m88 Posted March 4, 2013 Share Posted March 4, 2013 hoi dames, ik krijg de 19e mijn borstvergroting. ik ben al op consult geweest en ik twijfel nu tussen de 300 en 350 cc ik heb nu een 75 a cup.. ik wil graag een c cup maar geen d! tijdens het consult kreeg ik een speciale bh aan en ik vond het er heel mooi uit zien.. alleen nu ben ik bang dat als ik de operatie gehad heb en ik wil een bh met vulling of push up dat ze dan heel groot lijken wie van jullie heeft ook een 300 of 350 cc genomen met een a cup? en welke maat heb je nu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted March 4, 2013 Share Posted March 4, 2013 Hoi hoi Welkom op het forum!! Bij wie ben je op consult geweest? Bij dr. Koopmann toevallig? En welk merk prothesen krijg je? Welk profile? Allemaal belangrijk om enigszins inzicht te krijgen in welke maat je ongeveer zou kunnen krijgen.... ALs je zekerweten GEEN D wilt.. dan denk ik dat 350 te veel gaat zijn, maar nogmaals het ligt aan het profiel en aan het merk.. Heb je voorbeeldfoto's meegenomen naar je pc? Welke omvangsmaat heb je eigenlijk? 75? xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
m88 Posted March 4, 2013 Author Share Posted March 4, 2013 hoi het merk is: McGhan/Natrellehet profile.. geen idee..ik laat het uitvoeren in boerhaave in amsterdam dr van der weijik heb maat 75 aik zou het niet erg vinden als het een kleine d is maar ik graag een volle cgroetjes x Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted March 4, 2013 Share Posted March 4, 2013 ow okeeeeeeee Worden het dan anatomische prothesen?? Ik weet dat van der Weij dat vaak plaatst.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
m88 Posted March 4, 2013 Author Share Posted March 4, 2013 nee het worden ronden Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted March 4, 2013 Share Posted March 4, 2013 hm.. ga ik ff zoeken.... ...... niet gevonden.. tenzij je low projection krijgt. maar daarmee ga je geen C/D halen... Sorry, heb toch echt meer info nodig Link to comment Share on other sites More sharing options...
m88 Posted March 4, 2013 Author Share Posted March 4, 2013 oke, ik reageer niet zo snel.. ik kom hier voor het eerst op deze site en vind het nog een beetje ingewikkeld allemaal Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted March 4, 2013 Share Posted March 4, 2013 t went snel, en voor je het weet ben je hier verslaafd aan (ik had mijn vorige bericht nog bewerkt.. had je dat gezien?) Link to comment Share on other sites More sharing options...
m88 Posted March 4, 2013 Author Share Posted March 4, 2013 ja heb het nu gelezenik heb helaas niet in mijn papieren staan wat voor profile het wordmaar een vriendin van me heeft ook een bv gehad en zij gaat haar gegevens opvragen zodat ik er meer inzicht in hebik wil het zelfde als haar maar dan het liefst een slagje kleiner dus ik denk dat toch de 300 cc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cattie Posted March 4, 2013 Share Posted March 4, 2013 Ik ben nieuw hier. Ik zou graag ook van 75 A naar een C willen gaan. Weet iemand mij hier te vertellen wat de beste zijn? Want dat is toch beangrijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.