Ga naar inhoud

Vertellen jullie je omgeving dat jullie een BV ondergaan?


Aanbevolen berichten

Hallo, ik lees sinds kort mee op dit forum. Echt super leuk en iedereen bedankt voor de vaak leuke verslagen. Ik verslind ze haha.Ik heb maandag een consult bij van Onselen en over een maand bij dokter Visser.

Ik ben zo benieuwd of jullie het je omgeving hebben verteld dat jullie een borstevergroting zouden krijgen. En zo niet wat zeiden jullie dan wat er aan de hand was? Ik twijfel dus nog of ik het ga zeggen of niet. Ik benieuwd hoe jullie dat hebben gedaan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste Reactie

sommigen weten het, anderen niet.

In mijn geval zal iedereen het uiteindelijk wel zien. Maar met sommigen wou ik mijn vreugde al delen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lotje, wat leuk dat je de stap gaat zetten. Ik ben herstellende en ben erruggg gelukkig!

Ik heb het aan familie verteld, de vriendinnen die ik het vaakst zie, de buuf en een docent van m'n studiel i.v.m. het verschuiven van een deadline haha. Meer dan dat vind ik niet nodig, laat ze maar gissen. Mochten ze het vragen, dan zeg ik het gewoon. Vind het niet iets voor facebook, maar ook niet wat k geheim zou (willen) houden.

Ik heb welgeteld maar één negatieve reactie gehad voordat ik de operatie onderging, maar dat was 100% jaloezie. Ik app nu constant fotos naar nieuwsgierige aagjes, is leuk om over te kletsen en steun te krijgen! Ik denk dat een aantal nu ook de stap gaan zetten...... :D

Veel succes,

Liefs Madelon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha ha leuk dat anderen nu ook waarschijnlijk de stap gaan zetten. Ik heb even naar je foto's gekeken Lunancy en ze zijn echt heel mooi! Ik heb ook een consult bij van Onselen maandag maar die van jou mag hij wel geven hoor:-)

Ik heb nu een B maat. Ik had echt helemaal niets en om die reden heb ik mijn borsten zestien jaar geledenlaten vergroten. Nu moeten ze verwisseld worden maar ik wil ze wel graag nog groter nu. Ik ben lang 1.86 meter. Van de vorige operatie weet bijna niemand, behalve familie en vaste vrienden. En nu woon ik sinds kort in een dorp en ik denk dat ik nu ook weer niet wil dat iedereen het weet. Maar wat zeg ik dan waar ik ben n waarom ik niet mag tillen? Daar verzin ik wel wat op. . . Ik kan niet wachten:-) :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

van mij mag de hele wereld het weten!! ik was er zelf te blij mee om het voor me te kunnen houden haha!

(daarbij heb ik ook een kleine man van 4 jaar die het ook allemaal erg spannend vond en tegen iedereen zij ''mijn mama krijgt nieuwe boobies'' hahaha

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

van mij mag de hele wereld het weten!! ik was er zelf te blij mee om het voor me te kunnen houden haha!

(daarbij heb ik ook een kleine man van 4 jaar die het ook allemaal erg spannend vond en tegen iedereen zij ''mijn mama krijgt nieuwe boobies'' hahaha

xx

Ha, geweldig!

Mijn dochtertje is morgen terug bij mij en zij weet ook nog van niets. Maar ik denk dat na het weekend half belgie het weet :D lol

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik heb het tegen mijn vrienden verteld en tegen mn collega's. Ik heb het nog net niet op facebook gezet haha! Maar tegen mn ouders, neeee! Die vinden dat echt onzin en zonde van het geld. Ben er pas een paar dagen geweest en ze hebben niks gezien hihi. Gelukkig is het nog koud en kan ik een vest dragen. Maar mn boobs zijn ook niet heel groot en vroeger had ik ook wat meer dus of ze het ooit gaan zien...

Ik vind het ook niks om je voor te schamen hoor. Tegenwoordig laat iedereen toch allerlei ingrepen doen. Succes met alles!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn ouders regeerden echt totaal anders dan ik verwacht had. Ze zeiden gewoon als jij je daar beter bij voelt moe je het doen. M'n schoonouders die normaal veel nuchterder zijn hadden nu zoiets van wat een onzin en waarom? Je hebt kerel etc.. Ook bang voor de praatjes die je altijd hoort. Maar ik heb ze uitgelegd dat het geen PIP implantaten zijn n ze nu al stukken beter zijn.

M'n collega's opt werk moest ik het vertellen omdat er op de 1 of andere manier was medegedeeld dat ik er straks 6week uit lig. Iedereen nieuwsgierig en de praatjes gingen al rond hoe ik nu al kon weten dat ik straks ziek was...

Heb het alleen m'n verpleegkundige team vertelt. 6dames zijn dat.

