Ga naar inhoud

freewoman11 : 25 maart 2013 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Ik ben gisteren voor het eerste consult geweest bij ACCZ en heb gepast...!!!

Ik heb hier op het forum al een boel verhalen gelezen en de gallerij bekeken.

En het is een wonder dat ik het voor elkaar heb gekregen om deze voorsteltopic tevoorschijn te toveren....

Snap er vrij weinig van....hahahahahahah

Maar ik zou graag met jullie ervaringen uitwisselen en natuurlijk zoals iedereen kletsen over DE maat.....!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb maat 5 en 6 gepast.....

Ben vandaag gebeld nadat er overleg is geweest met de chirurg.

En het voorstel is geworden om 430 cc te plaatsen..

Mij is verteld dat er altijd ongeveer 10% vanaf gaat dus kom dan rond de 380cc uit....dat zou dan de maat 5 zijn.

Die vond ik mezelf ook het mooiste staan....

En ik heb al een datum gekregen: 25 maart...pffffffff spannend...!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mag ook 25-3 leuk!

Ik heb ook4-5-6 gepast.. Nr 4 vond ik geen verschil,5 leek er alwel op en 6 vond ik mooi..

Ik krijg 480cc dus kunnen we samen aftellen ;). Nu nog wachten op de tijd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik word door van Onselen geholpen!!!

Hoop dat ik de topic dan nog kan vinden......snap het forum niet helemaal!!! hahahahahha

Heeeey das toevallig Rosanne...jij ook bij van Onselen??

Weet er iemand wat voor cup-maat het wordt als je 430 laat plaatsen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met de datum! spannend he :)

Het word nu aftellen! Ik ben gister geopereerd door van Onselen. Hij was erg vriendelijk en het is super gegaan. Hopelijk gaat het net zo goed bij jou!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel redelijk moet ik zeggen ...de pijn heb ik aardig onder controle!

Het is me tot nu toe meegevallen de Napijn wist ik alleen ,ik was als de dood voor de narcose ..pfff

Gelukkig ze waren daar allemaal zo meegaand en aardig dat ik mezelf helemaal heb overgegeven .

Moest er gisteren om 7.45 uur zijn om half negen naar de ok en om 9.50 was ik wakker dus lekker snel ....

Moest nog een uurtje rijden voor de terugweg dus we waren om 16.00 uur thuis...ja dan komt de ontlading effe....

Wel een slechte nacht gehad omdat je niet weet hoe je moet liggen hopelijk vannacht iets beter. Ik ga er maar vanuit dat het nu iedere dag een beetje beter gaat!

Xxx jolanda

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.