Ga naar inhoud

Verzekeringsfraude


Stardust

Aanbevolen berichten

Ha Lucky,

Het is ook niet gedeclareerd op je operatie datum maar vlak na je consult waar je hebt besloten om de operatie te laten doen. Je kunt dit bij je zorgverzekeraar navragen. Als je het jaartal zegt kijken hun of er iets van plastische chirurgie gedeclareerd is. En inderdaad zoals Andrea zegt als je met je DigiD inlogt en naar vergoedingen gaat en dan het jaartal invoert kun je het zelf terugzien. Ik zit bij VGZ, hun hebben dit ook, volgens mij bijna iedere zorgverzekeraar.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Soms duurt het veel langer voordat er gedeclareerd wordt. En de code wordt dan onder 1 bedrag weggeschreven van de datum van het eerste consult tot en met de datum van de laatste nacontrole. Ze werken in dossiers zeg maar en als het dossier is gesloten dienen ze de declaratie in bij de zorgverzekering

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Lucky,

Het is ook niet gedeclareerd op je operatie datum maar vlak na je consult waar je hebt besloten om de operatie te laten doen. Je kunt dit bij je zorgverzekeraar navragen. Als je het jaartal zegt kijken hun of er iets van plastische chirurgie gedeclareerd is. En inderdaad zoals Andrea zegt als je met je DigiD inlogt en naar vergoedingen gaat en dan het jaartal invoert kun je het zelf terugzien. Ik zit bij VGZ, hun hebben dit ook, volgens mij bijna iedere zorgverzekeraar.

Xx

Hey Star,

ik zelf zit bij de CZ en heb dus gisteren gelijk ingelogd met mijn DigiD en nagekeken, maar echt niks raars gezien daar.

Jij zit dus wel iets staan in jouw operatiejaar? Ook van je eerste zelf betaalde operatie?

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

ff snel berichtje...zag net een reclame van verspilling in de zorg en dat je daar dingen aan kunt geven....wellicht iets voor stardust en de andere die dezelde ervaring hebben

er is een Meldpunt voor verspilling in de zorg en een tv programma met een vraag naar meldingen

altijdwatmonitor.nl

misschien kun je hier iets mee stardust en alle andere die verzekeringstechnisch of op andere wijze de dupe zijn

gr ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi stardust,

Ben ook er benieuwd.

Zoals ik het begreep in de vluchtigheid gaat het alleen maar over het stuk van de verzekering denk ik.

Daar doelen ze op geloof ik, de kosten die met zorg gepaard gaan en bespaard kunnen worden.

Nou...met beter declareren en niet frauderen komen ze een eind denk ik zo.

Ik duim voor je dat ze er wat mee doen.

Geloof dat de PvdA een speciaal meldpunt heeft ervoor.

Groetjes ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.