Ga naar inhoud

Leona : 15 maart 2013 : Dr. Ulens : Beaucare


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb 15 maart een afspraak voor een borstvergroting bij Beaucare. Ik wil van een 75A naar een 75C.

Op het consult raadde ze me aan om ronde protheses te gebruiken, omdat bij druppelvormige het gevaar bestaat dat ze kunnen schuiven.

Ik heb een beetje het idee dat iedereen daar het advies krijgt om ronde prothese te nemen. Kan dat kloppen? Zijn deze misschien goedkoper?

Volgens mij geven druppelvormige prothese toch echt het natuurlijkste resultaat.

Verder ben ik heel benieuwd naar de herstelperiode. Ik ben alleenstaand met drie kids en heb alleen de eerste 3 dagen continue hulp in huis...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ook bij Beaucare geweest voor een consult en ze werken bij voorkeur met ronde prothesen. Inderdaad door mogelijke draaien (zoals Vrambout aangaf). Kreeg ook het idee dat ze dat advies momenteel aan iedereen geven. Maar mogelijk plaatsen ze wel anatomisch. Ik wilde ook persé anatomisch vanwege de vorm. Maar zie hier ook natuurlijke resultaten met rond! Dus als ik opnieuw zou moeten kiezen, zou ik meer open staan voor rond.

Verder kan je mijn topic lezen. Heb het ook gedaan als alleenstaande moeder, met eerste twee nachten / drie dagen full-time hulp. Wel minder kinderen en eerste week kindje niet thuis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thx voor jullie reacties!

@moeke ik heb jou profiel bekeken... Ben je inmiddels wel tevreden met het resultaat. Ik zag dat je vond dat ze wel heel erg slonken. Ik zelf wou in eerste instantie ook voor een volle B/ kleine C gaan, maar ik begin steeds meer te twijfelen.. Misschien dat ik toch maar voor een volle C moet gaan. Hoe is jou herstel gegaan..? Was het te doen...?

@bbc80 Hoe gaat ie met jou? Jij bent nou 1 dag PO toch..?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thx ladys! De opreratie is goed verlopen! Eerste nacht achter de rug, niet echt veel geslapen, maar de pijn was te goed te doen. Ben benieuwd naar het resultaat, heb nog niet durven te kijken haha... Het is geworden 305 cc, dual plane high profile...Ben benieuwd!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Gefeliciteerd!!

Ik snap nu pas dat jij de 15de operatie had! Dacht dat jij een afspraak voor consult had die dag... oeps.

Zal ik meteen ook even je titel aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen!!

Mag ik nog even van je weten wie je pc was?

Een goed herstel gewenst!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thx!!! Tuurlijk pas maar aan hoor.

Ik ben geopereerd door dr. Ulens. Een super aardige chirurg!

Ik ben tot nu toe ook echt blij met het resultaat. Ik zal vanmiddag ff een foto plaatsen. Heb wel heel veel pijn, maar ja, questie van tijd. Komt vast goed.

Wat ik trouwens niet had verwacht en wat ik wel een nadeel vind van Beaucare is dat de protheses die ze gebruiken niet levenslang zijn maar over 10 tot15 jaar vervangen moeten worden. Moet er nog ff niet aan denken om dan weer geopereerd te moeten worden. Stom dat ik dat ook niet gevraagd had op het consult. Als ik dat nl had geweten had ik misschien toch voor een andere kliniek gekozen, waar ze wel levenslang houdbare protheses gebruiken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd, Leona met je boobs!!

Hopelijk heb je vannacht wat beter geslapen :) Ik ben morgen aan de beurt, en op mijn protheses zit 10 jaar garantie, maar het kan heel goed zijn dat ik ze pas hoef te vervangen over 10,20, 30 of zelfs 40 jaar :)

Geniet ervan!! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je borsten. Gaat het goed?

Ik zie nu pas je vragen. Vond het best pittige weken, maar is goed gegaan. En achteraf vergeet je het ook weer een beetje. Zijn praktische zaken waar ik tegenaan liep, zoals een blik openen of kaartje trekken bij een slagboom of boodschappen doen (met 10 kleine tasjes, apart dragen pfff) of jas aantrekken. En natuurlijk zorg voor kindje, maar dat viel mee gelukkig. Borsten ogen nu als een B. En de ene dag vind ik het prima en de andere dag net een beetje te klein.

Maar die van jou zijn groter geloof ik. Een goed herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Heb het aangepast in je titel!

Over je prothesen. Ook de prothesen die levenslange garantie geven, kunnen niet levenslang blijven zitten hoogstwaarschijnlijk. OP een gegeven moment gaat je lichaam toch kapsel aanmaken (denk ik) of heb je omdat je ouder wordt, meer rek in je vel enz. en ga je sowieso toch een keer wisselen, of een lift laten doen. Klinkt nu nog als een ver van je bed show, maar volgens mij kan niemand levenslang met haar prothesen uitkomen! Dus laat lekker gaan. Je leeft nu, en die prothesen hoe ze over 10, 20 of 40 jaar zijn, dat zie je dan wel weer ;)

GENIET!!

Ik ga even spieken in je galerij :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 3 dagen PO. Ondanks dat ik goed voorbereid was op de pijn vind ik het toch wel tegen vallen hoor. Niet zozeer de pijn, maar eerder de beperkingen door de pijn. Ik ben dan ook een alleenstaande moeder met 3 jonge kids dus het valt ook niet mee. Vanaf morgen is mijn hulp in huis weer weg en moet ik het bijna alleen gaan doen. Begin echt te twijfelen of ik het allemaal wel ga trekken..Maar ja, zal wel moeten haha.

Ik vond vandaag mijn borsten ook wel tegenvallen. Echt een groot verschil in omvang van mijn linker en rechter borst. Ook zijn ze nog behoorlijk gezwollen aan de bovenkant. Maar ook dat komt goed als ik alle andere operatie verslagen moet geloven.

Geduld geduld geduld....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.