Ga naar inhoud

Jarmaine1 : 15 april 2013 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Wat fijn is dit forum. Je kan hier zoveel lezen wat mij nu juist zooo bezig houdt:)

Ik zal me even voorstellen ik ben Jarmaine en ben 32 jaar. Ik heb nu eindelijk

de knoop doorgehakt om een bv te gaan doen. Dat is iets wat ik al roep eigenlijk

sinds ik borsten heb. Ik had een kleine B cup maar na twee zwangerschappen

is het toch echt een a of misschien wel aa cup geworden. Draag eigenlijk

alleen een bh voor de opvulling. Ik ben op consult geweest bij Charlotte Werner.

Ik moet zeggen dat het passen wel heel snel is gegaan en voor 300cc heb gekozen,

ik wil ook absoluut niet enorme boobs. Dat past gewoon niet bij mij. Maar ze praten

niet in cup maten maar ben toch wel heel benieuwd waar ik nou een beetje aan kan

denken. Een volle B? Van Onselen kwam ook nog binnen en hij kwam zeer sympathiek

over. Nou is het alleen dat ik de papieren allemaal heb getekend en terug gestuurd.

Maar nou Google ik gisteren van Onselen en lees dat hij best al

heel vaak negatief in het nieuws is geweest! Ik schrok hier ontzettend van. Via de chat

hier stelde mij een paar dames al gerust dat je dat overal wel hebt en er overal

wel iets is. Aan elke operatie zitten tenslotte risico's. Dus hoor graag alle ervaringen

over ACCZ en van Onselen. Ik krijg dualplane 300cc. Tegen de operatie zie ik niet

eens zo erg op....maar wel de weken daarna. Als ik sommige verhalen hier lees wordt

ik echt een beetje nerveus. Pfff.....waar begin ik aan? Maar ondanks dat overheerst het

geluksgevoel dat ik straks eindelijk leuke bikini's kan kopen die dan gevuld zijn met borsten!!

Moesten jullie je bv ook allemaal al vooraf helemaal betalen? Vind dat best heel wat!

Hoe zit het dan als je bijv. die dag ziek bent en de operatie niet door kan gaan? En de kosten?

Dat zijn misschien vragen wat ik beter even nog bij de kliniek kan navragen!

Groetjes van Jarmaine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hay!

Ik ben 15 mei 2012 door van Onselen geopereerd.
Ongeveer hetzelfde verhaal als jij. 32 jaar, altijd al niet veel en niet erg tevreden met de grootte en na 2 kids was er niets meer van over!

Ik ben nu 10 maanden verder en ik moet zeggen, het is me allemaal waard geweest. Nog elke dag ben ik zo ongelofelijk blij met mijn mooie borsten! Ja het revalideren was geen pretje, vooral die eerste 2 weken niet maar nu 10 maanden later sta ik daar totaal niet meer bij stil en ben ik dat eigenlijk allang al vergeten.

Ik vond de pijn niet fijn maar het is het dubbel en dwars waard geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ik ben 25 februari dit jaar geopereerd door Van Onselen. Ik heb met opzet niet té veel gelezen over alle PC's, maar ben er vanuit gegaan dat als iemand 600 paar borsten per jaar opereert hij wel weet wat hij doet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb trouwens ook 300cc dual plane, moderate profile en zal rond een volle C eindigen denk ik. Zit nu op 12 dagen PO en kan alles al weer.

(ikmeende trouwens dat ik ergens in de documenten had gelezen dat je kosteloos kunt verzetten of schuiven, maar dat er binnen 24 uur voor de operatie 49,50 kosten zijn. Maar pin me er niet op vast. :D)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joehoe....bedankt voor de reacties! Ik lees ze nu net pas...ben nog niet zo handig met dit forum! Zat al het hele weekend te kijken maar ontdek nu pas de reacties...

hahaha! En Essie...hoeveel cc heb jij gekregen. Zie dat je er geen foto van hebt geplaatst.

Zien ze er mooi natuurlijk uit? Dat vind ik zoo belangrijk...ik wil geen (nep uitziende)balletjes:) Lunacy dan spiek

ik ook nog even bij jou foto's aangezien je net zoveel cc als mij hebt als wat ik krijg. Doet mij wel goed

om te lezen dat je na 12 dagen gewoon alles weer kan. Ben zooo benieuwd!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee hoe t bij ACCZ zit, maar bij de kliniek waar ik was, als je binnen 2 weken annuleerde werd er geloof ik 500 eu ingehouden en korter dan 2 weken, 1000 euro. administratiekosten? ik moest 1000 euro aanbetalen, en de rest in de kliniek pinnen of contant betalen, al had ik gelijk het hele bedrag overgemaakt wel zo makkelijk..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Jermaine,

Ik ben ook 25 februari 2013 geopereerd door van Onselen. En ik moet zeggen ik ben zeer tevreden.

