Ga naar inhoud

lifting of niet?


Aanbevolen berichten

Hallo,

graag had ik jullie mening en/of ervaringen.

Op 07/02/2013 heb ik mijn borstvergroting gekregen in de hair en beauty clinic door dokter damen, 240cc ronde implantaten eurosilicone voor de borstspier.

De pc vond mij nog te jong (32) voor een lifting en vond dat ik niet genoeg "hang" had.

Hij stelde voor om het eerst met een bv te proberen en zei dat ik anders nog altijd terug kon komen voor een lifting en zou dan mijn implantaten hergebruiken.

Nu vind ik dat vooral mijn rechterborst te fel hangt, moesten ze allebei zijn zoals mijn linkse nu is zou ik het nog wel oké vinden denk ik.

Ik had graag wat meningen dat jullie het waard vinden om een lifting te laten doen, of dat veel verandering zou geven,...

(foto's kan je op mijn profiel zien)

Zou er nog veel kunnen veranderen aangezien ik nog maar 4w po ben maar ik denk dat ze enkel nog maar meer kunnen gaan hangen, of niet?

Moet er een bepaalde tijd tussen zijn om een lifting te doen na een vergroting?

Ik hoop op veel reacties want ben echt aan het twijfelen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

pfff...denk wel dat dit heel persoonlijk is wat meningen betreft.

Ik zou wel gaan voor de lift maar ik ben hier op het forum dan ook wel de pro lifter denk ik.

(ik denk dan...hoezo te jong...waarom kiezen voor garantie van nog een operatie in de toekomst en niet nu gelijk en misschien wel voor je leven er vanaf zijn)

Of het nog veel zal veranderen weet ik niet...daar heb ik niet genoeg ervaring voor om iets zinnigs over te zeggen.

Succes met de reacties en je beslissing

gr ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind een lift misschien nog niet eens nodig

Als er meer cc in komt lijkt het ook al heel anders.

Maar je wou niet groter toch? Ik vind een lift niet overbodig dan,maar dat is mijn mening.

Al zou ik eerder kiezen voor meer cc,zodat een lift misschien niet nodig hoeft te zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het verschil te klein tussen links en rechts om slechts alleen een kant te liften. Ik ben ook van mening dat je met meer cc een betere vulling had gehad, maar dat had ik ook al bij je foto opgemerkt ;). Ik zou de lift dus tot later bewaren en nog even afwachten hoe het er over een tijdje uitziet. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag op controle bij de pc geweest ivm dat mijn rechterborst meer hangt.

Hij zegt dat dat ook mijn voorsituatie was...

Was mij nooit opgevallen, moest hij dat op voorhand gezegd hebben dan was ik sowiso voor de lifting geweest zijn.

Hij wil een lifting doen als ik het echt wil maar hij raadt het mij niet aan.

Vooral omwille van de littekens, mij jong vindt en mijn borsten niet voldoende hangen vindt.

Hij zou mijn implantaten dan achter de spier zetten terwijl ze nu voor de spier staan.

Had graag wat tips, ervaringen,... gehad.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je pb gelezen, ik reageer er later even op. Nu te weinig tijd om er eventjes voor te gaan zitten.

Zo op het eerste oog, vind ik het ook een klein verschil, te klein om er volledig opnieuw voor onder het mes te gaan met een lift.

Maar... later zal ik je pb beantwoorden als ik álles heb gelezen en de voor en nadelen enz enz.

:35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Rsca,

Als ik naar jouw voorsituatie kijk, zie ik mijn borsten. En idd je had daar al iets meer hang dan in de andere borst. (dat had ik ook) mijn pc heeft dit nog eens nadrukkelijk tegen mij gezegd en er ook bij vermeld dat dit dmv een bv ook vergroot zou worden. En dit is het geval bij mij. Ook bij mij zie je verschil tuss de borsten, maar dat was dus al zo....

Echter, heeft hij voor meer cc gekozen bij mij zodat ik juist dat liftende effect zou krijgen en dan is volgens mij redelijk gelukt....

Vind het niet positief als hij het er niet met jou over heeft gehad....

Persoonlijk vind ik het verschil te klein om voor een lift te gaan....daarbij komen de littekens etc...je bent nu 4 weken po....zou je niet nog even wachten tot ze echt helemaal op hun plek zitten....of is dicties wat je juist nu moet beslissen?

Succes, xxx jackie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jackie,

Ik moet dit zeker niet direct beslissen maar weet nu al dat ik mij er ni zo goe bij voel.

