cupc Posted March 5, 2013 Share Posted March 5, 2013 hallo dames,even een vraagje:is de maat sport bh die je hebt gekregen gelijk aan de bh maat die je na ong 3 maanden aan deed?ik wil namelijk graag een d cup, maar krijg straks een sportbh maat cdie kan mij een antwoordt geven?mvg cupc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrea1983 Posted March 5, 2013 Share Posted March 5, 2013 Ik weet de maat van de kliniekbh niet, want ze knippen standaard de maten eruit. Ik heb wel zelf een sportbh gekocht van de Hema, deze is 80C terwijl ik bh maat 75F/G heb. Komt dus niet erg overeen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
cupc Posted March 5, 2013 Author Share Posted March 5, 2013 hoi,bedankt voor je reactie, en dat komt dan inderdaad niet erg overeen.welke maat had je van te voren aangegeven te willen hebben? en lijken ze kleiner dan een natuurlijke maat?zijn er andere dames die ook een kleinere sportbh hebben dan gewone bh? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snne Posted March 5, 2013 Share Posted March 5, 2013 HeyheyMijn sportbh was uiteindelijk 75C ( schrok hier ook van ook al vond ik ze er mooi groot uit zien haha )En ik draag nu verschillende maten welke het lekkerst zit; 70F, 75E, 75F en zelfs een 75G.xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrea1983 Posted March 5, 2013 Share Posted March 5, 2013 Ik had geen maat aangegeven eigenlijk, ik had foto's laten zien van wat ik wilde. Bij m'n eerste protheses had ik aangegeven dat ik een volle C wilde en dat werd een D/E. Maar oogde veel kleiner. Nu heb ik er 200 cc bij gekregen en heb ik een F/G. Ik vind het eruit zien als een volle D. Probleem is bij protheseborsten dat je een bredere cup nodig hebt om deze om je borst heen te laten passen daarom zijn de bh maten vaak veel groter dan hoe het eruit ziet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cupc Posted March 5, 2013 Author Share Posted March 5, 2013 ah vandaar dat ik dus eigenlijk wel groter uitkom. maar is het dan niet zo dat ze lijken op een c cup? want ik wil wel iig een d cup omdat ik best een stel billen heb en ik alles graag in verhouding wil hebben Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hello Titty! Posted March 5, 2013 Share Posted March 5, 2013 hoii!! ik ben 2 weken geleden geopereerd en heb nu een sport BH 75 D aan,,, van het weekend stiekem alvast een bh gepast bij hunkemoller en had toen een 75 E aan en dit zat echt maar net aan! dus je komt vast op je gewenste D cup uit!xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
cupc Posted March 5, 2013 Author Share Posted March 5, 2013 ah, dit lijkt er inderdaad wel op.hmm de consulente zei namelijk dat het grote c kleine d zou zijn, vandaar sport bh c.wil graag dat het ook een d lijkt, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snne Posted March 5, 2013 Share Posted March 5, 2013 Ik vind dat die van mij zeker wel ogen als een D. Kijk anders even in m'n fotoalbum Kben met 350cc van een 70A naar 75F, 75E, 70F, 75G gegaan.. xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
tjikkie Posted March 5, 2013 Share Posted March 5, 2013 ik had kliniek bh 70D en daar bh 70E maar ogen als een C Link to comment Share on other sites More sharing options...
cupc Posted March 7, 2013 Author Share Posted March 7, 2013 ben nogmaals gaan passen, en mijn omvang is door het afvallen inderdaad afgenomen.ze hebben nu een 80d sportbh voor me besteld, echt zo benieuwd hoe het er straks uit gaat zien Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted March 7, 2013 Share Posted March 7, 2013 spannnnennnnnd Link to comment Share on other sites More sharing options...
cupc Posted March 7, 2013 Author Share Posted March 7, 2013 en nu moet ik nog 4 weken wachten, aaaaaah wil nu wel mijn twins hihi Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted March 7, 2013 Share Posted March 7, 2013 wacht maar tot NA je bv Dan gaat je dat 'geduld' nog veel meer opbreken hahahaha ( ) maar dan heb je wel Maak een ticker, dan telt die met je mee af xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
cupc Posted March 10, 2013 Author Share Posted March 10, 2013 haha, oke ik ga dan blij zijn met mijn boobs! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.