Ga naar inhoud

Papajo : 7 maart 2013 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Goedemorgen ,

Ben een vrouw van 45 jaar altijd druk in de weer met mijn eigen zaak..zit in de horeca,

Heb de afgelopen 3 jaar in een burn out gezeten en daar nu uit pff gelukkig wat een ellende zeg!

Heb dus alles ook weer opgepakt ..was niet tevreden over me zelf ..dus gaan lijnen ondertussen 15kg afgevallen..weeg nu 61 kg en ben 1,70 lang.

Veel sporten dat is mijn passie deed ik voor de burnout ook al maar 3jaar lang kon ook dat mij niet meer trekken.. dus ja ik zit weer lekker in mijn vel!

Dus sport ook weer elke dag.

Jullie begrijpen natuurlijk dat na dat afvallen en sporten is er van mijn maatje 75b weinig over ..ze zijn totaal leeg ik noem het hangende theezakjes :)

De stoute schoenen aangedaan en een afspraak gemaakt bij ACCZ..met als gevolg dat ik daar voor een intake kon komen afgelopen vrijdag 22 maart.

Spannend dat ik het vond had natuurlijk al ontzettend veel gesurfd op het interneten las al van een evt. borstlift als ze totaal leeg zijn.

Eenmaal inZevenaar werd ik geholpen door Marielle wat een aardige vrouw en alles zeer deskundig uitgelegd..ik was gelijk om SUPER!!

Zij twijfelde ook of allleen een bv voldoende was of dat er ook een borstlift gedaan moest worden dus wilde ze dit eerst overleggen met v,Onselen,ze zou mij daar maandag over bellen,en dat gebeurde ook!

V.Onselen vond het in eerste instantie niet nodig mits ik dan wel voor een iets grotere borstprothese ging..had zelf nl met de intake de voorkeur aan pasvorm 4.. hij raadt dus 5 aan om een beter resultaat te krijgen.

Ik was best blij eindelijk gaat het dan gebeuren.

Afspraak gemaakt as donderdag om 7.45 uur in Bochelt zijn heb gisteren de definitieve afspraak binnen gekregen ...lekker vroeg dus Hahah

.

Nu wordt ik echt zenuwachtig het komt steeds dichter bij BRRR!!

Zijn er hier nog meer mensen die as donderdag geopereerd worden!

Groetjes Papajo :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi papajo,

Gefeliciteerd met je datum! Wat spannend voor je!!!

Ik ben vorige week door dr v onselen geopereerd samen met vijf meiden van dit forum :)

(emsi42, terry#, Daffie, Anne en Lunacy, oh en ik dat zijn er dus zes....volgens mij was er zelfs nog iemand)

Misschien vind je t leuk om onze verslagen te lezen en wellicht heb je er wat aan :)

Je intake was denk ik 22 feb hè? En je ingreep 7 maart, lekker snel!

Krijg je ze dualplane of voor de spier?

Groetjes,

Jackie

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi papajo, Gefeliciteerd met je datum! Wat spannend voor je!!! Ik ben vorige week door dr v onselen geopereerd samen met vijf meiden van dit forum :) (emsi42, terry#, Daffie, Anne en Lunacy, oh en ik dat zijn er dus zes....volgens mij was er zelfs nog iemand) Misschien vind je t leuk om onze verslagen te lezen en wellicht heb je er wat aan :) Je intake was denk ik 22 feb hè? En je ingreep 7 maart, lekker snel! Krijg je ze dualplane of voor de spier? Groetjes, Jackie Xxx

Hoi Jackie

Ik krijg dualplane pff echt spannend.

De datum was eigenlijk 25 maart maar mijn mannetje had gebeld haha, hij had gezegd dat ik zo ontzettend zenuwachtig was en dat hij dat niet ging trekken 4 weken met mij :6:... ben nl zo bang voor de narcose ooit een slechte ervaring mee gehad.

Dus zodoende 7 maart...

Hoe gaat het nu met jou ?is de pijn te houden ?

Groetjes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel ben echt heel benieuwd hoe het eruit ziet straks ..kan me er nog niets bij voorstellen .

Weet ook niet hoe een pasvorm 5 gaat uitvallen ...lees daar zoveel verschillende dingen over.

maarja alles beter dan deze theezakjes haha.

groetjes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Nou ik had dus in eerste instantie ook pasvorm 5 gekozen. Maar dokter van onselen vond een grotere maat toch beter. Uiteindelijk heb ik 480 cc gekregen.

