patricia85 Posted October 20, 2009 Share Posted October 20, 2009 hee dames zoals je kon lezen mn vorige topic heb ik vandaag concult gehadik wilde een volle c of kleine d maar nu gaat de dokter voor 400cc en schrik ik best is dat niet veel te groot??wie heeft dit ook gedaan en heb je foto,s pb me dan even je ww graag alvast bedankt Link to comment Share on other sites More sharing options...
bloodelf Posted October 20, 2009 Share Posted October 20, 2009 Hey, Ik schrok eerst ook van mijn aantal cc's, 475 heb nu al van meerdere foto's gezien en ik vind het eigenlijk wel mooi hoor echt niet te groot. Ik moet het nog wel ff af88 omdat ik dus nog 2 dagen moet. Hoe het zal uitvallen.Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
patricia85 Posted October 20, 2009 Author Share Posted October 20, 2009 hoi hoioke dus jij mag over 2dagen al:) en waar ga jij het laten doen???wat voor cub heb je nu dan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest marije55 Posted October 20, 2009 Share Posted October 20, 2009 Patricia, ik heb 445 cc en kwam uit op een E.Als je foto's wil zien moet je het me maar ff laten weten.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
patricia85 Posted October 21, 2009 Author Share Posted October 21, 2009 hoi hoi marije heel graag zit er nog veel verschil dan in?400 en wat jij hebt Link to comment Share on other sites More sharing options...
queentje Posted October 21, 2009 Share Posted October 21, 2009 Ik heb 395c. Ik ben iets langer(1.67), maar het zelfde gewicht. Ik vind het prachtig en ben er HEEL blij mee !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
patricia85 Posted October 21, 2009 Author Share Posted October 21, 2009 hee queentje magik je ww zodat ik foto,s kan zien:_ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Carola2 Posted November 9, 2009 Share Posted November 9, 2009 Hai,Ik heb 380 CC gekregen en vind ze echt niet te groot.Ik ben van 75 AA naar 75 D gegaan.Linkje naar de foto's staan onder mijn berichtje, ww staat in mijn profiel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pickwickje Posted November 9, 2009 Share Posted November 9, 2009 Hai hai,Ik heb 395cc en ben van een lege B naar een volle C gegaan. Mijn foto's staan in mijn album en mijn wachtwoord in mijn profiel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Excella Posted November 9, 2009 Share Posted November 9, 2009 Hi, Ik heb 360cc... is dan wel geen 400, maar wou alleen zeggen dat het best meevalt. Denk dat 400cc niet superveel groter zou zijn geweest bij mij. Ik zou er niet over inzitten. Je went er zo ontzettend snel aan. Ik ging van een A/B naar een D met 360cc. En in een truitje ziet bijna niemand het. (met dikke push up bh's had ik bijna hetzelfde effect, alleen nu is het van mezelf). Groetjes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Booby Posted November 10, 2009 Share Posted November 10, 2009 Ik heb 360cc... is dan wel geen 400, maar wou alleen zeggen dat het best meevalt. Denk dat 400cc niet superveel groter zou zijn geweest bij mij. Ik zou er niet over inzitten. Je went er zo ontzettend snel aan. Ik ging van een A/B naar een D met 360cc. En in een truitje ziet bijna niemand het. (met dikke push up bh's had ik bijna hetzelfde effect, alleen nu is het van mezelf).Hoi, hier hetzelfde verhaal maar dan met 350 cc............ Link to comment Share on other sites More sharing options...
guapamalaga Posted November 10, 2009 Share Posted November 10, 2009 Ik ben met 430cc van een lege B naar een volle D gegaan, misschien zelfs E!? Het is nog maar 13 daagjes geleden, dus het is nog afwachten en kijken hoe mijn boobies uiteindelijk gaan worden.Ben trouwens klein van stuk 1.60, en weeg zo'n 57 kilo. Ik ben blij dat DR Koeijers deze grote heeft gekozen in de OK, want ik twijfelde nog tussen 380 en 430cc............Liefs Guapamalaga Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest trinitykids Posted January 25, 2010 Share Posted January 25, 2010 hi pickwickje,wat zijn ze mooi geworden.het ziet er bij mij ongeveer hetzelfde uit als bij jou voor je bv.ben alleen nu heel benieuwd wat het gaat worden bij mij, want ik krijg 405 cc achter de spier, en zou dan van een lege d naar een volle d gaan, maar zie dat jij minder cc hebt maar een groter stap maakt.zoals het er uitzag met prothese in bh vond ik ze mooi, nu nog in het echt maar dat weet ik maandag.groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlinder Posted January 27, 2010 Share Posted January 27, 2010 Ik 500CC van een kleine C naar een volle D/E,daar ben ik nog niet uit..nu bijna 3 maanden geleden.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Poppy Posted January 27, 2010 Share Posted January 27, 2010 Ik zou eerst 400 krijgen, maar omdat mij dit te veel leek, heb ik dit maar niet gedaan en heb k 360 gekregen, ben nu op een 80d uitgekomen, achteraf gezien had ik best 400 gewild! Link to comment Share on other sites More sharing options...
patricia85 Posted January 27, 2010 Author Share Posted January 27, 2010 hee poppy zou ik je ww mogen ben wel benieuwd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlinder Posted January 28, 2010 Share Posted January 28, 2010 LOL,ja en ik ook? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest trinitykids Posted January 29, 2010 Share Posted January 29, 2010 ik ben ook zo brutaal om je ww te vragen, ik krijg maandag a.s. 406 cc als het goed is om naar een volle D te gaan.groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kalleee Posted April 22, 2010 Share Posted April 22, 2010 hee dames zoals je kon lezen mn vorige topic heb ik vandaag concult gehadik wilde een volle c of kleine d maar nu gaat de dokter voor 400cc en schrik ik best is dat niet veel te groot??wie heeft dit ook gedaan en heb je foto,s pb me dan even je ww graag alvast bedanktheey patricia k ben gister voor consult geweest bij de boerhaave en heb ook een kleine b peren noem ik het altijd haha maar heb ook 400 cc op de spier aangeraden gekregen en word 4 mei al geholpen maar ben zo bang dat niet mooi is ?? of veel te groot ??nou hoop dat ik wat van je hoor groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts