Ga naar inhoud

Gezocht: de famous spike-bh ;)


engelke69

Aanbevolen berichten

ABKD0018.jpg

ik vind hem enkel in maat B... Zou hem heel graag willen voor op Graspop.


Moest ik hem echt niet vinden, maak ik hem zelf wel maar daar is zooooveel werk aan :D

Dus als iemand hem toevallig ergens moest tegenkomen in grotere maat (zou moeten bestaan want de modellen op de foto's hebben zeker geen B!) laat zeker iets weten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeey

Inderdaad byna overal op internet tot de b cup!

Ik heb wel deze site gevonden met gouden spikes weet niet of je er iets aan heb?

http://www.uwantisell.nl/gogo-tops-spiked-gogo-dancer-bh-goudkleurig.html

xx

Ook te klein vrees ik. BB heeft geschat op F-cup...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

:45:

Wel wachten met bestellen tot 6 weken po he. Ik geef geen garanties hahaha

Jaja, sowieso. Moet hem ook pas voor eind juni hebben.

Maar ben eens aan het rondkijken en het valt op dat je enkel B vind...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien beter voor een corset met studs kijken??

ALs je die gevonden krijgt, zónder cups erin ... en dan met een rijgveter aan de achterkant, dan past het altijd :43:

tumblr_m5fp5z1qS61ql3m39o1_500.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh, mijn sportbh is 80D dus ik vrees (als ik dat hier zo allemaal lees) dat het toch te klein gaat zijn. Maar ik heb het zeker opgeslagen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hier hetzelfde probleem!!! wilde ook graag die BH... maar die gaan niet verder dan D cup.. en dat is met nog heel veel meer dingen zo! pff dat is echt het enige nadeel van big boobs..

volgens mij denken ze dat vrouwen met hogere cup dan D... dik of bejaard zijn..

want er is weinig sexy's in deze maten te vinden :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb em nog niet besteld omdat ik mijn uiteindelijke maat nog niet weet.

Dr. Nelissen blijft er bij dat ik, afhankelijk van het model, een D of een E zou hebben.

Dus als ik in dat model een D zou hebben, zou het lukken.

Ik ga hem binnenkort wel eens bestellen, en als hij niet past, vind je hem hier in het "verkoop-hoekje" :)

Die duurdere met de spikes vind ik iets tè. Als ik dat op een Metal-festival aandoe, steek ik gegarandeerd iemand zijn oog uit :D

En dat plastic-vlees-ding, vind ik maar raar :) je vind dat ook zonder de opgeplakte tepels (in de plaats van een bh) maar met die tepels... strange :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik ga em niet bestellen.

De Sapph-bh's zeggen me dat ik een 75F heb (Damn, Best_Boobie, je hebt weer eens gelijk :45: )

Dus ik zal hem zelf moeten maken. Tenzij iemand em nog ergens vind in F...

Toch al dikke merci om te helpen zoeken... :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga em niet bestellen.

De Sapph-bh's zeggen me dat ik een 75F heb (Damn, Best_Boobie, je hebt weer eens gelijk :45: )

Dus ik zal hem zelf moeten maken. Tenzij iemand em nog ergens vind in F...

Toch al dikke merci om te helpen zoeken... :)

Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :45:

Ik moest al lachen om de post voor deze, dat je een D kreeg.... Toevallig zag ik op een post-it blaadje op mijn bureaublad van de computer dat ik een F voorspeld had bij jou, en dus zat er al een reactie in mijn hoofd, maar je hebt het zelf al uitgevogeld :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.