En ik begrijp heel goed dat je je er nu niks bij kan voorstellen, maar ik kan je zeggen:

Het voel suuuuuuuper geweldig!!! Ik zit nu op dag zes en ik kan niet met woorden uitdrukken hoe happy ik ben :))

En zo ga jij je straks ook voelen, heerlijk hè?! hihi

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Papajo! Ik heb hetzelfde als jij, hangende theezakjes en kijk enorm uit naar mijn bv, morgenochtend half 11 bij Bergman, Den Haag! Kan me bijna nog geen voorstelling maken van hoe het eruit komt te zien, ik krijg 220 en 240 cc (ongelijke borsten), dat is bijna niks vergeleken met alle anderen hier op het forum maar meer had niet bij mij gepast. Lijkt me geweldig van de zomer weer mooie, stevige borsten te hebben ipv een leeg decollete! :D Zenuwachtig ben ik nog niet al zie ik ook tegen de narcose op. Maar ik lees hier dat iedereen het als heerlijk heeft ervaren dus daar houd ik me maar aan vast. Succes met aftellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey, ik hoor ook bij de clan die afgelopen maandag is geopereerd. Het gaat inderdaad enorm snel voorbij en ik kan zelf al bijna alles weer!! (doe het niet, maar theorethisch gesproken;) )

Ik heb pasvorm 4, medium en die zullen bij mij een 75C, kleine D worden, afhankelijk van het merk.

Heeeel veel succes met de operatie!! Ik flipte 'em ook de pan uit, maar uiteindelijk was het nergens om! Het is zo voorbij. En dat geluksgevoel nu.... Wat Jackie ook zegt.... Dolgelukkig en een boost zelfvertrouwen. Ik had ongelijke borsten en het verschil is zo goed als verdwenen. Ik hoef me nu nooit meer te schamen. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd lees hier op het forum ook al dat het allemaal zo gepiept is dus ik hou maar daar naar aan vast...

Ik zal idd meer zelfvertrouwen krijgen durf niet eens naar de sauna terwijl we dat samen regelmatig deden dus maar snel een arrangement boeken straks ...Heerlijk!! :6:

Ze heeft de prothese wel laten zien ..mar vraag me niet welke het zijn er komt zoveel info op je af met de intake dat je de helft vergeet .

Gelukkig was mijn man mee ..twee horen meer dan een haha!

7,45 in Bochelt zijn dus om 5 uur eruit moet nog een stukkie rijden ..zal een slapeloze nacht worden !

Ik denk nu maar zo volgende week rond deze tijd zit ik er beter voor !!

Groetjes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mag een vrijdag onder het mes. Reuze spannend, heb er zoveel zin in. Ik krijg half cohesive, ronde prothese voor de spier. Veel succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

You go girls!!! Komt helemaal goed!

Lekker veel lezen op dit forum, niet druk maken, komt allemaal wel goed :)

Zomer komt eraan, bikini's aanschaffen, saunaatjes boeken en showen met de boooooobies!!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes Papajo komt helemaal goed ook ik heb afgelopen maandag een BV gehad door van Onselen. Bij mij heeft hij het voor de borstspier geplaatst. Narcose was beslist niet erg. Je merkt er echt niks van. Komt allemaal goed!

Heel veel sterkte 7 maart!

Gr. Monique

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo nu echt aan het aftellen ...nog 2 dagen ..zo ontzettend veel gelezen op dit forum dus mezelf wel aardig onder controle :131:

Net even foto's neer gezet van hoe mijn borsten er nu uitzien!

Gisteren effe wezen shoppen zo gelachen met m'n man en mijn dochter ..met alles wat ik pakte was het MAM wacht nou effe tot naar de BV straks past het niet hhahahha! Geweldig!

Groetjes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend...! Over 3 dagen is de ingreep al achter de rug en heb je prachtige borsten!! Maak je maar niet druk om de narcose, ik zag daar huizenhoog tegenop maar was echt totaal niet vervelend, integendeel! gewoon lekker over je heen laten komen en genieten van je boobies wanneer je wakker wordt. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen idee hoeveel cc ik krijg heb zoveel info gehad op de intake dat ik dat ben vergeten te vragen.

