Jump to content

maran : 8 april 2013 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek

Recommended Posts

Dag dames,

Helemaal nieuw hier en helemaal in mijn nopjes!! En een complete primeur, want ik ben nog nooit op een forum geweest. Ik hoop dus dat ik dit straks ook werkelijk geplaatst krijg.

Ik ben een trotse 34-jarige mama van 2, jongen en meisje. Daarnaast ben ik opvoedster/begeleidster.

Ik ben slank (1m68 en 52à53 kg), volgens sommigen te mager. Bij mager hoort volgens omstaanders een kleine cup-maat, en toch wil ik daar vanaf. (A70, soms een B)

Als vrouw wil ik graag borsten die groter zijn dan die van mijn ventje!

Een C-cup lijkt me heerlijk.

Na ongeveer 15 jaar denken aan het hebben/krijgen van mooie borsten (heb nu een A70, heel af en toe een B en zou heel graag een mooie C hebben) , zijn de eerste stappen ondernomen.

Ik heb gisteren een afspraak voor een consult gemaakt bij de Wellnesskliniek en zou willen dat het vandaag al zo ver was. (staat gepland op 5 maart)

Alhoewel...want het is allesbehalve eenvoudig om uit te zoeken welke vorm, volume, plaatsing nodig is om te bekomen wat je voor ogen hebt. Ik heb hier al één en ander gelezen waar ik wat mee ben, maar voorspelbaar is een borstvergoting blijkbaar niet.

Ergens hoop ik dat de chirurg me vooraf al kan zeggen hoe mijn borsten er precies zullen gaan uitzien, waarschijnlijk een idiote gedachte van mij.

Ik heb er geen idee van hoe zo'n consult zal verlopen, of de chirurg foto's laat zien, pasvormen gebruikt, metingen doet,...

Vandaar mijn allereerste vraag (en er zullen er waarschijnlijk nog wel meer komen :6: ):

Heeft iemand van jullie ervaring met de Wellnesskliniek en de gang van zaken daar?

Helpt het voor de chirurg als ik een foto meeneem van borsten die ik mooi vindt?

Groetjes

• Replies 82
  • Created
  • Last Reply

Hoi Maran,

Welkom op het forum :35:

Foto's meenemen naar een consult is altijd handig.. dan weet je tenminstte samen waar je over praat.

Soms is iets makkelijker om te laten zien,dan om uit te leggen wat je bedoelt.

Jij kan enorme joekels van borsten in je hoofd hebben bij cup C, en zij denken daar weer anders over ;)

Er staan hier veel verslagen over de wellnesskliniek,deze zijn allemaal terug te vinden via de zoekfunctie rechtsboven :35: Gewoon Wellness intypen of de naam van de chirurg.

Hoe je borsten er precies uit gaan zien kunnen ze niet vertellen... een vergroting van de huidige uitgangspositie ;)

Zijn ze nu een beetje ongelijk, dan zijn ze dat nadien ook.

Sommige pc's werken met een speciaal computerprogramma waarop je wel precies kan zien hoe het eruit komt te zien.

Ik heb zo even geeeeen ideeeee waar ze dit doen, Wellness in ieder geval niet. Zijn echt weinig locaties waar ze dit kunnen helaas :(

Succes met uitzoeken en uitpluizen van alles.. om gek van te worden soms.

Nouja.. eerst je consult maar afwachten, daarna zul je gerichter kunnen zoeken en vergelijken :35:

Groetjess

Sommige pc's werken met een speciaal computerprogramma waarop je wel precies kan zien hoe het eruit komt te zien.

Ik heb zo even geeeeen ideeeee waar ze dit doen, Wellness in ieder geval niet. Zijn echt weinig locaties waar ze dit kunnen helaas :(

Als ik me niet vergis bij dr. Nelissen van Global Care Clinic.... toch? Dacht ik.....

En Maran, welkom op het forum!!

Veel lees- en forumplezier!

xx BB

Bedankt voor de tips!

Hihihi...ben op zoek gegaan naar foto's van de mooiste borsten, maar er zijn er zoveel!!! Netjes bewaard op de computer om dagelijks te bekijken, maar nog niet kunnen kiezen.

Ik ben ook ergens iets tegen gekomen over zakjes gevuld met water om zo te kijken welk maatje ik eigenlijk wil. Awel, als ik hier nog een BH tegenkom zonder vulling, ga ik dit zeker proberen. :6:

Heerlijk om hier tips, ervaringen, trucjes,...terug te vinden rond datgene wat mij het meest bezighoudt! Bedankt meidenxxx

• 2 weeks later...

Hallo meiden,

Ben vanmorgen op consult geweest bij Dr Verdonck van de wellness kliniek. Vriendelijke man.

Door de zenuwachtigheid ben ik toch wel het één en ander vergeten te vragen. Ik had nochtans een mooi vragenlijstje bij de hand.

Ik heb zelfs een keer de slappe lach gehad... :67: . Hopelijk heb ik mezelf beter in de hand bij onze volgende ontmoeting!

In ieder geval wat ik wel weet is dat ik op 8 april geholpen wordt met 330 cc, ruw, rond en achter de spier geplaatst. Yipiejajee!!!

Volgens Dr Verdonck staat deze grootte (330 cc) gelijk met 2 cupmaten, zou dan een mooie C-cup worden.

Ik ben alvast blij dat deze stap achter de rug is, en nu maar uitkijken naar de grote dag!

