Ga naar inhoud

Papajo : 7 maart 2013 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Hoi,

jippie!! Jij hebt het lekker achter de rug meid:). Ik hoop dat het een beetje te doen is met de pijn en je kan slapen. Ik denk dat ik ook direct een peukie en een bakje koffie zal nemen straks hahaha.

Ik vind het al " erg" dat je niet mag roken, zeker als je zo zenuwachtig bent pffff. Ben benieuwd naar je 1e foto's. Ik vind het voor mezelf nu ook steeds spannender worden en ben ook zooooo bang voor de narcose, die naald...ieuwwwwwwwwwwwwwwwwww

Liefs van Odie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi,

jippie!! Jij hebt het lekker achter de rug meid:). Ik hoop dat het een beetje te doen is met de pijn en je kan slapen. Ik denk dat ik ook direct een peukie en een bakje koffie zal nemen straks hahaha.

Ik vind het al " erg" dat je niet mag roken, zeker als je zo zenuwachtig bent pffff. Ben benieuwd naar je 1e foto's. Ik vind het voor mezelf nu ook steeds spannender worden en ben ook zooooo bang voor de narcose, die naald...ieuwwwwwwwwwwwwwwwwww

Liefs van Odie

Hey,

Zo bang als dat ik was, zo erg is het me meegevallen. Echt waar!

Men heeft me echt op m'n gemak gesteld daar. Super vriendelijk en een goede uitleg.

Met pijnstillers is het goed te handelen. Wist vannacht alleen niet goed meer hoe ik liggen moest.

Doe nu elk kwartier m'n oefeningen en dat helpt ook tegen de pijn.

Ik heb al wel gerookt, maar de peuk smaakt me niet echt. Misschien dat ik nu wel van het roken afkom. Beterrrr!

Groetjes van Jolanda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Papajo,

Hoe gaat het nu, ik zie dat je een redelijk goede nacht hebt gehad. Ja ik heb gehoord dat die oefeningen echt helpen. Vind het fijn dat de narcose ook erg is meegevallen. Nu lekker laten verwennen door je mannetje en beentjes op de bank. Heb je al gekeken naar het resultaat. Ik durfde de eerste twee dagen mijn BH niet uit te trekken dat vond ik zo eng. Maar ook dat viel mee achteraf. Vond ze in het begin erg groot, maar nu 11 dagen later worden ze steeds mooier. Ik ben vreselijk BLIJ met mijn boobies :53:

Fijne dag xx

Monique

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Papajo,

Hoe gaat het nu, ik zie dat je een redelijk goede nacht hebt gehad. Ja ik heb gehoord dat die oefeningen echt helpen. Vind het fijn dat de narcose ook erg is meegevallen. Nu lekker laten verwennen door je mannetje en beentjes op de bank. Heb je al gekeken naar het resultaat. Ik durfde de eerste twee dagen mijn BH niet uit te trekken dat vond ik zo eng. Maar ook dat viel mee achteraf. Vond ze in het begin erg groot, maar nu 11 dagen later worden ze steeds mooier. Ik ben vreselijk BLIJ met mijn boobies :53:

Fijne dag xx

Monique

Fotooooo ;)

Hahaha

Wat fijn dat jullie allemaal zo goed herstellen,dat stelt mij weer gerust voorde 25e hihi..

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeerd!!!!!!!

En wat heerlijk dat je je best oké voelt:)

Ik heb ook echt veel aan de oefeningen gehad, vooral blijven doen :)

Oeeee wat spannend, hihi

X Jackie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jolanda,

ohh gelukkig is de narcose je meegevallen. Daar maak ik mij dus echt het meeste druk om! pff. Heb je een roesje gekregen?? Ik ga morgen even bellen anders of ze dit doen of dat ze een of ander middel kunnen geven dat ik wat rustiger word. Ik hoop dat dat mogelijk is. De prik en de narcose dat is het enige waar ik op dit moment alleen maar aan kan denken. De papieren zijn in huis (alleen nog tekenen) en dan staat alles definitief vast.

Ik hoop dat je vannacht een betere nacht heb en lekker kunt slapen. zo te lezen gaat het je allemaal goed af. Heb je trouwens ook onder de borstspier geplaatst gekregen? Ik geloof van we he?

Liefs van Odie

Hey,

Zo bang als dat ik was, zo erg is het me meegevallen. Echt waar!

Men heeft me echt op m'n gemak gesteld daar. Super vriendelijk en een goede uitleg.

Met pijnstillers is het goed te handelen. Wist vannacht alleen niet goed meer hoe ik liggen moest.

Doe nu elk kwartier m'n oefeningen en dat helpt ook tegen de pijn.

Ik heb al wel gerookt, maar de peuk smaakt me niet echt. Misschien dat ik nu wel van het roken afkom. Beterrrr!

Groetjes van Jolanda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Odie, ook ik zag als een berg tegen de narcose op. Maar echt waar: het is 0% nodig je druk te maken hoor! De anesthesisten weten precies hoe ze je ontspannen kunnen krijgen, maken een grapje, informeren naar je vakantieplannen oid, leggen uit wat ze doen... En voor je het weet zak je heerlijk weg! Echt niet meer over piekeren! :)

Anneke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iets beter als gisteren ..maar je weet op een gegeven moment niet meer hoe je moet liggen en hoe je eruit moet komen...Dus zit nu al vanaf half 6 beneden.

Man lief is weer naar bed gegaan..was helemaal kapot moet ook de hele dag weer werken ...

Hahah durf niet te kijken ben bang dat id de bh niet meer omkrijg ...zit zo strak en het lijkt mij een opluchting als die effe los is pfff wat een druk oefent dat ding op mijn borst .

Ach vandaag de derde dag dus nu elke dag een beetje beter toch???:)

groetjes jolanda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat klopt Jolanda vanaf nu zal het snel beter gaan. Ik had dat ook hoor. Ik durfde de eerste drie dagen ook niet te kijken, hahaha, bang dat ze eruit zouden vallen de prothesen en dat ik mijn bh niet meer vast zou krijgen. :45:

Spoedig herstel

Gr. Monique

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd!! Heerlijk gevoel nu hè, nu alles achter de rug is. Even herstellen en dan alleen nog maar genieten!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi , vanaf vandaag gaat het steeds beter ..heb nog voor twee dagen Celebrex. met de paracetemol ben ik gestopt de pijn is te handelen .

De eerste week zit erop het aftellen is begonnen pfff nog 5 weken Hahaha.

Slecht geslapen afgelopen week ,elke ochtend rond een uurtje of 5 eruit aangedouwd door m'n mannetje ....een steuntje in de rug ( letterlijk en figuurlijk). :)

Verder moet ik proberen mezelf in te houden en me aan m'n rust te houden heb nl een eigen bedrijf ...horeca dus ja altijd druk in de weer en nu zit je thuis voor een controlfreak als ik valt dat niet mee....

Volgende week donderdag mogen de hechtingen eruit ben heel benieuwd wat de coach zegt ..zelf ben ik al tevreden over het resultaat tot nu toe ...en volgens jullie worden ze alleen nog maar mooier :)

Een lekker moment op de dag is als de bh en martelband af zijn HEERLIJK!!

Foto's volgen morgen weer dan zijn we 10 dagen naar de operatie!!

Wordt vervolgd :)

Groetjes Jolanda xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.