Ga naar inhoud

Goede pc's in (de buurt van) Limburg


Aanbevolen berichten

Hoi dames!

Ik hoop dat ik dit berichtje goed plaats haha ;)

Zijn er dames die een BV hebben laten doen in (de buurt van) Limburg?

Ik woon in Maastricht en ben op zoek naar een fijne pc die een beetje in de buurt zit.

Heb verschillende info gevonden over D'Hondt in Tongeren en over de Wellnesskliniek in Genk (echter over de Wellnesskliniek lijken de verhalen behoorlijk te schommelen tussen positief en negatief) dat brengt me dus behoorlijk aan het twijfelen.

Dus.. kan iemand mij een pc tippen? Of heeft iemand iets te vertellen over D'Hondt of de Wellnesskliniek?

Liefs Daantje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt ook nog de Arenborghoeve in Venlo...

Valkenhorstkliniek in Valkenburg (maar neem liever niet dr. Malfeyt als hij er nog werkt)

Reinaertkliniek in Maastricht (ook daar niet Malfeyt nemen)

en dan heb je nog Orbis in SIttard: dr. Meesters (vrouw) is ook een goede pc (mijn nichtje is daar geweest en heeft hele mooie borsten gekregen!

Ik ben zelf wat verder gereden na mijn ervaringen met Malfeyt.. Ben toen naar Demeyere in Gent gegaan.. wel ff stukkie rijden.

De rest van de pc's is al gezegd :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ga overmorgen onder het mes in Zolder in de Global Care Clinic.

Zal laten weten hoe het geweest is.

Mijn consultaties waren alleszins zeer positief! Heel goede uitleg, heel sympathieke mensen (pc en assistente) en ze nemen daar zeker de tijd.

Dan wens ik je alvast heel veel succes en voor erna heeeel veel plezier haha :)

Hoor het graag van je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt ook nog de Arenborghoeve in Venlo...

Valkenhorstkliniek in Valkenburg (maar neem liever niet dr. Malfeyt als hij er nog werkt)

Reinaertkliniek in Maastricht (ook daar niet Malfeyt nemen)

en dan heb je nog Orbis in SIttard: dr. Meesters (vrouw) is ook een goede pc (mijn nichtje is daar geweest en heeft hele mooie borsten gekregen!

Ik ben zelf wat verder gereden na mijn ervaringen met Malfeyt.. Ben toen naar Demeyere in Gent gegaan.. wel ff stukkie rijden.

De rest van de pc's is al gezegd :)

xx BB

Ik wil inderdaad ook best wat verder rijden als dat nodig is!

Dr. Meesters ga ik info over zoeken op het forum, zal vast iets over te vinden zijn

Hoor ook positieve dingen over Dr. Defrene (is wel weer een stuk verder) maar heb een aantal foto's gezien van borstvergrotingen die hij heeft uitgevoerd en die vond ik erg mooi.. dus misschien ook het overwegen waard..

Demeyere had ik inderdaad ook al opgeschreven

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelf geopereerd door Dr. Visser in de wellnesskliniek in Genk, echt een fijne vrouw/chirurg, ze opereert ook in Arenborghoeve in venlo (volgens mij ook haar eigen kliniek maar ben niet zeker) dus bij de wellnesskliniek kan je ook specifiek naar haar vragen :) das goedkoper dan de arenborghoeve.

Succes met je keuze!

Liefs Stessje :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Ik ga morgen vroeg p consultatie bij BCAS kliniek in Brussel. Prijs/kwaliteitsverhouding moet goed zijn. Heb oo al afspraak bij ZOL in Genk en Welnesskliniekin Genk. Maar idd, negatief en positief. Bij mij mager totaal geen twijfelgevoel zijn. Dan doe ik het niet. Dus morgen eerste conultaie bij BCAS, hou jullie op de hoogte
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelf geopereerd door Dr. Visser in de wellnesskliniek in Genk, echt een fijne vrouw/chirurg, ze opereert ook in Arenborghoeve in venlo (volgens mij ook haar eigen kliniek maar ben niet zeker) dus bij de wellnesskliniek kan je ook specifiek naar haar vragen :) das goedkoper dan de arenborghoeve. Succes met je keuze! Liefs Stessje :43:

Dankjewel voor je reactie! Liefs:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Ik ga morgen vroeg p consultatie bij BCAS kliniek in Brussel. Prijs/kwaliteitsverhouding moet goed zijn. Heb oo al afspraak bij ZOL in Genk en Welnesskliniekin Genk. Maar idd, negatief en positief. Bij mij mager totaal geen twijfelgevoel zijn. Dan doe ik het niet. Dus morgen eerste conultaie bij BCAS, hou jullie op de hoogte

Succes morgen! Ben benieuwd hoe het je bevalt :)

Ik doe het ook niet als ik ook maar een beetje twijfel, dus probeer een zo goed mogelijke keus te maken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook behandeld door dr. Visser in de wellness kliniek.

Het is echt perfect geworden, mijn borsten zaten eerst best ongelijk, maar dat is nu weg getrokken. Ik heb nix te klagen. Ben ook van Maastricht en het was super fijn dat ik zo snel weer thuis was.

Ook de slaap verdoving was geweldig!

Ja logies ook dat je veel goeie EN slechte verhalen hoort. Het is ook 1van de grootste klinieken van Europa kwa klanten die ze jaarlijks behandelen.

Complicaties kun je tog niet voorspellen of je nou 2500euro of 4000euro betaald de kans blijft even groot.

Succes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afhankelijk van hoe ver je wil rijden zou je kliniek heyendaal in nijmegen kunnen overwegen, dr. Frans Straten heeft daar mijn bv gedaan, super !!!

Een vriendin van mij laat het nu doen bij Orbis in Sittard, zij betaald 5500€, in nijmegen heb ik de helft betaald!! Nu mag geld niet de beslissende factor zijn, maar het resultaat is minstens zo mooi bij mij! En de afstand valt wel mee, ik woon 6 km van maastricht....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

De Frene is een heel goede dokter :-)

de moeite om zo ver te rijden !

Ik wil inderdaad ook best wat verder rijden als dat nodig is!

Dr. Meesters ga ik info over zoeken op het forum, zal vast iets over te vinden zijn

Hoor ook positieve dingen over Dr. Defrene (is wel weer een stuk verder) maar heb een aantal foto's gezien van borstvergrotingen die hij heeft uitgevoerd en die vond ik erg mooi.. dus misschien ook het overwegen waard..

Demeyere had ik inderdaad ook al opgeschreven

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.