1 vriendin en m'n zusjes. Verder niemand , niet dat ik er een geheim van maak maar het is ook niet zo dat ik het uit mezelf ga vertellen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een paar vriendinnen van mij weten dat ik er over aan het nadenken ben. Een paar van hun hebben zelf ook een bv ondergaan of twijfelen nog,dus zij begrijpen het wel.

Mijn ouders weten nog van niks en mijn man staat er volledig achter :-) Het maakt hem niet uit. Ik vind het niet iets om je voor te schamen, maar vind het wel jammer als mensen een stempel drukken (en dat doen ze al snel) daarom vertel ik het niet tegen iedereen.

Laat vertelde ik een andere vriendin dat ik aan een bv dacht en zijn gaf als antwoord 'dat komt zeker omdat je mensen in de omgeving hebt die het ook hebben' Bam! stempel... Alsof je je zomaar door iedereen laat beïnvloeden..

Haha, hier komt een beetje frustratie uit op dit moment ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vertel het maar tegen zo weinig mogelijk volk. Ik ben er open over geweest tegen de directe collega's en het is ongelooflijk hoe snel gans de tent het weet. Blijkbaar heel spectaculair nieuws wat iedereen wil verder vertellen en waar iedereen zijn mening over heeft en jaloezi heb je ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij mij weet iedereen het, kan mij echt niet interesseren wat ze ervan vinden,mijn lichaam. en mn ouders zeggen niet echt wat ze ervan vinden.. achja..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het vriendinnen en mn moeder gelijk verteld toen ik de afspraak voor consult had gemaakt.

Nu na 1,5 week po weet iedereen het die het maar wilt weten.

Maakt mij niets uit. Zet het niet open en bloot op fb maar van de zomer gaan ze het toch zien.

En ik praat al mn hele leven over dat ik een bv wil. Dus dat gaat zeker wel opvallen!

Iedereen reageerd super positief. Mn vriendin heeft vanavond mogen voelen. Hahahahaha...

Ik stuur ook steeds foto's aan wie t maar wilt zien hahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

Bij mij weten n paar vriendinnen het. Van mij hoeft niet iedereen t te weten, geen behoefte aan ;) maar dat is voor iedereen anders...

Wat je zou kunnen zeggen?

- tijdens sporten je borstspier verrekt/ beschadigd/ net niet gescheurd en daarom draag je n band ;)

- ik las ergens iets over n klier in de borst

Of lekker vrij nemen (heb ik gedaan) en gezegd dat ik me de komende twee weken ff flink ga storten op mijn studie en dus ff niet afspreek ;)

X

Jackie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat je zou kunnen zeggen? - tijdens sporten je borstspier verrekt/ beschadigd/ net niet gescheurd en daarom draag je n band ;)

Dé smoes bij uitstek : Van de trap gegleden en je ribben gekneusd!! :44:

Verklaard meteen waarom je zo krampachtig doet, je krom kan lopen en het zeer doet om je armen te bewegen :P

Ik heb het alleen tegen mn schoonouders verteld ( die waren ook oppas voor de kids, en ik wist niet hoe ik terug zou komen van de operatie, dus heb hun een beetje noodgedwongen verteld waarom ze op kwamen passen)

Tegen mijn overbuurvrouw, en tegen een vriendin, en tegen 1 klantje.

Klantje heeft het uiteindelijk 'per ongeluk' weer verteld tegen een andere moeder, en die weer tegen een andere moeder enz enz.

En uiteindelijk heb ik het na de operatie maar tegen al mn beste vriendinnen verteld, want ja ach... lulliger als ze het via via horen.

Maarre ik heb nog steeds dagelijks contact met mensen die het niet weten, en die het ook niet zien, of niet durven vragen misschien ;)

Ik zou zeggen : als je twijfelt, mondje dicht tegen iedereen.

Ik heb eens gehoord dat "die en die zich compléééét had laten verbouwen" dus zo fair als ik ben, ging ik dat even vragen, bleek dat ze enkel haar borsten had laten vergroten na 2 zwangerschappen.

En toen dacht ik : Sjeeeeeezus, en dat gaat dan rond alsof je compleet verbouwd bent :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ik net in m'n piekerfase over hoe ik t op m'n werk "moet" uitleggen waarom ik niet kan tillen na m'n bv, lees ik jouw geweldige tip Jackie!

Ik moet op m'n werk regelmatig sjouwen en tillen maar wil niet dat ze t weten en ik kon echt geen goede rede bedenken, maar die gescheurde borstspier is geloofwaardig aangezien ik veel train.

Dank je!

Bij mij weet m'n vriendengroep, schoonouders, moeder en broer het.

M'n zus (die ik normaal alles vertel) weet het nog niet, ik durf het niet zo goed te zeggen omdat ze zelf net een 3e zware operatie achter de rug heeft.