Veel leesplezier op het forum.

Er is hier genoeg te vinden over van Onselen en de AZZC.

Gr. Monique

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Dankjewel voor je reactie....dat geeft me toch wel een goed gevoel! Ik heb je

foto's net bekeken en het resultaat is erg mooi geworden! Ik heb die aflevering toevallig

toen wel gezien op BNN! Leuk!

Lig er nu toch wel veel wakker van nu de datum zo dichtbij komt! Ik heb de raarste dromen en ik zie wel heel erg op tegen de napijn.

Ik heb eigenlijk geen idee wat voor soort pijn ik kan verwachten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen Jermaine,

Ik ben ook geholpen door de heer van Onselen, en moet zeggen dat in het begin het een en ander niet zo goed was gegeaan, had lift+implantaten en buikwandcorrectie, de lift kreeg ik 2 maanden later, terwij ik daar wel voor had betaald, hij dacht het gaat zonder lift maar dat was niet het geval!! kreeg wel zonder moeite meteen een lift en die was op 27 febr 2012 de andere operatie's waren dec 19 de 2011. Nu ben ik afgelopen vrijdag voor nog een nabehandeling geweest in Zeist boven het litekken van mijn buik zat nog steeds een rand vocht/vet ben erg slank maar dat ging niet weg ivm met de operatie legde hij uit, ik kan je wel zeggen dat de nabehandeling dus super is ik ben zo goed behandeld nergens werd moeilijk over gedaan en ik kreeg echt een voorkeursbehandeling en kon meteen binnen 2 / 3 weken terrecht en ik kan je zeggen het is prachtig geworden ben zo tevreden echt Chapaeu voor van Onselen en zijn crew

Een hele blije vrouw met super mooie borsten en buikje hi hi heel veel sterkte gaat helemaal goed komen en wat betreft de pijn!! nihie vond ik doe wat borst stess oefeningen en de pijn blijft weg echt waar ben zelf personal trainer dus weet waar ik over praat !!!

Sportieve groet Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is ook goed om te horen een positief verhaal over de nazorg! Maar dat zijn een paar hele ingrepen

die je hebt ondergaan. Maar ik zie op je foto's dat het allemaal erg mooi is geworden! Gefeliciteerd:)

Maar over die borst oefeningen.....krijg je die mee vanuit de kliniek wat je moet doen of wist je dat

zelf wat voor oefeningen goed zijn om te doen aangezien je een personal trainer bent? Zo ja,

dan hoor ik die heeeel graag van je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo ik heb net foto's geplaatst van mijn innie minie borstjes! Nooit gedacht dat ik dat zou gaan

doen...... foto's plaatsen van deze twee kleintjes waarvoor ik mij altijd heb geschaamd:) Nog 12 dagen en dan

is dit plaatje verleden tijd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik schaamde me ook altijd zo vreselijk. Nu heb ik bijna zin om de rest van me leven topless rond te huppelen hahahaha. Nog 12 dagen en dan ben je van ze verlost!!!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Dat is fijn om te horen(Lady3)! Ja nog 2 dagen en dat is de grote dag! Vind het zoo spannend!

Heb jij nog erg veel pijn? Daar zie ik ook zo tegenop tegen de pijn na de operatie...brrrr!

Geen idee wat ik precies kan verwachten! En vooral het halfzittend gaan slapen....

dat gaat mij denk ik helemaal niet lukken! Ik zie het wel....en hopelijk gaat het resultaat

mooi worden dat het het allemaal waard is!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben gisteren geopereerd! Pfff... blij dat het achter de rug is! Maar ik was zoo misselijk na de operatie! Terwijl

ze van te voren zeiden dat je eigenlijk niet meer misselijk wordt....nou ik dus wel! Heb twee

keer in bed gespuugd! En ja de bekende olifant zit ook op mijn borst. Het resultaat weet ik eigenlijk

nog niet zo goed omdat de fijne bh het allemaal plat drukt en ik het door de martel band nog

niet zo goed kan zien. Het oogt klein maar ik denk wel dat het bij mijn lichaam past! Ik heb ook nog niet

zoveel oog voor mijn nieuwe vriendinnen....eerst deze pijn door en daarna komt het wel! Later meer!

Bedankt trouwens voor jullie persoonlijk berichtjes om succes te wensen! Erg lief!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow gefeliciteerd met je boobs en je aangetrouwde olifant!!

Gelukkig vertrekt dat beest over een paar dagen weer ;)

Wel vervelend zeg dat je zo misselijk was!! Probeer nu maar veel water en groene thee te drinken, dat is goed voor het vocht en voor de verdunning van het narcosespul :)

Een goed herstel gewenst!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.