Dualplane krijg ik had pasvorm 4 en aan de andere kant 5 om..zelf ging ik voor 4 omdat ik zelf nooit echt grote borsten heb gehad .

De consulente raade mij aan om tussen de 4 en de 5 te gaan zitten omdat ze achter de borstspieren komen te zitten vallen ze altijd iets kleiner uit .

Verder moest ze nog met van Onselen bespreken of hij en borstlift nodig vondt.

Hij raade mij aan om een maatje groter te nemen dan was een borstlift niet nodig....dus ik heb nu nog geen idee wat het gaat worden.....

Groetjes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Papajo,

allereerst gefeliciteerd!!! wat super spannend dat je donderdag a.s. al mag. Nog 2 dagen meid!

Ik begin ook gelijk al (weer) kriebels te krijgen. Ik ben afgelopen zaterdag op intake geweest in Zeist. Heb ook gesproken met Marielle. Inderdaad een onwijs aardige consulente. Ze nam de tijd en sprak alles goed door. Ik had bij haar absouluut geen " snel weg wezen" gevoel. Ik heb ook op mijn gemakje kunnen passen. Ik heb eerst nr 4 gepast. Met deze maat was ik al heeeeeel blij (ik heb nu een aa75, ik hoef eigenlijk geen eens een BH aan, want die passen niet eens!). Ben dus zo goed als plat zeg maar. Ook de nr 5 heb ik gepast en ook deze stond goed. Ik voelde mij gelijk vrouwelijk en heb het gesprek verder gevoerd met de protheses in :). Mijn man zei, dat ik ook gelijk mooi rechtop zat. Ik merkte dat zelf ook. Ik voelde mij gewoon heel anders met die kipfilees in (zo noemde de consulente die prothese haha). Toen weer gekeken in de spiegel. De consulente en mijn man vonden beiden nr 5 heel mooi staan. Nr 4 ook, maar 5 kon ik best hebben zei ze. Ik zat zelf te twijfelen. Ze zei je kan ook voor een maat er tussen in kiezen als je je daar prettiger bij voelt. Maar ze gaf de voorkeur aan nr . Ze zou de foto's van mijn huidige borsten overleggen met de PC (ook de heer van Onselen) en zou mij dan vandaag laten weten wat voor mogelijkheden hij ziet en wat er bij mij past. Nou het is dus nr 5 geworden (is 375cc, maar bij mij zou het dan op ca. 360 cc uitkomen). High Profile en dual plane en druppelvorm zeg maar. (tegen dat laatste zie ik enorm op, voor de spier is absoluut niet mogelijk bij mij omdat ik weinig tot geen vetweefsel heb en dan zou je de protheses zien zitten).

Vandaag heb ik de papieren ontvangen en ik ben 29 april aan de beurt (het tijdstip hoor ik een aantal dagen van tevoren). Ik heb bewust rond die tijd gekozen omdat ik dan 2 weken meivakantie heb en mijn man ook een week thuis kan blijven van zijn werk in die week om mij te helpen met alles. Wat wel nodig is als ik hier de verhalen lees.

Ook ik ben zooooo nerveus voor het prikken en bang voor de narcose, Je geeft toch alles uit handen zeg maar. Ik heb graag zelf de controle over dingen :). Maar dit is nu eenmaal zo en we zullen er ons aan toe moeten geven.. Ik verheug me ook zo op een mooi paar echte borsten. Eindelijk vulling in een BH en mooie lingerie uitzoeken. Van de zomer lekker zwemmen en zonnebaden. Laat die zomer maar komen. Ik ben er straks helemaal klaar voor hoor. Joehoeeeeee

Ik ben benieuwd naar je verhaal straks. Ik heb de verhalen van de andere meiden ook gelezen. Pfffff zooo spannend allemaal. het liefste zou ik ook deze week al gaan, maar dat gaat helaas niet ivm het vrij kunnen krijgen op mijn werk.

Liefs van Odie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alvast bedankt voor jullie lieve berichtjes...ja het gaat wel met me wel al ontzettend zenuwachtig aan het worden.

Maar door jullie berichtjes voel ik me wel steeds rustiger worden.

Afgelopen nacht al slecht geslapen dus dat beloofd wat voor aankomende nacht Hahaha

Ik hoop dat ik morgen al wat neer kan zetten hoe het is gelopen anders ...moet mijn mannetje maar het verslag schrijven :)

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.