Ga naar inhoud

Bh maat opmeten


Aanbevolen berichten

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste Reactie

1 week po en nu al cup D. Maar mn omvang is van75 naar 79 gegaan door vocht.

Dus als boobs nog groeien en mn omvang weer normaal word.... worden ze nog groter!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu 15 cm verschil. Maakt het een 75E tot 75F.

Maar sportbh maat is 75C...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm ik heb nu 19 cm verschil maar ik wil wel weer 5 kilo afvallen waardoor mijn omvang hopelijk weer wat minder word....

Ik heb nog geen bh gepast dus ben benieuwd of het straks klopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ehmmm, volgens het tabel zou ik een F cup moeten hebben, nou dat kan echt niet! Het ziet er helemaal niet zo uit!! En ik wilde een grote C :D

Ik zie wel als ik echt wat ga passen, maar ben een beetje ongerust geworden :22:

Trouwens mijn omvang onder de borsten is 5 cm kleiner dan voor mijn bv, hebben jullie daar een verklaring voor? Ze hebben toch niet mijn ribben weggehaald uaaaa :20::14:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou voor mij klopt het ook echt niet. Onder 80 cm en boven 101= 21 cm, zou een G zijn. Ha Ha, ben toch blij met mijn D hoor!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zeg tabel de prullenbak in!! maar corine.. is het voor jou nog niet een beetje vroeg om bh maat definitief vast te stellen? zie dat je 8 maart geholpen bent en een D cup met 21 cm verschil vind ik wel vreemd.. gefeliciteerd btw met je boobs!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja corine, denk dat jij nog even moet wachten ;)

Mag pas vanaf 6 weken po he hahahahahaha ;)

Hè jammer! Ha Ha, ja ze staan nu natuurlijk nog erg hoog. Oké oké, zal nog een paar weken wachten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja BB, je had helemaal gelijk! Je weet wat ik beloofd heb. Laat het tzt maar weten ;)

Margaretha, je kijkt heel anders naar je eigen borsten dan dat anderen dat doen. Die van jou zijn echt niet klein hoor! Maar hoe dan ook, het is geen wedstrijdje: wie heeft het eind van het jaar de grootste borsten? Maar gewoon of je zelf blij bent met het resultaat. Dat zal vast en zeker zo zijn toch? Ik zou die man bijna knuffelen.... zo blij ben ik met wat hij voor me gedaan heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Lieve dames,

ik ben ontzettend blij met mijn grote borsten, maar waar ik ook kwam, het opmeten van de juiste maat schijnt echt moeilijk te zijn, want geen enkele bh zat me lekker. Ik heb al de tijd in een verkeerde maat gelopen. Toen ik bij dit artikel keek ging er een wereld voor me open. misschien is het al eens vermeld maar deze manier van borsten opmeten kende ik nog niet. en je raadt het al.. ik zit nu in een perfecte bh maat. ik wilde jullie dit artikel niet onthouden ;-)

Maat controleren

Zoals gezegd is de juiste maat het belangrijkste voor het vinden van de juiste bh. Voor veel vrouwen is het moeilijk om dit zomaar te bepalen en zoeken daarom hulp bij een betere lingeriezaak. Toch kun je dit heel gemakkelijk thuis opmeten, het enige wat je er voor nodig hebt is een meetlint. Dit kun je het beste eerst wikkelen om je ribbenkast direct onder je boezem. Vervolgens meet je de omvang van je borsten over het volste deel. Het verschil tussen het aantal centimeters van je ribbenkast en het volste deel van je borsten bepaalt je cupmaat.In het onderstaande overzicht vind je welke maat bij jou past.

  • 0 tot 1 centimeter = AA cup
  • 1 tot 2,5 centimeter = A cup
  • 2,5 tot 6 centimeter = B cup
  • 6 tot 9 centimeter = C cup
  • 9 tot 11,5 centimeter = D cup
  • 11,5 tot 15 centimeter = DD cup of E cup
  • 15 tot 18 centimeter = F cup
  • 18 tot 20 centimeter = G cup

Voor de ondermaat kies je een maat die bij jou aantal gemeten centimeters in de buurt ligt. Als dit 78 centimeter is dan kun je het beste kiezen voor bh-maat 80. Als je bh dan nog steeds niet prettig aanvoelt kun je ook een ander model proberen. Er zijn verschillende typen bh’s te koop zoals de naadloze, push-up, sport, gevulde, minimizer en met een halve cup.

Ik denk echt niet dat dit juist is ik zou dan namelijk (zonder bv) nu al een dd hebben ik heb dit echt niet :o ik heb soms een grote b en ik draag soms een c en dit is dan idd 70 of 75 c en een 80 b. Waarschijnlijk klopt dit alleen maar bij bv borsten :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk echt niet dat dit juist is ik zou dan namelijk (zonder bv) nu al een dd hebben ik heb dit echt niet :o ik heb soms een grote b en ik draag soms een c en dit is dan idd 70 of 75 c en een 80 b. Waarschijnlijk klopt dit alleen maar bij bv borsten :P

Volgens mij is deze tabel alleen voor boobs na een bv ;)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou hier ook de prullebak in...:)

Zou een G moeten hebben! Nou dat mocht ik willen hahaha

een Dtje..niks meer (helaas) en niks minder:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.