Ga naar inhoud

DaffieDuck stelt zich voor


DaffieDuck

Aanbevolen berichten

Hallooooo,

Ik ben gisteren op consult geweest bij PC F. Straaten.

Hij adviseerde mij 375 cc omdat ik niet te opvallende borsten wil. Maar nu ben ik bang dat dat toch te klein is. Ik ben namelijk 1.80. Jeetje ik vind het zo moeilijk om te beoordelen hoeveel cc ik moet nemen. Ik heb nu een 80B. Doordat ik 3 kids heb gehad en al wat ouder ben, is het volume een beetje naar beneden gezakt. Ik heb geen hangers, dus hoef geen borstlift. Maar doordat het volume meer naar beneden zit, adiseerde de PC mij ronde siliconen, terwijl ikzelf zat te denken aan anatomisch gevormde. Poeh, lasting allemaal hoor. Hebben jullie nog adviezen?

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Daffy! Welkom! :) Ja, blijft altijd moeilijk hè, beslissing nemen.... Ga iig meerdere keren passen. Als jij bang bent dat je 375 te klein vindt, gewoon teruggaan en weer kijken. Ik ben maandag geholpen, had ook (ja, kan nu zeggen: HAD!) wat lege, hangende borsten en heb ronde siliconen gekregen, ook op advies van de pc. Hij zei dat daarmee de borst meer van boven wordt opgevuld. Succes met beslissen!

anneke

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

ik ben zelf gisteren nogmaals opgemeten voor de bv, heb nu ook omvang b en omvang 80(tussentijds veel afgevallen)

ik ga met 425cc anatomisch naar een waarschijnlijk mooie d cup. ik ga zelf naar velthuis

mijn projectie wordt 5,2.

waar zou je ongeveer op uit willen komen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel voor jullie welkom.

Hoeveel cc heb jij Anneke?

En ik lees van alles over profielen, maar daar heeft de PC het helemaal niet over gehad. Ik zie dat bij MENTOR ook niet staan, alleen bij NATRELLE siliconne.

dat zegt niks ;) Die website van diana gabriels is niet compleet.. Ik heb vaker gehoord dat Straten met Mentor werkt, dacht ik...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wilde ook anatomisch, maar kreeg het advies voor ronde (omdat het volume van mijn borsten met mijn 43 jaar wat meer beneden zit!). Ik denk aan een volle D cup. Jeetje heb nu echt het gevoel dat ik echt nog helemaal niets weet en nog heel veel info moet verzamelen. Wat is projectie?



Ik heb ook 80B nu

Link naar reactie
Delen op andere sites

uhm ik hoop dat ik het goed zeg,

dat zou de afstand zijn vanaf je borst naar voren toe zeg maar.

dit zegt namelijk meer, dan het aantal cc omdat dit altijd anders kan uitvallen

ivm verschillen in omvang enz

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi, dat is altijd zo na een consult. En zeker als je hier op het forum komt, dan ontdek je dat er meer is in boobieland dan sommige pc's ons laten geloven :)

Projectie is het volume naar voren dat de prothese geeft. Dus eigenlijk hoe het er 'en profil' uit gaat zien :)

Iedere prothese, ieder profile, heeft zijn eigen projectie, dus van Mentor zijn er ook verschillende profiles.

Je kunt altijd nog een tweede keer op consult gaan, of idd nog bij een andere pc een consult plannen :)

xx



ah ik zie dat ik tegelijk met cupc post. Klopt cupc! dat is de juiste uitleg :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.