Ga naar inhoud

is de maat van de sportbh gelijk aan de bh maat?


Aanbevolen berichten

hallo dames,

even een vraagje:

is de maat sport bh die je hebt gekregen gelijk aan de bh maat die je na ong 3 maanden aan deed?

ik wil namelijk graag een d cup, maar krijg straks een sportbh maat c

die kan mij een antwoordt geven?

mvg cupc

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

bedankt voor je reactie, en dat komt dan inderdaad niet erg overeen.

welke maat had je van te voren aangegeven te willen hebben? en lijken ze kleiner dan een natuurlijke maat?

zijn er andere dames die ook een kleinere sportbh hebben dan gewone bh?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyhey

Mijn sportbh was uiteindelijk 75C ( schrok hier ook van ook al vond ik ze er mooi groot uit zien haha )

En ik draag nu verschillende maten welke het lekkerst zit; 70F, 75E, 75F en zelfs een 75G.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had geen maat aangegeven eigenlijk, ik had foto's laten zien van wat ik wilde. Bij m'n eerste protheses had ik aangegeven dat ik een volle C wilde en dat werd een D/E. Maar oogde veel kleiner. Nu heb ik er 200 cc bij gekregen en heb ik een F/G. Ik vind het eruit zien als een volle D. Probleem is bij protheseborsten dat je een bredere cup nodig hebt om deze om je borst heen te laten passen daarom zijn de bh maten vaak veel groter dan hoe het eruit ziet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ah vandaar dat ik dus eigenlijk wel groter uitkom.

maar is het dan niet zo dat ze lijken op een c cup? want ik wil wel iig een d cup omdat ik best een stel billen heb :106:

en ik alles graag in verhouding wil hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoii!! ik ben 2 weken geleden geopereerd en heb nu een sport BH 75 D aan,,, van het weekend stiekem alvast een bh gepast bij hunkemoller en had toen een 75 E aan en dit zat echt maar net aan! dus je komt vast op je gewenste D cup uit!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.