Ga naar inhoud

Kel, BV in buitenland


kelinka

Aanbevolen berichten

Hallo lieve mensen

Ik heb Eind januari mijn BV laten doen in Tsjechie, dit is mijn woonpaats.

Nu inmiddel dus al ruime tijd verder maar mijn linker borst heeft nog steeds een soort van

bobbel aan de boven kant. Heb een borstband gekregen maar die hoefde ik mar twee weken te dragen.

Krijg weinig informatie van mn PC. Heb 300 mn achter de spier. Zou ik mijn borstband langer kunnen dragen en strakker kunnen

doen zodat de linker nog indaalt, zou dit geen problemen geven voor de rechter die al wel goed is, en beschadig ik niks als ik de band te strak toe ?

Veel vragen, hoop dat iemand mij wat verder kan helpen want met deze pc kom ik niet veel verder

alvast heel erg bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kelinka

Welkom op dit forum!

Als ik het goed begrijp ben jij nu een week of 5 of 6 post-operatief? Je zou de band zeker nog kunnen dragen dan! Hier wordt meestal geadviseerd de band 6 weken te dragen! Maar het mag ook langer!

De band zorgt er alleen voor dat je 'te hoge borst' daalt, omdat hij daar op drukt. Je zou ook een dikker rolletje om je band kunnen doen bij je hogere borst, zodat deze extra druk krijgt, zonder dat de andere nog verder zakt.

Over het dragen van de band, hoe en hoe strak, heeft iemand hier eens een topic gemaakt. Ik zal de link hier even plakken, dan kun je kijken hoe het moet en of je het goed doet. Het is namelijk wel heel belangrijk dat je hem goed draagt.

Hij mag zeker strak, al moet hij niet gaan knellen (je moet wel nog kunnen ademhalen ;) )

Sokken erover schuiven (waar je de neus uitgeknipt hebt) voor onder je oksels, tegen het snijden van de band onder je oksels, is een goed idee. Dan heb je er minder last van :)

Dit is de link:

http://www.borstenforum.com/topic/6014-dragen-van-de-band-drukband/

Heel veel succes!!

Mocht je een foto willen plaatsen, dan kunnen wij ook eens kijken hoe hoog hij zit...

Echter, dat is aan jezelf om te bepalen, of je dat wilt :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo BB

Heel erg bedankt in ieder geval voor de snelle reactie.

ze doen hier in Tsjechie alles een beetje anders. Vandaar ook alleen twee weken de band.Heb even op die link gekeken, heel anders dan hoe ik het moest doen, Ik moest de band op 1 cm vanaf de tepel dragen. Nou is het waar dat mn linker borst altijd een beetje een klier was. Na mn borstvoeding bleef deze borst ook gewoon melk geven, altijd iets met links. Linker is ook iets groter dan de rechter maar ik wil dit zo laten. Ik zal vandaag even een foto plaatsen als ik kan vinden hoe.En met dat rolletje is inderdaad erg goed tip, zal ik even proberen.

xxx kel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.