Ga naar inhoud

Stoppen met roken


Aanbevolen berichten

Hey meiden!

Even een vraag van een roker. Heb gelezen dat je het beste kunt stoppen met roken voor een borstvergroting. Maar staat daar eigenlijk een bepaalde periode voor? Dat je bijv. al 2 maanden gestopt moet zijn ofzo. Weet iemand dat?????

gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn PC zei 4 weken vóór de tijd en 4 weken na de tijd!

Ik ben inmiddels een week gestopt en het gaat prima!

1 tip: Gewoon niet meer doen! Klinkt simpel, en dat is het ook:P

13 maart word geopereerd, iets eerder dan verwacht, maargoed.

Je kunt het!

ALLES weggooien wat met roken te maken heeft!

Kauwgom kopen, en afleiding zoeken.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties. Ben al 2 keer eerder gestopt met roken, tijdens m'n zwangerschappen. Dat was op zich geen probleem. Ik heb op 11 maart mijn eerste consult (bergman) en hoop natuurlijk zo snel mogelijk geholpen te kunnen worden. Maar ik heb ook echt geen idee hoelang er tussen een consult en operatie zit. Misschien kan ik beter nu al stoppen voor alle zekerheid. Proberen dan hahaha.....

gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moest 4 weken vantevoren stoppen, en ben 6 weken vantevoren gestopt :35:

Ik kreeg dus alsnog complicaties, maar ik kan je wel vertellen dat ik SUPERblij was toen ik tijdens die complicaties terug in de kliniek kwam, en de chirurg me vroeg : Rookt u nog?!

Ik kon zonder blikken of blozen antwoorden dat ik ruimmmmm vantevoren gestopt was, en dat ik sindsdien geen 1 cigaret meer aan had geraakt :101:

Wat was ik blij, dat ik me niet schuldig hoefde te voelen vanwege een minder goed herstel :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik rook enkel in het weekend of als ik bij rokende vrienden op bezoek ga. Dus ongeveer een pakje per week.


Vrees dat ik het toch niet kan laten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij accz zei de consult dat je gewoon mag roken voor en na de operatie. Alleen liever niet voor de operatie zelf als je straks onder narcose gaat:p wel apart dat het anders is bij elke kliniek.

Hm... het is echt zo, dat je doorbloeding slechter is als je rookt, dus waarom dat ze dan zeggen dat je gewoon door mag roken...

Het gaat ook vaak goed hoor, dat mensen roken en wel een goede wondgenezing hebben, maar wie gaat je vertellen, als je wondgenezing niet goed was en je rookte gewoon door, dat het dan niet door het roken kwam? En je gaat het jezelf ook afvragen... Het is wat Piepke al zegt... En volgens mij sla je jezelf voor je kop als je complicaties krijgt en je rookt....

Ik heb zelf ook jaren gerookt, dus weet dat het niet gemakkelijk is om te stoppen (heb ook meerdere malen gepoogd te stoppen zonder succes) Maar dit lijkt me zo een situatie, dat je weet waar je het voor doet ;) En anders begin je weer lekker 6 weken po, als alle gevaar geweken is, toch? ;)

En soof! Heel veel succes meid! Knap van je! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,
Natuurlijk is stoppen het allerbeste en ook ik heb een poging gedaan om te stoppen.
Helaas is me dat niet gelukt. Wel heb ik flink geminderd tot ik 3dagen voor de operatie, maar 2sigarettjes per dag rookte en ook 3dagen na de operatie.

Waarschijnlijk heeft dit weinig tot geen nut gehad, want zoals andere al zeggen je moet 4(6) weken voor en na de operatie stoppen wil de nicotine echt uit je lichaam zijn.

Gewoon je best doen meer kan je niet doen. Er zijn ook dames die complicaties krijgen die nooit gerookt hebben. Het is ook een beetje geluk hebben. Net zoals een tweede hands auto kopen...
Je weet niet hoe het zal lopen.

Hopelijk kan je wel stoppen en als het je lukt, stop dan meteen voor goed ;)
Zou ik doen als het me was gelukt...
Succes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.