Mijke Posted March 9, 2013 Share Posted March 9, 2013 Hallo allemaal,Ik heb mij zo juist aangemeld om hier meer te kunnen lezen over een borstverkleining.Ben vooral op zoek na ervaringen van mensen die ook andere gezondheidsproblemen hebben.Ik heb zelf aan autoimuunziekte en ben benieuwd of die combinatie met een operatie goed zou gaan.En of artsen het dan wel willen doen en zoEuh, ja dat was het ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted March 9, 2013 Share Posted March 9, 2013 Hoi Mijke Welkom op het forum!! Ik zal je titel iets aanpassen, zodat duidelijk is dat het om een bvk gaat. Er lopen hier namelijk meer meiden rond die een vergroting krijgen en als ik je titel verander, dan kijken de bvk dames hier ook tenminste Operatie in combinatie met auto-immuunziekte.. Volgens mij is dat gewoon mogelijk, maar ik denk ook dat het afhankelijk is van de pc waar je naartoe wilt gaan. Heb je al een pc op het oog? Verder zijn hier toch aardig wat verhalen te vinden over borstverkleiningen. Als je linksboven op: forums klikt en dan naar beneden scrollt, kom je op een gegeven moment bij de subforums uit. Daar staat ook een kopje: operatieverslagen borstverkleining. Als je daar op klikt, vind je de operatieverslagen Heel veel lees- en forumplezier!! En als je vragen hebt: shoot! xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mijke Posted March 9, 2013 Author Share Posted March 9, 2013 Bedankt voor het aanpassen !!Nee heb nog geen arts op het oog.Ben bezig met afbouwen van de medicatie en moet even kijken of dat allemaal goed gaat.En dan moet ik ook eerst nog wat kg af vallenDus het gaat allemaal nog wel even duren.Maar denk gewoon in het ziekenhuis waar ik al onder behandeling ben, en ook werk...Ga eens zoeken na ervaringen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nalaa Posted March 10, 2013 Share Posted March 10, 2013 hallo,zelf ga ik op 15 april onder het mesvoor BVKik heb cvs en fibro ,en uitvoerig besproken met de chirurgdie hier enorm goed mee omgingen me volledig begrijptik ben al enkele malen aan men voeten geopereerd en mijn littekens genezen slechtdit is ook uitvoerig besprokenik zal langer moeten/mogen blijven dat ikonder controle staathij gaat me meer opvolgenthuisverpleging ,...het belengrijkste is dat je heel goed an praten met jou chirurgje je daar goed bij voelt en dat je een goede opvolging krijgtvoor mij was dat heel belangrijkik herstel minder rap dan een "gezond" persoonheb meer tijd nodig en heb heel weinig weerstandzorg dat je een begrijpende chirurg hebten aangepaste medicatie krijgtsucces!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mijke Posted March 10, 2013 Author Share Posted March 10, 2013 Hey Lorke,Bedankt voor je reactie !Ik ga jou verhaal zeker volgen over het beloop.Herstel zelf idd ook altijd slecht en krijg er meestal ontstekingen bij boven op.Maar fijn om te lezen dat het gewoon goed besproken word, en er een passend plan bedacht word! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nalaa Posted March 13, 2013 Share Posted March 13, 2013 tjah het is ook heel belangrijk dat je een arts kan vindendie er echt wel rekening mee wil houdenhet is niet zomaar iets hehet is geen sneetje in je vinger die moet genezennarcose is heftiger,operatiepijndus het is heel belangrijk dat je jezelf goed voelt erbij endat je alles kan besprekenik kreeg bv ook zen prive nummer mocht ik tussendoor nogvragen hebbenof twijfelsmaar ik schrijf alles op een brief wat me te binnenschieten stel de vragen dan ind e consultatie ;-)(ik heb een slecht geheugen hahhaa) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.