Ik denk niet dat mijn rechterborst met de tijd hoger gaat komen of wel?

Moesten ze beide zoals mijn linkerborst geweest zijn was ik tevreden geweest, daar zit ook wat hang in maar vind dat anders dan in mijn rechter en ook het verschil stoort mij :(

Ik denk als de pc dit gezegd zou hebben op voorhand dat ik direct voor een lift zou gegaan zijn.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet doen,niet doen,niet doen,is mijn idee!!!!!!!

nee ,het valt echt mee,en een lift zou het niet per definitie mooier maken hoor,en als je pc het al zegt,kun je het maar beter van hem aannemen.

Dat het bij je voorsituatie al zo was ,werd mij wel verteld,maar hij zei tegen mij dat het mooi was zo,omdat dat natuurlijker zou ogen,mja

Ik vind het achteraf jammer dat het niet is aangepast ,maar ja misschien hoort t bij mij??

Ik heb dr wel vrede mee ,tis jammer ,maar zou er zeker niet een wissel aan wagen!

Bovendien weet je nooit hoe dat herstel weer gaat verlopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi ik kan je foto ook niet zien. maar ik denk als ik het allemaal hier zo lees en naar mijn eigen gevoel uit ga zou ik ook niet voor een lift gaan. ik wordt 13 mei geholpen en bij mij vullen ze mijn borsten goed op waardoor ze alweer een stukje worden gelift. eigenlijk hetzelfde als bij jackie.

en denk dat je toch ook nog een beetje geduld moet hebben want wat ik begrepen heb veranderen je borsten ook nog in de komende weken. het is eigenlijk pas 4 weken geleden.

maar ja dit is makkelijk gezegd zonder de foto's gezien te hebben.

hoop dat je tot een goede beslissen kan komen.

liefs mupke

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey dank je voor het toevoegen ik heb je foto's gezien. je borsten lijken best wel op die van mij. (vindt ik) ik denk dat je ook geen borstlift moet doen. ik denk dat als het je blijft storen je met een wissel van grotere proteses een veel mooier resultaat krijgt dan wat je nu hebt.

ik wordt 13 mei geholpen en krijg 540 cc anatomische en duel plane geplaatst. ik heb gezegd dat ik ze gewoon weer mooi opgevuld wil hebben maar dat het wel bij mijn lichaam moet passen. moet wel zeggen ik heb erg veel cc omdat mijn borsten voor de zwangerschappen een d/dd cup waren en in de zwangerschap zelfs een g cup dus ze zijn wel erg groot geweest.

dr van onselen zei als het volume me niks uitmaakte dat hij dan voor die 540cc zou gaan omdat daar het mooiste resultaat mee te behalen valt inverband met de hang van mijn borsten.

ik heb wel duidelijk aangegeven dat ik wil dat ze mooi bij mijn lichaam passen en dat ik geen pamela wil worden. hij zei ik kon die 540cc gerust hebben omdat ik wel heel smal ben maar mijn borstkast is in omtrek wel breed. heb nu een 80c maat in de bh.

maar dat is denk ik de keus die jezelf moet maken wil ik wat meer volume of toch een lift en dan minder volume. maar ik wilde echt geen lift als het zo kon. ik zie hier meiden die een erg mooie lift hebben gehad maar ik zie er ook waar de lidtekens niet zo mooi bij zijn geworden en ik weet als ik altijd tegen die lidtekens aan zou moeten kijken ik me daar aan ga storen en dan heb ik nog liever dat ze wat hangen.

hoop dat je er iets aan hebt maar het zal geen makkelijke keuze zijn. denk ook dat de leeftijd niks uitmaakt het gaat erom dat jij je happy voelt of dat nu met of zonder lift of met wat meer of minder cc. jij moet je er goed bij voelen en dat is het belangrijkste.

XX mupke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk erover om toch voor de lifting te gaan.

Ik zit alleen nog een beetje met het probleem dat ze geen tegemoetkoming willen doen, moest ik direct de lifting met implantaten laten doen hebben zou het mij 4000 euro gekost hebben en nu heb ik voor de bv 2250 euro betaald en de lifting kost 2700 euro wat toch een verschil van 950 euro is.

Ben nog volop hierover aan het mailen met de consulente.

Met hergebruik van mijn prothese maar dan achter de spier ipv ervoor.

Er moet 3 maand tussen zitten wat wil zeggen dat dit ten vroegste rond 07 mei kan.

Ik vertrek 28 juni op vakantie naar Turkije. Kan dit problemen geven voor de littekens?

