Ga naar inhoud

Vertellen jullie je omgeving dat jullie een BV ondergaan?


Aanbevolen berichten

Hay,

Ik heb het vooraf wel een aantal mensen verteld. Gewoon omdat het het allemaal wel makkelijker maakt.

Nu, 10 maanden later, ben ik nog altijd vrij open over en zelf vind ik dat heel fijn. Ik merk aan de reacties die ik krijg dat heel veel mensen er mee bezig zijn en de meesten het eigenlijk vooral ongelofelijk stoer en moedig vinden dat ik er iets aan gedaan heb. Zeker nu ze zien hoe sterk het me gemaakt heeft, hoeveel zelfvertrouwen ik nu heb, hoe goed ik in mijn vel zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste Reactie

Bij mij weet alleen mijn man het en een hele goede collega (vriendin) die zelf een aantal jaren geleden zelf ook een BV heeft gehad. Verders niemand. Ik doe de BV ook in de meivakantie (had dan al 2 weken vrij). Ik verwacht dat mijn leidinggevende niet echt staat te juichen als ik mij ziek moet melden voor een BV. Ze is nogal van de "oude stempel" zeg maar. Hoe de rest van de collega's zou reageren, heb ik geen idee van. Maar, vertel het toch maar niet. Ik werk gelukkig op kantoor. Dus zet mijn buro wat lager als ik weer aan het werk ga. Tillen enz hoef ik gelukkig niet op het werk. Ik denk alleen wel dat het wel opgemerkt gaat worden aan mijn lichaam. Ik heb ineens borsten natuurlijk!!! Ben nu (met vulling in!) nagenoeg plat. Misschien dus wel blikken van: huh??? maar dat zie ik dan wel weer :).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit zelf al jaren te twijfelen en dacht het vorig jaar eens met mijn moeder te bespreken maar zij vond het echt helemaal niks , ben toen ook van het dee afgestapt maar nu begint het toch weer te kriebelen en heb mezelf voorgenomen eerst zelf uit te zoeken of ik er voor wil gaan en zodra alles vast staat vertel ik het mijn ouders ( nu al de zenuwen !)

En ik werk met alleen maar mannen dus ga het daar niet vertellen maar zullen het waarschijnlijk wel zien haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het eergister tegen mn broer vertelt, had een beetje een lullige opmerking verwacht..

Het eerste wat hij zij : ZO wat stoer!!!

Heb het nu wat collegas (moet wel) en twee vriendinnen vertelt iedereen is positief er over!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het helemaal niemand vertelt.

Zelfs mijn moeder en mijn zus weten van nix, terwijl ik met hun in 1 huis woon.

Alleen 1 vriendin en mijn partner weten het.

Verder heb ik de eerste 2weken gewoon gedaan als of ik een griepje had en daarna ben ik gewoon weer gaan werken en heb ik mijn normale leven weer opgepakt.

Niemand die iets is opgevallen =).

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi ik heb het tegen een paar vriendinnen verteld en mijn zus en ouders weten het. de kinderen heb ik het ook verteld. op het werk heb ik het tegen mijn bedrijfsleider gezegd omdat ik 6 weken vrij heb aangevraagd.

ik heb nog heel veel overuren staan en we hebben afgesproken dat we gewoon zeggen dat ik mijn uren ga op maken.

voor de mensen hier in het dorp en anderen heb ik gezegd dat ik 13 mei een operatie krijg omdat ik regelmatig last heb van een ontsteking in mijn borstspier. waardoor ik 6 weken bijna niks kan doen.

ik zit bij een vereniging waar we elke week heen moeten ik kan dan een paar weken niet meedoen dus ik moest ook iets verzinnen. een vriendin van mij werkt op de ok en heb aan haar gevraagd of dit kon. zij vondt het een goed idee. hahaha.

wilde ook niet echt gaan spotten met iets wat ik niet heb maar wilde het toch geloofwaardig laten overkomen.

ik wil er niet echt mee te koop lopen maar als ze me straks vragen of ik een bv heb gehad zal ik er niet om liegen.

Xx mupke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij wisten alleen mijn vriend het en een goede vriendin. Het is niet zo dat ik een taboe heb voor plastische chirurgie, helemaal niet.

Maar het is meer hoe de omgeving erop reageert. Daar kan ik zo moe van worden het eeuwig moeten verdedigen. Nee ik steek mijn energie liever in andere zaken. En als ik hoor in mijn omgeving dat iemand iets wil doen aan zijn uiterlijk sta ik daar altijd positief tegenover. waarom lelijk oud worden als er hulpmiddelen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het sowieso aan mijn ouders en schoonouders verteld, omdat die zeker het recht hebben om te weten.

en mijn vrienden weten het ook, omdat we kort na de operatie een verjaardagsfeest hadden gepland voor mijn vriend, dus die moest

ik het ook wel vertellen (beetj raar als je niets kan doen zonder het een reden te geven)

Je vertelt het natuurlijk aan wie je wil, maar je zou er moeten trots op zijn, op je nieuwe boobies, dat het je niet kan schelen wat ze er van denken!

veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

van mij mag de hele wereld het weten!! ik was er zelf te blij mee om het voor me te kunnen houden haha!