Ik voel me schuldig dat ik me vrijwillig laat opereren terwijl zij niets liever wil dan de oude worden zonder operaties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!,

@suuster, helemaal goed, toch? Ik heb bv gister mijn zusje op bezoek gehad (die weet t ook niet) en ik kan rustig rondlopen met mijn band, ik sport normaal ook, dus dat van die spier is zo iedereen ingetuind haha

En dat je n band om moet klopt ook zodat de spieren goed op hun plek worden gehouden.

@piepke....tjah....veel mensen zijn gewoon jaloers hoor.....ik heb vaak genoeg in gezelschap gezeten waarin dr iemand weer over n ander begint te lullen over dat ze iets heeft gedaan aan dr lichaam....ik denk dan maar: you wish, baby.... Haha

En weet je? Zoals Piepke mooi zegt: als je twijfelt: mondje dicht.....vertellen kan namelijk altijd nog.....maar terug draaien, als t bijvoorbeeld als n lopend vuurtje gaat en jij dit niet wilt, tja dat wordt wat moeilijker...

Daarom zeg ik lekker niks hihi, en als ik vragen heb, steun nodig heb, of wat dan ook..dan heb ik mijn lieve man, die paar mensen die het weten en jullieeeeeee!!!! En oh wat heb ik veel gehad aan alle verhalen en tips en noem maar op van t forum!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er ook geen geheim van gemaakt, Vantevoren had ik het alleen tegen mijn ouders, zusje en schoonouders verteld ( die kwamen oppassen namelijk) en 2 dagen nadien vierden we de verjaardag van mijn man, die werd 30 en toen heb ik tegen iedereen verteld die binnenkwam, ze zagen toch dat er iets met me was, dus heb er geen geheim van gemaakt en de meeste kennen mij ook bloot omdat we samen regelmatig naar de sauna gingen, dus ze snapten ook wel dat ik het wilde!

Nu ben ik 5 weken terug opnieuw geopereerd en toen ik een van mijn collega's vertelde dat ik aan mijn borsten werd geopereerd vroeg ze of ik ze kleiner ging laten maken hahahaha, heb maar niet gezegd dat ik ze juist nog groter ging laten maken ;)

Ach ja, zo heeft iedereen zijn mening erover, lekker maling aan hebben. Het is jouw lijf en jij moet er gelukkig mee zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij weten een paar mensen het.

Voor mijn bv wou ik niet dat mensen het wisten, waarom weet ik niet :) Nu ik ze heb ben ik er super trots op en vind ik het niet erg als mensen het weten :) Toch zal ik het niet gaan vertellen omdat zowel mijn buurvrouw als collega kwaadaardige borstkanker hebben.

Maar als mensen het in de zomer zien, en ze vragen ernaar zal ik er niet over liegen. Dat is ook nergens voor nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij mag iedereen het weten! Het is mijn lichaam, mijn keuze en ik schaam me er totaal niet voor! Wat andere mensen er van vinden moeten hun weten ;)

Er zijn er een paar geweest die het totaal niet snapte waarom ik het had laten doen. Zoals mijn schoonzusje. Totdat ik het liet zien hoe het eruit zag. Toen begreep ze het compleet.

Nu ook, een heleboel mensen dachten dat ik nog groter wilde gaan terwijl ik net een jaar p.o was. Nee ik wilde niet perse groter, maar wel gewoon mooie rechtopstaande borsten!

Ik ben nu trots op mijn borsten en dat mag iedereen weten van me!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben gisteren geopereerd en bijna niemand weet het. Alleen mijn man natuurlijk, me beste vriendin en de oppas van mijn kindjes. Verder wil ik niet dat iemand het weet, gaan ze niets aan. Je krijg toch snel een stempel en ik werk tussen bijna alleen maar mannen en ben gewoon niet uit op al die roddel verhalen. Waarschijnlijk zullen ze het niet eens merken (heb altijd wijd militair pak aan).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn oma zei:.....alles wat je aan jezelf uitgeeft geef je niet aan een rotte appel...

Hahaha helemaal waar!

Tijdens sporten borstspier verrekt, dat is wel een goeie. Ik kwam inderdaad niet verder dan gekneusde ribben haha. Maar als ik echt een paar dagen/week/weken binnen moet blijven dan moet ik wel met een goeie smoes komen hier in het dorp. En zeker met een kind in de kleuterklas.

Oh nee wat erg ´compleet verbouwd´ nou dan denk je inderdaad aan veel ingrepen en dan is het enkel alleen maar een BV. Maar echt he mensen kunnen zo denken, zo ontzettend irritant. Jaloezie!

Suuster van jou kan ik het idd wel begrijpen dat je het moeilijk vindt om aan je zus te vertellen na zware noodzakelijke operaties. Zou ze het toch niet liever van je willen weten.? Als ze het later hoort dan vindt ze het misschien ook niet leuk. Blijft altijd lastig ja.

Corine, zou wat zijn als je man het net weet haha VERASSING. Ben dan benieuwd hoe mijn man zou reageren zeg! Maar tussen al die mannen op je werk zou ik het ook niet zeggen hoor...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.