Ga naar inhoud

Handtekeningen wedstrijd


Gast Merel78

Aanbevolen berichten

Haha! Tja, ik lees altijd vol belangstelling de handtekeningen van iedereen. Er staat toch een hoop info in die je interesseert. Zoals operatiedatum, welke cup je nu hebt en wat het gaat worden, hoeveel cc etc etc.

Nu is er ook iemand die elk consult noteert en daarbij zet wat het advies is, harstikke leuk om te lezen!

Met het openen van deze topic hoop ik dat iedereen een mooie informatieve handtekening zal maken!

Ook een linkje voor de foto's erbij vind ik altijd heel erg fijn!

Misschien moeten we dan ook een jury aanstellen, hahah!

Maare, laat hier je handtekening zien! En als je die nog niet hebt? Maak er eentje! ;-)

Groetjes!

Merel.

En dit is mijn handtekening: genoeg info?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha! Gekke meiden! Het gaat er niet om wat ik er persoonlijk van vind! Ach, dacht laat ik weer eens een gezellig topicje openen waarin we wat onzin neer kunnen gooien!

Tja, meer info? Eh, welke cup heb je nu, wat wordt het of is het geworden. Zoiets?

Leuke foto erbij ofzo haha! Zoals die tietensloffen van bloodelf, die zijn lachen!

Doei!

enne, dont take this to serious!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi mereltje

ik vind die van mij informatief genoeg, maar misschien wil je nog meer van me weten? :rolleyes:

ja, die foto van bloodelf is superleuk, had je de eerste, "de vrouw met de honderd borsten" gezien?

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.