Ga naar inhoud

Even voorstellen..


Chantixx

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben Chantal, 23 jaar, weeg 56 kilo en ben 1.68m.Heb een cup 75A. De verhalen die ik hier lees van voor de operatie komen mij heel bekend voor. Gewoon in het dagelijks leven kan je het aardig verbergen door middel van bh's. Maar als ik dan een vrouw op tv zie met mooie borsten dan denk ik wel echt van grr! waarom heb ik dat niet?! Hetzelfde verhaal op het strand.. Zou toch fijn zijn dat je gewoon lekker zelfverzekerd bent in een bikini..Het beinvloed je zelfvertrouwen behoorlijk.

Nu ben ik er al een hele tijd over aan het denken om een bv te overwegen. Alleen ben ik een behoorlijke pieperd qua naalden :44: Al moet ik zeggen dat ik een oorcorrectie onder plaatselijke verdoving gedaan heb en de spuiten in mn hoofd toen achteraf zijn meegevallen. Maar wat was ik bang haha.

Ik ben op dit forum terechtgekomen omdat ik eigenlijk geen idee heb waar ik moet beginnen. klinieken genoeg...en een heleboel informatie te verwerken waarvan ik nog niet eens een idee heb. Maar het gaat toch om je lichaam en het is natuurlijk van groot belang dat het resultaat goed lukt en je vertrouwen in je pc hebt. Dus ik zal hier een hoop rond gaan lezen en ondertussen verder vast sparen zodat ik tegen de tijd genoeg info heb kunnen verzamelen.

complimenten voor de duidelijke verhalen en foto'.sErvaringen lezen is altijd prettig!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Welkom op het forum!!

Verhalen genoeg hier idd!

Lees je maar goed in, dan zie je vanzelf waar je je goed bij voelt om op consult te gaan!

Rechtsboven is een zoekbalk, moet je op iets specifieks willen zoeken. (arts, kliniek, ander trefwoord)

Bij vragen: shoot!

Heel veel lees- en forumplezier!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom en veel plezier met het lezen! Pas op, het werkt erg verslavend :01:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.