Ga naar inhoud

wie nog meer ongeveer rond 400cc


Aanbevolen berichten

  • 3 weeks later...

Hai,

Ik heb 380 CC gekregen en vind ze echt niet te groot.

Ik ben van 75 AA naar 75 D gegaan.

Linkje naar de foto's staan onder mijn berichtje, ww staat in mijn profiel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

Ik heb 360cc... is dan wel geen 400, maar wou alleen zeggen dat het best meevalt. Denk dat 400cc niet superveel groter zou zijn geweest bij mij.

Ik zou er niet over inzitten. Je went er zo ontzettend snel aan. Ik ging van een A/B naar een D met 360cc. En in een truitje ziet bijna niemand het. (met dikke push up bh's had ik bijna hetzelfde effect, alleen nu is het van mezelf).

Groetjes!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 360cc... is dan wel geen 400, maar wou alleen zeggen dat het best meevalt. Denk dat 400cc niet superveel groter zou zijn geweest bij mij.

Ik zou er niet over inzitten. Je went er zo ontzettend snel aan. Ik ging van een A/B naar een D met 360cc. En in een truitje ziet bijna niemand het. (met dikke push up bh's had ik bijna hetzelfde effect, alleen nu is het van mezelf).

Hoi, hier hetzelfde verhaal maar dan met 350 cc............

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben met 430cc van een lege B naar een volle D gegaan, misschien zelfs E!? Het is nog maar 13 daagjes geleden, dus het is nog afwachten en kijken hoe mijn boobies uiteindelijk gaan worden.

Ben trouwens klein van stuk 1.60, en weeg zo'n 57 kilo. Ik ben blij dat DR Koeijers deze grote heeft gekozen in de OK, want ik twijfelde nog tussen 380 en 430cc............

Liefs Guapamalaga

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
Gast trinitykids

hi pickwickje,

wat zijn ze mooi geworden.

het ziet er bij mij ongeveer hetzelfde uit als bij jou voor je bv.

ben alleen nu heel benieuwd wat het gaat worden bij mij, want ik krijg 405 cc achter de spier, en zou dan van een lege d naar een volle d gaan, maar zie dat jij minder cc hebt maar een groter stap maakt.

zoals het er uitzag met prothese in bh vond ik ze mooi, nu nog in het echt maar dat weet ik maandag.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

hee dames

zoals je kon lezen mn vorige topic heb ik vandaag concult gehad

ik wilde een volle c of kleine d maar nu gaat de dokter voor 400cc en schrik ik best is dat

niet veel te groot??wie heeft dit ook gedaan en heb je foto,s pb me dan even je ww graag

alvast bedankt

heey patricia

k ben gister voor consult geweest bij de boerhaave en heb ook een kleine b peren noem ik het altijd haha maar heb ook 400 cc op de spier aangeraden gekregen en word 4 mei al geholpen maar ben zo bang dat niet mooi is ?? of veel te groot ??

nou hoop dat ik wat van je hoor

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.