(daarbij heb ik ook een kleine man van 4 jaar die het ook allemaal erg spannend vond en tegen iedereen zij ''mijn mama krijgt nieuwe boobies'' hahaha

xx

hehe super van je zoontje :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier zal ik serieuze trucjes uit de kast moeten halen om het geheim te houden...ben daar totaal niet in gegeneerd maar ik woon in een klein dorpje en mijn schoonmoeder is de grootste roddelaar die we hier hebben dus dat mens mag zeker niks te weten komen en ze woont hier 100m verderop net in de bocht dus die ziet alles (ze weet wanneer ik weg ga en thuis kom en als mijn vent zijn camionette thuis staat wegens verlof belt ze meteen om te weten wat er aan de hand is.)

Mijn zus wil gerust naar hier komen dus opvang voor de twee kleintjes is geen probleem (zus weet er al van) maar wat moeten we nu gaan zeggen tegen mijn schoonmoeder aangezien ze zal zien dat mijn ventje niet is gaan werken en we met de auto weg zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier zal ik serieuze trucjes uit de kast moeten halen om het geheim te houden...ben daar totaal niet in gegeneerd maar ik woon in een klein dorpje en mijn schoonmoeder is de grootste roddelaar die we hier hebben dus dat mens mag zeker niks te weten komen en ze woont hier 100m verderop net in de bocht dus die ziet alles (ze weet wanneer ik weg ga en thuis kom en als mijn vent zijn camionette thuis staat wegens verlof belt ze meteen om te weten wat er aan de hand is.)

Mijn zus wil gerust naar hier komen dus opvang voor de twee kleintjes is geen probleem (zus weet er al van) maar wat moeten we nu gaan zeggen tegen mijn schoonmoeder aangezien ze zal zien dat mijn ventje niet is gaan werken en we met de auto weg zijn.

Ow wat lijkt me dat vervelend zeg! Maak er een verlof dagje van,lekker wezen shoppen oid...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi tianie

je zou tegen je schoonmoeder kunnen zeggen net als ik dat je last hebt van een ontsteking in je borstspier en dat je daar aan geholpen wordt. en dat je de eerste week hulp nodig hebt en daarna 6 weken rustig aan moet doen. dan kan je ook de pijn verklaren als ze komt. als je zegt dat ze in de borstspier hebben moeten snijden is het ook logische dat je niets kan en mag.

en als ze toch zo roddeld dan hoef je verder ook geen uitleg meer te geven aan de mensen in het dorp want dan heeft zij het toch al verteld. hahaha

Xx mupke

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

bij mij weten indd mijn ouders het,mijn vriendinnen,mijn nichten,mijn collega's en ik speel bij een korps daar weten de meesten het ook van want kan straks dus 6 wkn niet spelen..tja wat kun je anders hebben dat 6 wkn duurt....

het maakt mij ook verder niks uit,ik doe het voor me zelf en weet dat ik er blijer van ga worden...nog 8 dgn!!!joehoe

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hooi hooi

Ik doe er niet geheimzinnig over.. zeker niet tegen mensen naast me.. Ik wil alleen niet dat heel Rotterdam het weet.. wat m'n vriend soms wel moeilijk vind.. en we in de Albert Heijn staan en

hij veel te hard zegt worden ze zo groot en dan met een stuk fruit in zn handen staat.. Dan kan ik wel even door de grond zakken.. maar er thuis dan wel heel hard om lachen.. Bij mij weet m'n moeder het niet omdat ze er echt heel erg op tegen is.. Mijn schoonfamilie weet het wel me schoonvader is me baas en daar reageerde iedereen erg goed en positief.. Ik heb veel vriendinnen met een D of dubbel D cup en die begrijpen het ook allemaal goed.. Het is fijn als mensen achter je staan en je je vreugde kan delen.. :)

Liefs Noah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van mij mag ook iedereen het weten.
Ik heb niet letterlijk op facebook gezet dat ik een bv liet doen, maar mijn posts en tekeningetjes gaan de laatste tijd toevallig vaak over big boobs :D

Als men het vraagt, zal ik ook eerlijk antwoorden, maar zolang ze niets vragen zeg ik niet even: "hé, moet je iets weten, ik heb nieuwe boobs" :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Ik heb het alleen mijn moeder verteld.. Heb altijd vullingen gedragen & nooit verteld tegen mijn vriendinnen enz. Vind het nu wel moeilijk er over te moeten 'liegen', maar vertellen vind ik nog moeilijker! Zeker omdat ik ook nog best wel jong ben..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn familie weet het en ik heb het 3 meiden op het werk verteld. Verder heb ik niet de behoefde om het te vertellen aan mensen omdat ook ik het gevoel heb het te moeten gaan verdedigen. Ik doe dit voor mezelf en voor niemand anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn gezin weet ervan af natuurlijk. Mijn ouders en een paar vriendinnen. Mijn beste vriendin,mijnouders en mijn man, begrijpen mijn keuze volkomen. Andere vriendinnen niet echt, vind ik toch jammer. Voel ook steeds vaker de behoefte opkomen om mijn shirt omhoog te trekken, maximaizer bh naar beneden te trekken, en dan zeggen.... " nou zullen we ruilen dan"!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.