Ga naar inhoud

borstvergroting en kindje van net 2 jaar


Gast Channie

Aanbevolen berichten

Ik wacht nog een jaar met mijn borstvergroting. Waarom? Omdat mijn dochtertje dan net 2 is. Ze kan dan lopen, (waarschijnlijk) goed praten, slaapt in een groot bed en misschien tegen die tijd bezig met zindelijk worden. Dit allemaal voor een goed herstel voor mij. Mijn vraag is: hoe heb jij het ondervonden toen jou kindje nog zo klein/jong is? Ging het je makkelijk af? Of juist moeilijk? Ik kan rekenen op mijn man en (schoon)ouders en ze gaat ook 2 dagen in de week naar de creche. Maar ben benieuwd naar ervaringen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Channie. In mijn topic kan je lezen hoe het bij mij is gegaan. Mijn kind is ongeveer dezelfde leeftijd. Tav kind is het best meegevallen, inderdaad door het zelf kunnen lopen, in bed klimmen, trap op/af, etc. Wel vervelend om kindje steeds af te houden (knuffelen, stoeien, oppakken). Maar al met al goed gegaan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed van je dat je nog even wacht idd!

Je kan dan wat meer uit de voeten(of eigenlijk juist niet haha).

En fijn dat je kan rekenen op steun,die zul je dan ook echt nodig hebben.

Verder heb ik er geen ervaring mee,maar wilde je wel alvast veel forum plz wensen!


:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanx meiden!

Zo te lezen ben ik al goed voorbreid haha nu nog een jaartje wachten!

Ik wil nog wel wat afvallen, als ik mijn streefgewicht heb bereikt dan ga ik een afspraak maken voor een intake gesprek. Heb er zo'n zin in. Kijk er echt naar uit!

hopelijk is het snel februari/maart 2014!!!

Bedankt voor jullie reactie.

Liefs chantal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Chantal, ben gisteren geopereerd en heb twee kindjes. 1 van 2 jaar en 4 maanden en 1 van net 1 jaar. Die van twee jaar kan al heel goed lopen maar die andere heeft er nog helemaal geen zin in. Die weegt ook al 12 kg. Maar ik mag ze gewoon optillen hoor, geen probleem. Mag alleen niet met mijn ellebogen boven me schouders uitkomen, dus het enige wat ik niet doe is een week of twee de kindjes niet in en uit bed tillen, dat doet mijn man. Verder kan ik alles. Maar ik moet er wel bij zeggen dat ik de prothese voor de spier heb laten plaatsen, ik wilde namelijk zo natuurlijk mogelijk resultaat en straks ook weer volop gaan sporten en dan gaat de voorkeur uit naar voor de spier plaatsen, maar daar moet je dan wel genoeg weefsel voor hebben. Veel plezier op het forum. XXX corine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hay,

Mijn dochter was net 2jaar en 3 maanden toen ik mijn operatie had. Ze was toen net een maand zindelijk.

Al met al vond ik het best zwaar want tillen gaat niet, knuffelen gaat niet enz enz. Ik had enorm veel steun aan het thuisfront en toen mijn man ging werken kwam mijn moeder helpen.

Dus ja het gaat best maar wel met hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.