Ga naar inhoud

Papajo : 7 maart 2013 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste Reactie

Heeeeel veel succes morgen! Ik ga je zeker volgen ik ben de 29e april aan de beurt bij Van Onselen. Ik hoop dat je vannacht een beetje kunt slapen.

Liefs van Odie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel succes, ik was pas echt zenuwachtig toen ik op die operatietafel lag pfff. maar echt, het steld niet veel voor.. het komt allemaal goed.. bij mij valt de pijn ook reuze mee dus ik hoop bij jou ook. toen ik wakker werd wou ik gelijk kijken.. suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben weer thuis!

Al met al is het mij 100% meegevallen. Ik was erg benauwd voor de narcose (nare ervaring mee), maar de anesthesist heeft mij goed op m'n gemak weten te stellen... ondanks het taalverschil.

Om 08:30 uur richting de OK gebracht en om 09:50 uur werd ik wakker.

Niet misselijk, alleen een hele, droge mond en een vieze smaak.

De pijn is nu nog goed te handelen!

Wel veel druk op de borst en een beetje kortademig, maar daar heb ik oefeningen voor mee gekregen. Ook spierpijn!

Het is 380cc geworden... en ja, ik heb weer boobs.

Ben zooooo blij!

Over 2 weken mogen de hechtingen eruit... ben heel benieuwd hoe het er dan uit zal zien.

Nu lekker thuis aan de koffie en de ontlading over me heen laten komen.

M'n mannetje zorgt goed voor mij!

Foto's en up-dates volgen!!!

Groetjes & xx

Jolanda

Link naar reactie
Delen op andere sites

nu effe een bakkie leut (met een peuk) om iets te ontzenuwen! :)

Foei, niet gezond he :D

Ik kan het roken tot nu toe gelukkig nog laten. Ik ga proberen niet te roken tot het weekend (dat zijn dan toch al 2 dagen)

Maar van mijn koffie heb ik net ook genoten :)

Ik had ook zo'n vieze smaak toen ik wakker werd. En dan kreeg ik nog niets te drinken. Gelukkig had ik in de auto flesje Aquarius liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn Jolanda dat alles goed is gegaan. Ook met jouw Engelke zo te lezen. Ben benieuwd hoe het is geworden. Jolanda goed de oefeningen doen en pijnstillers op tijd dan komt het helemaal goed!

Gr. Monique xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey koffieleutje gefeliciteerd met je boobies...en geniet maar lekker van je sigaretje. denk als ik aan de beurt ben dat ik ook eerst een glas cola en een sigaret wil van al de spanning hahaha.

fijn dat het allemaal zo goed is gegaan.

Xx mupke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.