Ga naar inhoud

Soofkes : 25 maart 2013 : Dr. Franken : ATS Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi hoi,

Ik ben Sophia 26 jaar, in 2006 mijn eerst bv gehad en 25 maart a.s. word ik opnieuw geopereerd ivm kapselvorming. En komt ook meteen een maatje bij :) Maandag ga ik nog een keer langs de kliniek om te passen en kijken wat er bij komt. Ik heb nu 320 cc achter de spier geplaatst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Welkom op het forum!! en gefeliciteerd met je datum!

Bij wie ga je voor je wissel, als ik vragen mag en in welke kliniek? En waardoor is jouw kapselcontractie ontstaan, is dat duidelijk?

Duurt niet lang meer :) Dus aftellen maar!

xx BB

Dankjewel!!

Ik word geholpen door Dr. Franken (ATS kliniek)

Ja, dat is een goeie ik ga dat maandag nog eens aan hem vragen dat is helemaal langs me heen gegaan, waardoor dat is ontstaan. Ik kon nog maar aan een ding denken hihi

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 maart is het zo ver mijn 2e BV :)

Maandag ga ik nog een keer passen om te kijken hoeveel erbij komt, heb nu 320cc monobloc achter de spier geplaatst. Krijg nu Natrelle Mc Ghan alleen het aantal cc's zijn nog niet bekend.

Vanmiddag alvast bloedprikken, receptje inleveren bij de apotheek voor trombose spuitje. Dan alleen nog maar aftellen nog 17 dagen :55:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar zijn we weer!!!

Mocht gisteren niet naar huis omdat m'n rechterborst erg troebel was.

Protheses waren nog wel heel maar niet meer te zien of het nu echt monobloc waren en aantal cc

Zo blij dat deze protheses eruit zijn!!!!

Nou gisteren moest ik dus om kwart voor 11 melden in het ziekenhuis

Stond ingepland op de ok om kwart voor 12 maar werd uiteindelijk om 1 uur naar beneden gebracht.

Op de ok aangekomen nog een gesprekje gehad met dr franken damn wat een lieve kundige man!!!!

Daarna infuus geplaatst, mutsje op en richting DE kamer en voor mijn gevoel werd ik 2 seconden later weer wakker.

Nu alleen heel veel last van de drains pfff wat doen die krengen zeer.

Van m'n borsten merk ik nauwelijks iets alleen mega zwaar om zelf omhoog te komen.

Ik ga weer lekker plat

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja heel erg mee gevallen de operatie zou ik zo nog 10x over doen, maar die drains wat een klote dingen!!!

Zit nu aan de 4000 mg paracetamol en dadelijk nog diclofinac 50 mg. Nu aftellen naar donderdag die grrrr dingen eruit!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff morgen mag ook eindelijk die tape eraf. Zit zo strak krijg bijna geen lucht.

Qua pijn is het goed te doen gisteren was t ergst. Heerlijk morgen een sportbh aan en het allerleukste mijn mannetje en ik krijgen de sleutel van ons paleisje morgen!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo dat was een tegenvaller vanochtend heb nog steeds een drain links.

Rechts mocht eruit en de tape mocht eraf nu zaterdag weer terug voor de linker, gelukkig ligt de kliniek hier maar 5 min vandaan. Maar wat een klote gevoel die drain eruit halen

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Ow.... dat is rot dat ie er nog niet uit mocht....

Echter van de andere kant.... Het klinkt misschien gek, maar kun je blij zijn dat die drain er nog in zit.. Zo wordt het overtollige vocht tenminste afgevoerd, zonder dat je het gevoel krijgt dat je borst volloopt en op springen staat.... Dat is ook echt niet prettig, neem dat van me aan ;)

Hoop dat hij er ook snel uit mag.. En ja... Goed hard op je handrug blazen als ze eraan trekken, dan voel je er minder van ;)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.