Ga naar inhoud

Vertellen jullie je omgeving dat jullie een BV ondergaan?


Aanbevolen berichten

ik heb het eignelijk aan heel erg veel mensen verteld. was niet echt mijn bedoeling maar ik was zo enthousiast, zo zenuwachtig, gespannen en keek er ook zo naar uit. en ik ben nou eenmaal een flapuit en soms vergat ik dat iemand het niet wist en begon ik : ooh nog 4 weken en dan wordt ik geopereerd!! met als reactie huh waaraan? ohja euhhhhh

haha

achteraf denk ik wel eens: het valt toch niet zo op omdat ik altijd al de maximizers droeg wat het resultaat gaf zoals mijn borsten nu zijn. dus het was niemand opgevallen dat ik het had laten doen.

maar ik schaam me er absoluut niet voor! mensen hebben geen idee hoe weinig borsten ik had en hoe erg je daar mee kan zitten. de mensen die het een oordeel geven zijn of zelf gezegend met een cup D of met een aa en stront jaloers dat wij het wel durven!

ik schreeuw het niet van de daken, zet het niet op facebook. mocht ik een opmerking krijgen dat ik mooie borsten heb: dan zal ik trots zeggen: bedankt!!

en als iemand het ooit specifiek vraagt dan zal ik het vast toegeven wan tik ben er trots op! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste Reactie

Leuk onderwerp :)

Bij mij weten mijn schoonouders het en mijn zussen, collega van het werk van men vriend , een vriend van men vriend :) 1 van men vriendinnen, de broer van men vriend, en men vriend zen Wung chun leraar, en wrs ook heel de groep van de Wung chun , hij vertelt het graag .. Eerst vond ik dat niet leuk maar nu trek ik mij het echt geen r**t aan !

Denk dat hij het aan nog meer mensen heeft gezegd ook :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik durfde het niet aan mijn moeder te vertellen.. Pas een week voor de operatie heb ik het toch gedaan omdat ik het niet stiekum wilde doen.. Ik dacht dat ze het vre-se-lijk zou vinden. Maar het viel erg mee, ze zei dat ze m'n wenkbrauwen (permanente make up) veel erger vond! Had ik me daar zo druk over gemaakt...

Verder ben ik er heel open over tegen iedereen.. Het verschil is ook niet echt te verbergen en ik werk ineens een maand niet, terwijl onze zaak wel open is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.