Volgens de consulente is een bikini voldoende.

En zou het echt voor mijn verlof willen :)

Binnen 2 weken mag mijn sportbeha uit en mag ik op zoek naar nieuwe bh's maar als ik toch voor de lifting ga, gaan die dan nog passen?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over die lifting, daar moet je echt zelf de beslissing over nemen, helaas kan niemand anders die voor je nemen :) En ik vind het knap van je dat je het voor jezelf wilt laten doen!

Uhmm wat ik NIET netjes vind van de kliniek, is dat ze je niet een beter bedrag kunnen aanbieden!!! Dit is puur geld verdienen over de rug (oke over de borst) van anderen!!!

Dat mag Damen ook wel weten, lijkt me...

En dan nog iets.. Die consulente lult uit haar nek!!!! Een bikini houdt geen UV-straling tegen!! Echter, als je goed insmeert met sunblock (niet 1 keer vergeten) en zorgt dat je littekens bedekt zijn door je bikini, evt met een pleistertje eroverheen als dat kan? Dan kun je lekker op vakantie :)

Gewoon een hele goede sunblock smeren (en ook als je in het water geweest bent weer alles goed insmeren!!)

Het kan dus wel, maar neem gewoon goede voorzorgsmaatregelen.

Heb ook wel eens een meid gezien, die deed een soort sporttopje aan in plaats van een bikini (maar die was korter po) Kleding houdt namelijk (is mij verteld) wel UV-straling tegen.

Ik ga ff zoeken of ik haar nog vindt.. zit even te denken hoe ze heette....

Kom er zo op terug

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja gevonden :D

Het was een sporttop van bij de sportafdeling van H&M

Ik heb er ook een foto van gevonden, van haar, en die link stuur ik je even in pb.

Kun je eens kijken of je het iets vindt!

Zij is niet meer actief op het forum, dus vragen stellen aan haar zal moeilijk worden, maar dit is wat ik me herinnerde van haar.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het ook niet fijn dat ze niets aan de prijs willen doen, heb nog maar eens terug gemaild.

Ze zeggen: er was gezegd dat er "hang" was, ja, zover was ik ook al!!! daarvoor wou ik in eerste instantie een lift wat hij mij afgeraden heeft, maar er is nooit over de ongelijkheid van mijn borsten gesproken! Dus ben benieuwd maar het antwoord zal voor morgen zijn vrees ik :)

Zou een bikini zo'n padjes in (als je begrijpt wat ik bedoel :P) ook helpen?

En anders probeer ik het met eventueel compresjes met daarover een waterdichte pleister, heb ik ook gedaan na mijn bv om te douchen :)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm ben benieuwd wat ze gaan zeggen.... Want jij wilde een lift in eerste instantie idd en hij raadde je dat af. Hij zei dat je dan maar daarna terug moest komen. Dus is ZIJN schuld.....

Als ze je dat laten betalen.. vind ik dat echt schofterig!! Maar goed, laten we het antwoord maar eens afwachten....

Zo een padjes.. bedoel je push up, of hetzelfde als een voorgevormde cup? Voorgevormd houdt denk ik wel al wat meer tegen idd.

Push up effe niet doen he ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik bedoel een voorgevormde cup, push up zal ik dan hopelijk niet meer nodig hebben :P

heb jij een idee over dat mijn bh maat hetzelfde zal blijven?

want moet binnen 2 weken op zoek naar bh's maar als ik niet zeker ben dat ze achteraf nog passen wil ik er niet teveel geld aangeven :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb om 07u06 al een mail van de persoonlijke assistente van Dokter Damen ontvangen met daarin:

De prijs blijft, het zijn 2 verschillende ingrepen.

Jammer, heb het 2 keer geprobeerd maar tevergeefs :(

Maar ik wil die lifting zo graag dat ik het toch ga laten doen :)

Die 950 euro extra gooi ik hem wel naar zijn hoofd :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Heb je een pm terug gestuurd, sorry dat t ff heeft geduurd.

Maar heb je nog wel genoeg vertrouwen in je pc? Anders ff een consult plannen bij iemand anders, kijken wat die vraagt voor alleen een lifting?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey igrid,

Ik heb wel vertrouwen in het kunnen van mijn pc en voelde mij in de kliniek ook heel erg op mijn gemak.

Alleen jammer dat hij niks aan de prijs wil veranderen.

Heb een mailtje van de consulente ontvangen en ik zou 16 mei kunnen gaan voor de lifting :)

Dat is net 6 weken voor ik op vakantie vertrek.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.