. Hij volgde mijn wens voor kleinere borsten maar stelt voor om ronde prothesen van minstens 180cc en max. 220cc te gebruiken.

Het type verdoving (sedatie) dat ze gebruiken in De Baronie spreekt me ook meer aan dan de klassieke narcose.

Ik kan geopereerd worden begin mei, heb alvast een periode vrijaf gepland op het werk.

De prijzen in Aalst en Brugge lopen ong. gelijk, +/- 5100€

Nu overweeg ik nog een consult bij dr. Demeyere in Gent.

Graag jullie tips, ervaringen,...

Groetjes, Lore

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf twee dagen geleden geopereerd door Dr. De Meyere. Erg vakkundige, rustige dokter die veel ervaring heeft en hier bekend staat als de dokter met de gouden handen. Je zult geen negatieve reacties vinden op dit forum. Ik heb 350cc rond, voor de spier gekregen en dit kostte 3000 euro. Ik zou een consult overwegen, kostte 30 euro, maar deze krijg je terug als je een afspraak maak. Succes x corine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Corine,

wat jij nu hebt gekregen is precies wat ik heb, ook voor de spier. Ik zie dat je van een lege B naar een mooie volle D hoopt te gaan. Bij mij was dat zo hoor! En bij jou, heb je er al zicht op?

Vandaag namen ze bij dr. Demeyere de telefoon niet op, maar morgen bel ik zeker nog een keer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lore, ja Dr. De Meyere heeft vaste dagen voor consults en operatie dagen, dus het kan idd best dat ze vandaag niet kunnen opnemen ivm consult. Probeer het morgen gewoon weer even. Ik denk idd dat ik straks een volle D heb. Ze veranderen natuurlijk nog. Voeg me maar even toe, dan kun je me foto's zien van voor en na de operatie. Ze zijn nu alweer mooier dan na de eerste dag. Eigenlijk kan ik alleen maar positief zijn over de dokter. Ook nu, ik heb echt een heerlijke kliniek BH gekregen, je leest hier vaak over die "horror" BH, met ideale voorsluiting. De pleisters over de wondjes zijn waterdicht, dus na 24 uur mag je al douchen. Ik heb zo goed als geen pijn. Mag gewoon lekker op me zij slapen en mag ook tillen. Dr. de Meyere heeft maar 1 regel: 4 weken lang niet met je ellebogen boven je schouders komen, om het kapselvorming niet te verstoren. Ik ben afgelopen vrijdag geopereerd en morgen alweer aan het werk (heb wel kantoorbaan) kortom: super dokter! Ik zou ook zeker een consult bij hem plannen....... Succes morgen! X Corine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Corine,

bedankt voor het toevoegen. Inderdaad, prachtig resultaat! (al vond ik je oude borsten ook echt niet lelijk)

Ik heb een afspraak! Wo. 27 maart, eerder kon niet. De info die ik kreeg aan de telefoon klonk heel professioneel, en het zou handig voor me zijn, want ik woon in Gent, lekker dicht bij huis!

Dat je na 24u al mag douchen en op je zij slapen is een plus, ik dacht echt al van 'getver, een hele week kattenwasjes, geen leuk vooruitzicht!'

Goed dat je weinig pijn hebt, maar het schijnt veel verschil te maken of de prothese voor dan wel achter de spier komt te zitten. Met mijn huidige prothesen had ik ook quasi geen pijn, voor de operatie die eraan komt ben ik toch een beetje meer ongerust: meer snijwerk door de lifting, en een prothese achter de spier... Ouch! Gelukkig zijn er goede pijnstillers.

Groetjes, Lore

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hey,

Op 16 mei krijg ik een lifting met hergebruik van mijn prothese (240cc).

Ik krijg ze nu dan ook achter de spier.

Ik ga bij dokter Damen in de hair en beauty clinic in Hasselt.

Daar komt het 4000€ voor een lift met prothese.

Succes bij je zoektocht :)

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lore, ben je al bij Dr. De Meyere geweest? Groetjes Corine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.