Ga naar inhoud

maattabel mentor rond en anatomisch


cupc

Aanbevolen berichten

  • 1 year later...
  • 6 months later...
  • 2 years later...

Ik word 18 april geopereerd na 10 jaar de eurosilicone gedragen te hebben met 275 cc klein c cupje..stap ik nu over na de mentor prothese maat weten ze nog niet helemaal. .ongeveer 400 cc..Grote c cup zeggen ze..Misschien nog meer mensen die 400cc mentor hebben..En welke cup maat is daar uit gekome

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Cloe:

Ik word 18 april geopereerd na 10 jaar de eurosilicone gedragen te hebben met 275 cc klein c cupje..stap ik nu over na de mentor prothese maat weten ze nog niet helemaal. .ongeveer 400 cc..Grote c cup zeggen ze..Misschien nog meer mensen die 400cc mentor hebben..En welke cup maat is daar uit gekome

Ik heb 375 en 400 en zit op een 75E/70F cup. Ook mentor prothese met high profile en dual plane gezet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames, bedenk jullie wel, dat zowel voorsituatie (dus cupmaat voordat je voor je bv ging/gaat, inclusief de omtrek van je bh!!) belangrijk is. Daarnaast is je postuur een hele grote factor, die meespeelt in het resultaat.
Probeer dus niet puur af te gaan op het aantal cc, ook al noem je het profile :)

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei pammetje:

Euhm. Ik ben 1.70m weeg 57kg. Voorsituatie 70a. 425cc mentor rond high profile duale plane geplaatst en nu 70G

Kijk, dit is bijvoorbeeld leuk om even het verschil mee aan te geven.
Ik ben 1.69, weeg 67 kilo. Voorsituatie een 70b. 450 mentor rond high profile, voor de spier en nu een 70F/G (afhankelijk van het merk bh)
Die 10 kilo verschil, dat mijn postuur veranderd tov dat van pammetje, maakt een hele cupmaat verschil uit!

 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei best_boobie:

Kijk, dit is bijvoorbeeld leuk om even het verschil mee aan te geven.
Ik ben 1.69, weeg 67 kilo. Voorsituatie een 70b. 450 mentor rond high profile, voor de spier en nu een 70F/G (afhankelijk van het merk bh)
Die 10 kilo verschil, dat mijn postuur veranderd tov dat van pammetje, maakt een hele cupmaat verschil uit!

 

Heb jij soms een album waar ik mag kijken ? Ik ben juli aan de beurt maar waarschijnlijk ook 450 voor

de spier. Ik ben 1,65 en 68-70 kg schommel ik

meestal dus benieuwd na jou 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Gizmootje:

Heb jij soms een album waar ik mag kijken ? Ik ben juli aan de beurt maar waarschijnlijk ook 450 voor

de spier. Ik ben 1,65 en 68-70 kg schommel ik

meestal dus benieuwd na jou 

ja hoor, ik ga je even toevoegen. De laatste foto's zijn van 4 jaar po.. In juni volgen die van 5 jaar po :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 5-4-2017 om 22:55 zei best_boobie:

ja hoor, ik ga je even toevoegen. De laatste foto's zijn van 4 jaar po.. In juni volgen die van 5 jaar po :) 

Jij zou me ook nog toevoegen :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 months later...
Op 7-3-2013 om 15:37 zei cupc:

hallo,

deze link brengt je naar een site, waar mentor implantaten worden aangegeven in maten en projectie

http://www.mentorwwllc.de/products/Brust/4/81

mvg cupc

@best_boobie ik had hier een vraagje over ik heb 375 cc hp rond. Maar ik zie ook weleens mentor rond hp voor bij komen bijv. 330 cc of 390 cc waarom staat dit niet in de matentabel vernoemd? Hier staat alleen +25 cc 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Demiiii:

@best_boobie ik had hier een vraagje over ik heb 375 cc hp rond. Maar ik zie ook weleens mentor rond hp voor bij komen bijv. 330 cc of 390 cc waarom staat dit niet in de matentabel vernoemd? Hier staat alleen +25 cc 

dan gaat het waarschijnlijk om de anatomisch gevormde prothese, high profile.. Dus de CPG 313 of CPG 323 of CPG 333 :)
xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
  • 1 year later...

Hier 1,83 en weeg 74 kilo en heb de anatomische 395 cc

De sport bh die ik aan kreeg is 80D

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...
Op 5-4-2017 om 21:30, best_boobie zei:

Kijk, dit is bijvoorbeeld leuk om even het verschil mee aan te geven.
Ik ben 1.69, weeg 67 kilo. Voorsituatie een 70b. 450 mentor rond high profile, voor de spier en nu een 70F/G (afhankelijk van het merk bh)
Die 10 kilo verschil, dat mijn postuur veranderd tov dat van pammetje, maakt een hele cupmaat verschil uit!

 

Ik lees me suf de laatste dagen in dit forum en heb nog minimaal de tijd :) want word vrijdag geholpen. Maar ik twijfel dus tussen de 350 en 400 cc, krijg ronde en voor de spier vanwege veel vel overschot. Ik ben 1.63 en weeg 57 kilo maar heb hele slappe borsten maat 75C. Dat zou je niet zeggen als je me ziet maar dat komt omdat ze zo breed zijn en ik dus ruim in mijn vel zit. Heb jij ervaring met deze maten>? @best_boobie?

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.