Groetjes

Fijn dat je consult goed ging (op die slappe lach na haha)

330 cc, extra high profile? Dat wordt een mooi maatje idd :)

Ik heb even je andere topic hier toegevoegd, dan staat alles bij elkaar en hoef je niet twee topics bij te houden ;)

Succes met aftellen en gefeliciteerd met je datum!!

xx BB

Yep, yep, ik heb foto's meegenomen op mijn consult. Ik was gestart met 10 prachtexemplaren en dan samen in overleg met het ventje er 3 uit geselecteerd. Leuke activiteit! :126:

En de pc knikte goedkeurend, is ook al wat waard denk ik. x

Hey ! Ik ben ook geholpen door dokter Verdonck :) ik kwam van een aa/a af en ben met 300 cc rond achter de spier naar een d gegaan.. Maar ook moet ik me daar soms inproppen haha ! Liefs, LetsGo

Ik heb nu vrijdag consult bij ZOL in Genk en de week erop bij Welnesskliniek in Genk. Heb er veel goeds van gehoord. Wil ook van 75 A naar een volle C gaan Mijn ventje en ik veel research gedaan :) Druppelvorm en mooi opgevuld boven. Echt wel spannend als de datum wordt vastgelegd. Zal in juli zijn onder groot verlof. Ben echt beniewd

Cecilia, mooi hoor! :119:

Ik ben al aan paar keer gaan kijken in de gallerij in de hoop foto's te vinden van dames die bij Dr Verdonck geweest zijn, maar het lukt me niet om er te vinden. Kan ook zijn dat ik het verkeerd doe hoor...

Let's go, nu maak je me toch wel bang hoor. Ik krijg 330 en zit nu met een A, soms een B-cup. Als jij op een D-cup bent uitgekomen met 300, zie ik niet hoe het bij mij een C kan worden...en dat had ik toch heel graag gehad. Aiaiai.

Cattie, leuk he, samen research doen met het ventje.

Goh, ik denk niet dat ik nu nog zou kunnen wachten tot juli. Voor mij mocht het morgen al zover zijn. :38:

Veel succes met je consults.

groetjes

Cecilia, mooi hoor! :119:

Ik ben al aan paar keer gaan kijken in de gallerij in de hoop foto's te vinden van dames die bij Dr Verdonck geweest zijn, maar het lukt me niet om er te vinden. Kan ook zijn dat ik het verkeerd doe hoor...

Veel meiden hebben hun foto's prive staan. Als je foto's wilt zien, moet je even de meiden die bij verdonck geholpen zijn en waar je graag een resultaat van zou willen zien, een pb sturen. Motiveer even waarom, dan zijn er vast wel meiden die je toevoegen en hun foto's laten zien.

;)

Ik denk dat je wel erg gerust kan zijn in Verdonck. Lijkt me bekwaam en voelde me er erg comfortabel bij.

Ondertussen is het al een mantra dat het aantal cc niet alles zegt maar ik heb nu een kleine a en hij verwacht dat ik een kleine tot medium c zou krijgen met 280cc.

beide hebben we extra high dus ik zou gokken dat je toch wel op een zware c tot misschien zelfs een d zou komen. Maaar natuurlijk weetje het pas als je voor normale BH's gaat shoppen. (en dan nog met al die verschillen tussen merken)

Maar ik kreeg de indruk dat Verdonck niet echt wou voortgaan op cupmaten, eerder op wat mooi paste in dat witte hemdje.

Ja, idd "het witte hemdje"... HIj spreekt niet over cupmaten. Ik vroeg hem namelijk of hij kon zeggen of ik nu een A of kleine B cup heb, en dat kon hij niet. Jammer, anders wist ik of het een C of D-cup zou worden. Volgens dr Verdonck staat 330 cc gelijk met 2 cupmaten vooruit. Dus toch nog een beetje spannend.

Maar ik heb hier op het forum ook al gemerkt dat mijn beeld van een D-cup niet helemaal klopt, dus wie weet valt dat ook nog wel mee? Soms lijkt een D een C en ook andersom.

cupmaten zijn relatief, grotere boobs zijn grotere boobs.

Ik kan ook niet op het zicht zeggen welke cupmaat iemand heeft.

diep inademen, laat maar komen en het zal goed uitdraaien. :) natuurlijk wel een gezonde alertheid houden voor complicaties

• 3 weeks later...

Over een week heb ik er eindelijk 2 nieuwe vriendinnen bij! Nu voel ik af en toe toch al wel de kriebeltjes hoor...

Maar deze week is gelukkig nog goed gevuld. Een kinderfeestje organiseren, thuis vooruit werken, laatste boodschappen doen, en ook nog uit gaan werken. Jammer genoeg moet ik zondag nog een late dienst werken, dat had ik liever anders gezien. Maar ja, een mens kan niet alles hebben in het leven, hé. :106:

Ik maak me ook een beetje zorgen over mijn "rookstopplan". Loopt niet helemaal zoals gepland...ik ben zeker en vast geminderd, maar gestopt ben ik niet. :67:

Ik was er vooraf nochtans zeker van dat het me zou lukken, dat ik nu de ideale motivatie had. Pfffff...stom he.

Idd stom, maar wel herkenbaar. Ik ben 4 weken van te voren "gestopt". Nou ja gestopt, ik rookte zo'n 7 sigaretten per week, in plaats van een pakje per dag. Dus dat vond ik eigenlijk al heel wat. De laatste week voor de operatie heb ik helemaal niet gerookt.

X soof

Wauw soof, toch knap van je!

Ik moet bekennen dat ik dagelijks toch wel minstens 2 sigaretten rook. Als manlief gaat roken kan ik met niet altijd inhouden. :124:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.