Ga naar inhoud

Lonkie: Maart 2013: Dr ? : UMGC


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben Lonkie en ben vorige week geopereerd. Nu een week later een infectie....

Twee dagen erge pijn gehad. Nu wel duidelijk waarom.

Moet nu aan de antibiotica en 3 x per dag spoelen.

Ik ben 42 jaar. Ik hoop dat ik kan zeggen dat ik deze operatie veel eerder had moeten doen, maar op dit moment ervaar ik dat nog niet zo.

Groetjes

Lonkie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vervelend dat het zo gaat in je herstel.

Begrijp dat je dat nu zo voelt...uiteindelijk als alles achter de rus is en je van de zomer blij buiten in de tuin zit of op het strand loopt zul je alsnog zeggen...Dit had ik veel eerder moeten doen....succes met je herstel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Ik ben 4 weken geleden geopereerd en 2 weken later zat ik tegen een borstontsteking aan. Ook ik ging aan de antibiotica en na een aantal dagen ging ik gelukkig verschil merken. Nu ben ik 4 weken verder en de wondjes genezen goed en 1 borst is al helemaal dicht (zit nog wel een korstje op het drielandenpunt)

Balen dat je zoveel pijn gehad hebt en een slechte start na je operatie. Ik hoop voor je dat het snel beter word..ook al zal (net als bij mij) je geduld flink op de proef gesteld worden. Maar uiteindelijk gaat het gewoon goedkomen :)

Sterkte met het herstel :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vervelend dat het zo gaat in je herstel.

Begrijp dat je dat nu zo voelt...uiteindelijk als alles achter de rus is en je van de zomer blij buiten in de tuin zit of op het strand loopt zul je alsnog zeggen...Dit had ik veel eerder moeten doen....succes met je herstel

Nou het gaat ietsie beter....de antibiotica slaat aan. De drap komt er langzaam uit. Nog wel pijn, maar omdat ik me wat beter voel, nu de narcose wat meer uit mijn lichaam is, kan ik de pijn wat meer dragen.....er is dus hoop.

Bedankt voor jullie lieve reacties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wens je heel veel succes ,eens de infectie weg is

zal alles wel in orde komen

ik wacht op 15 april ,dan is het mijn beurt

Nou het gaat ietsie beter....de antibiotica slaat aan. De drap komt er langzaam uit. Nog wel pijn, maar omdat ik me wat beter voel, nu de narcose wat meer uit mijn lichaam is, kan ik de pijn wat meer dragen.....er is dus hoop.

Bedankt voor jullie lieve reacties. En Lorke, jij succes. Hopelijk kom je er makkelijk doorheen.

Hoi! Ik ben 4 weken geleden geopereerd en 2 weken later zat ik tegen een borstontsteking aan. Ook ik ging aan de antibiotica en na een aantal dagen ging ik gelukkig verschil merken. Nu ben ik 4 weken verder en de wondjes genezen goed en 1 borst is al helemaal dicht (zit nog wel een korstje op het drielandenpunt)

Balen dat je zoveel pijn gehad hebt en een slechte start na je operatie. Ik hoop voor je dat het snel beter word..ook al zal (net als bij mij) je geduld flink op de proef gesteld worden. Maar uiteindelijk gaat het gewoon goedkomen :)

Sterkte met het herstel :)

Nou het gaat ietsie beter....de antibiotica slaat aan. De drap komt er langzaam uit. Nog wel pijn, maar omdat ik me wat beter voel, nu de narcose wat meer uit mijn lichaam is, kan ik de pijn wat meer dragen.....er is dus hoop.

Bedankt voor jullie lieve reacties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

gewoon rustig aandoen

en naar je lichaam luisteren

dat heeft nu rust nodig om te herstellen

elke dag een klein beetje beter ,

stap voor stap ;-) heel veel succes meid!

Ja dat klopt. En het gaat een stuk beter hoor. Antibioticakuur is verlengd met nog een week en de wonden genezen goed. Als het zo door blijft gaan, dan ben ik heeeeel blij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Lonkie,

Nu bijna 3 weken verder.. zijn je borsten al aan de beterende hand?

Zijn de wondjes nu dicht enzo?

Mag ik vragen bij welke chirurg je bent geweest? Dan kunnen we die ook in je titel vermelden :35:

Groetjes en alsnog een goed herstel!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.